Łowca nagród | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II poradnik Dragon Age II
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Łowca nagród
Zleceniodawca: przeczytanie wiadomości na tablicy kantora [Górne Miasto - Dziedziniec Zakonu]
Krok 1: Przeczytanie wiadomości na tablicy kantora
Do wykonywania tego zadania będziesz mógł przystąpić tylko jeżeli w trakcie przechodzenia głównego questu Akt miłosierdzia we wcześniejszej fazie gry zdecydowałeś się na wybór rozwiązania polegającego na aresztowaniu ukrywających się w jaskiniach apostatów, w rezultacie czego powrócili do Kręgu. W celu uaktywnienia opisywanego questu musisz wejść w interakcję z tablicą kantora, którą odnajdziesz na dziedzińcu Zakonu w Górnym Mieście #1 (M3, 17). Przeczytaj wiadomość zatytułowaną Łowca nagród #2 i kliknij przycisk Akceptuj jeżeli masz zamiar wyruszyć na poszukiwania zbiegłych apostatów.
Krok 2: Wytropienie Innley'a ze Starkhaven
Kolejność odnajdywania apostatów będę omawiał zgodnie z listą wyświetlaną w dzienniku bohatera. Pierwszą osobą na liście jest Innley ze Starkhaven i na poszukiwania tej osoby musisz wyruszyć do lokacji [Rozdarty Grzbiet]. Po dotarciu do obozu Dalijczyków wybierz ścieżkę prowadzącą na szczyt góry #1. Bądź oczywiście gotowy do eliminowania pojawiających się po drodze różnorakich potworów. Ich liczebność oraz różnorodność będą uzależnione od Twoich wcześniejszych poczynań. Docelowo musisz dotrzeć do przejścia do [Rozdarty Grzbiet - Jaskinie pod Rozdartym Grzbietem] (M25, 7) #2.
Przejdź przez jaskinie, a po powrocie do lokacji [Rozdarty Grzbiet] (M25, 8) skieruj się w okolice ołtarza (M25, 10). Tu wybierz ścieżkę prowadzącą na wschód #1. Kontynuuj eksterminację potworów. Kieruj się cały czas w stronę szczytu góry. Po dotarciu na sam szczyt powinieneś zauważyć Innley'a ze Starkhaven (M25, 30) #2. Kliknij na nim celem przystąpienia do walk.
Tuż po rozpoczęciu bitwy dobrze byłoby zaatakować właśnie Innley'a #1, albowiem jest on w stanie rzucać potężne zaklęcia. Dopiero po jego zlikwidowaniu zajmij się atakowaniem masowo pojawiających się w okolicy potworów. Zwycięstwo nie przyjdzie Ci niestety z łatwością, gdyż do wyeliminowania będą demony gniewu, cienie, demon pożądania oraz plugawiec pychy #2. W pierwszej kolejności eliminuj te potwory, które są w stanie oddziaływać na inne i nieustannie monitoruj paski energii członków drużyny. Po wygranej bitwie warto zbadać ciało Innley'a, odnajdując między innymi długi miecz Jedno Cięcie.
Krok 3: Wytropienie Heboraha de Soliere
W celu odnalezienia drugiej osoby na liście zdecyduj się na wędrówkę do lokacji [Okaleczone Wybrzeże]. Po dotarciu na miejsce wybierz północną ścieżkę #1. Podążaj cały czas na zachód, eliminując po drodze potwory i przeciwników. Docelowo musisz dotrzeć do niewielkiego obozowiska w północnej części Wybrzeża (M28, 27), gdyż to właśnie tam ukrywa się Heborah de Soliere #2.
Tradycyjnie już kliknij na postaci Heborah i bitwę rozpocznij od jak najszybszego zlikwidowania zbiegłego maga #1. Podobnie jak w przypadku Innley'a na miejsce maga pojawi się plugawiec pychy, choć do zlikwidowania będą też zwłoki, szkielety łucznicy oraz ożywieniec #2, którego sprawna eliminacja jest priorytetem.
Krok 4: Wytropienie Jake'a Czarnego
W celu odnalezienia ostatniej trzeciej osoby na liście wybierz się do lokacji [Mrokowisko]. Po dotarciu na miejsce przystąp do eksploracji południowej części tego obszaru, rozprawiając się z niewielkimi grupkami bandytów, które mogą krążyć po okolicy. Zejdź teraz po schodach na dół #1 i podejdź do ukrywającego się w tym miejscu Jake'a Czarnego (M23, 21) #2.
Także i w trakcie tej bitwy warto rozpocząć od zlikwidowania zbiegłego apostaty #1. Dopiero po jego zabiciu zajmij się atakowaniem demonów gniewu, cieni, plugawca pychy #2 oraz zwykłych plugawców. Nie zapomnij o ochranianiu słabszych członków drużyny. Pokonanie wszystkich potworów doprowadzi do zakończenia tego questu.