Jaskinia Umarłych | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II poradnik Dragon Age II
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Jaskinia Umarłych
Zleceniodawca: Jansen [Kościany Szyb]
Krok 1: Porozmawianie z Jansenem
![]() | ![]() |
Do wykonywania tego zadania można przystąpić po znalezieniu się w lokacji [Kościany Szyb] i kliknięciu na postaci Jansena #1 (M31, 7). Będzie to możliwie dopiero jakiś czas po wykonaniu uzupełniającego questu Grotołazy związanego z usunięciem z kopalń pająków. Tym razem od górnika dowiesz się o pladze żywych trupów #2.
Krok 2: Pozbycie się nieumarłych
![]() | ![]() |
Wyjątkowo nie idź do północnego przejścia, a to dlatego, że w ramach tego questu zajmiesz się oczyszczeniem innej części kopalń. W rezultacie skieruj się na wschód i zlokalizuj przejście (M31, 10) do lokacji [Kościany Szyb - Kopalnie Kościanego Szybu] #1 (M69, 1). Po znalezieniu się w nowym miejscu #2 będziesz musiał podjąć decyzję w jaki sposób chcesz dotrzeć do komnaty z mini-bossem.
![]() | ![]() |
Możesz udać się do północnego #1 (M69, 2) lub wschodniego #2 (M69, 3) pomieszczenia. W obu przypadkach wpadniesz na niewielkie grupki zwłok oraz szkieletów łuczników, których pokonanie nie powinno Ci sprawić żadnych problemów. Warto jednak dodać, że w północnym pomieszczeniu znajduje się dodatkowo pułapka spustowa, która może Ci trochę zaszkodzić jeżeli nie zdołasz jej rozbroić.
![]() | ![]() |
Jeżeli wybrałeś przeprawę przez północne pomieszczenie, to po zakończonych walkach skieruj się na wschód #1. Jeżeli wybrałeś przeprawę przez wschodnie pomieszczenie, to po zakończonych walkach skieruj się na wschód i następnie na północ #2.
![]() | ![]() |
Niezależnie od wybranego przejścia musisz dotrzeć do centralnej sali, w której od razu przystąp do atakowania tajemnej zmory #1 (M69, 4). Radzę się z tym pośpieszyć, a to dlatego, że w pomieszczeniu tym przebywa również wrogi ożywieniec #2. Na sam koniec zostaw sobie słabsze potwory.
![]() | ![]() |
Po zakończonych walkach polecam pozaglądać do okolicznych kufrów #1, w których można odnaleźć cenne rzeczy, między innymi kafar Perswazję oraz Hełm Szmaragdowych Rycerzy. Możesz już powrócić do lokacji [Kościany Szyb] i poinformować Jansena (M31, 7) oraz resztę górników o tym, że mogą wrócić do pracy #2.