Zniszczenie Lothering (2) | Questy główne - Prolog | Solucja Dragon Age II poradnik Dragon Age II
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Krok 4: Rozprawienie się z ogrem i hurlokami
Podstawowym utrudnieniem tej bitwy jest to, że biorą w niej udział zaledwie trzy postacie z drużyny. Jeżeli grasz wojownikiem, to będzie nieco łatwiej. Jeżeli natomiast grasz łotrzykiem lub magiem, to wygranie bitwy może okazać się bardziej kłopotliwe. Poświęć przede wszystkim kilka chwil na poznanie dwóch głównych ataków ogra, a mianowicie szarży w jego wykonaniu #1 oraz uderzenia w ziemię #2. W obu przypadkach musisz się liczyć z tym, iż członkowie drużyny mogą zostać powaleni na ziemię i stracić przy tym sporo punktów zdrowia. Tego typu sytuacji w miarę możliwości warto unikać, często pauzując grę w celu wydawania dokładnych rozkazów i w razie potrzeby osobiście sterując wybranymi bohaterami.
Do atakowania ogra najlepiej oddelegować co najmniej jednego wojownika #1. Dobrze byłoby gdyby był on wspierany przez maga. W szczególności przydatny może się tu okazać Uścisk Zimy, dzięki któremu ogr może zostać na pewien czas spowolniony. Eliminacja hurloków powinna zejść na drugi plan i obejmować tylko te stwory, które zbliżą się do słabszych członków drużyny #2.
Nie oszczędzaj w trakcie tej bitwy środków leczniczych, używając ich za każdym razem gdy pasek zdrowia danego członka drużyny znajdzie się na wyczerpaniu. Skup się przede wszystkim na zlikwidowaniu ogra #1, choć jego śmierć nie załatwi ostatecznie sprawy. Dopiero teraz przystąp do masowego atakowania hurloków #2. Jeżeli na obecnym stadium rozgrywki część członków Twojej drużyny została już pokonana, to jeszcze bardziej dbaj o ocalałych, gdyż utrata wszystkich bohaterów jest równoznaczna z przegraną.
Przed Tobą nowa scenka z rozmowy #1, w trakcie której na różne sposoby będziesz mógł zareagować na śmierć Carvera lub Bethany. Walki z hurlokami zostaną wkrótce wznowione #2, ale na szczęście potrwają jedynie kilka chwil i nie zaskoczą Cię żadnymi dodatkowymi utrudnieniami. Gra wkrótce wyświetli nową cut-scenkę z udziałem smoka, który po zlikwidowaniu mrocznych pomiotów i wylądowaniu przemieni się w... wiedźmę Flemeth!
Krok 5: Odbycie rozmowy z Flemeth i wybranie się do Kirkwall
Zostało jeszcze 59% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie