Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age II - poradnik do gry

Dragon Age II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jaskinia Umarłych | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II poradnik Dragon Age II

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Jaskinia Umarłych

Zleceniodawca: Jansen [Kościany Szyb]

Krok 1: Porozmawianie z Jansenem

1 - Jaskinia Umarłych | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Do wykonywania tego zadania można przystąpić po znalezieniu się w lokacji [Kościany Szyb] i kliknięciu na postaci Jansena #1 (M31, 7) - Jaskinia Umarłych | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Do wykonywania tego zadania można przystąpić po znalezieniu się w lokacji [Kościany Szyb] i kliknięciu na postaci Jansena #1 (M31, 7). Będzie to możliwie dopiero jakiś czas po wykonaniu uzupełniającego questu Grotołazy związanego z usunięciem z kopalń pająków. Tym razem od górnika dowiesz się o pladze żywych trupów #2.

Krok 2: Pozbycie się nieumarłych

2 - Jaskinia Umarłych | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Wyjątkowo nie idź do północnego przejścia, a to dlatego, że w ramach tego questu zajmiesz się oczyszczeniem innej części kopalń - Jaskinia Umarłych | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Wyjątkowo nie idź do północnego przejścia, a to dlatego, że w ramach tego questu zajmiesz się oczyszczeniem innej części kopalń. W rezultacie skieruj się na wschód i zlokalizuj przejście (M31, 10) do lokacji [Kościany Szyb - Kopalnie Kościanego Szybu] #1 (M69, 1). Po znalezieniu się w nowym miejscu #2 będziesz musiał podjąć decyzję w jaki sposób chcesz dotrzeć do komnaty z mini-bossem.

3 - Jaskinia Umarłych | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Możesz udać się do północnego #1 (M69, 2) lub wschodniego #2 (M69, 3) pomieszczenia - Jaskinia Umarłych | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Możesz udać się do północnego #1 (M69, 2) lub wschodniego #2 (M69, 3) pomieszczenia. W obu przypadkach wpadniesz na niewielkie grupki zwłok oraz szkieletów łuczników, których pokonanie nie powinno Ci sprawić żadnych problemów. Warto jednak dodać, że w północnym pomieszczeniu znajduje się dodatkowo pułapka spustowa, która może Ci trochę zaszkodzić jeżeli nie zdołasz jej rozbroić.

4 - Jaskinia Umarłych | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Jeżeli wybrałeś przeprawę przez północne pomieszczenie, to po zakończonych walkach skieruj się na wschód #1 - Jaskinia Umarłych | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Jeżeli wybrałeś przeprawę przez północne pomieszczenie, to po zakończonych walkach skieruj się na wschód #1. Jeżeli wybrałeś przeprawę przez wschodnie pomieszczenie, to po zakończonych walkach skieruj się na wschód i następnie na północ #2.

5 - Jaskinia Umarłych | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Niezależnie od wybranego przejścia musisz dotrzeć do centralnej sali, w której od razu przystąp do atakowania tajemnej zmory #1 (M69, 4) - Jaskinia Umarłych | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Niezależnie od wybranego przejścia musisz dotrzeć do centralnej sali, w której od razu przystąp do atakowania tajemnej zmory #1 (M69, 4). Radzę się z tym pośpieszyć, a to dlatego, że w pomieszczeniu tym przebywa również wrogi ożywieniec #2. Na sam koniec zostaw sobie słabsze potwory.

6 - Jaskinia Umarłych | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Po zakończonych walkach polecam pozaglądać do okolicznych kufrów #1, w których można odnaleźć cenne rzeczy, między innymi kafar Perswazję oraz Hełm Szmaragdowych Rycerzy - Jaskinia Umarłych | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Po zakończonych walkach polecam pozaglądać do okolicznych kufrów #1, w których można odnaleźć cenne rzeczy, między innymi kafar Perswazję oraz Hełm Szmaragdowych Rycerzy. Możesz już powrócić do lokacji [Kościany Szyb] i poinformować Jansena (M31, 7) oraz resztę górników o tym, że mogą wrócić do pracy #2.