Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age II - poradnik do gry

Dragon Age II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wprowadzenie poradnik Dragon Age II

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Do niniejszej gry dostępny jest również poradnik, w którym znajduje się opis zadań (questów) - Wprowadzenie - Dragon Age II - poradnik do gry

Do niniejszej gry dostępny jest również poradnik, w którym znajduje się opis zadań (questów).

1 - Wprowadzenie - Dragon Age II - poradnik do gry
Niniejszy Atlas świata stanowi uzupełnienie do głównego poradnika do gry Dragon Age II, opisując jej najważniejsze zależności oraz przedstawiając odwiedzane w trakcie zabawy lokacje - Wprowadzenie - Dragon Age II - poradnik do gry

Niniejszy Atlas świata stanowi uzupełnienie do głównego poradnika do gry Dragon Age II, opisując jej najważniejsze zależności oraz przedstawiając odwiedzane w trakcie zabawy lokacje. Znajdziecie w nim zestawienie romansów, informacje o towarzyszach, prezentach i ulepszeniach pancerzy. W Atlasie nie mogło zabraknąć szczegółowych map.

Całość podzielona została na sześć zasadniczych rozdziałów:

Pierwszy rozdział atlasu skupia się na omówieniu procesu rozwoju sterowanych postaci. Znajdują się w nim wskazówki dotyczące utworzenia nowego bohatera, jak również porady odnośnie właściwego zarządzania główną postacią oraz dołączającymi do niej towarzyszami. Dużo uwagi poświęconej zostało omówieniu atrybutów i wszystkich dostępnych zdolności, w tym także specjalizacji.

Drugi rozdział atlasu koncentruje się w całości na przedstawieniu towarzyszy Hawke'a. Podaje on przede wszystkim szczegółowe informacje na ich temat, włącznie ze wskazaniem momentów dołączania ich do zespołu i sytuacji, w których mogą z niej odejść. Oprócz tego w rozdziale tym znajdują się cenne wskazówki dotyczące romansowania z sojusznikami, jak również odnajdywania dla nich prezentów i ulepszeń pancerzy.

Trzeci rozdział atlasu zawiera różnorakie zestawienia, wśród których nie zabrakło między innymi listy kolekcji przedmiotów, wpisów do kodeksu czy handlarzy i oferowanych przez nich przedmiotów. Całość uzupełnia omówienie wszystkich rodzajów napotykanych w trakcie rozgrywki przeciwników, zarówno tych obdarzonych pewną inteligencją, jak i potworów.

Czwarty rozdział atlasu dotyczy dość ciekawego tematu rzemiosła, a mianowicie wytwarzania we własnym zakresie run, mikstur, trucizn i bomb. Czytelnik może odnaleźć wszystkie potrzebne mu informacje, czyli omówienie procesu wytworzenia każdego przedmiotu wraz z podaniem miejsc odnajdywania potrzebnych planów i surowców.

Piąty rozdział atlasu jest zdecydowanie najbardziej obszerny, oferując 100 map ukazujących każdy zakątek świata gry. Na mapach oznaczone zostały przede wszystkim główne przejścia oraz miejsca odnajdywania interaktywnych przedmiotów, przy czym wskazuje on też lokacje występowania handlarzy oraz zamkniętych kufrów. Do każdej mapki dołączony został krótki komentarz, dotyczący między innymi okoliczności jej zwiedzania.

Ostatni szósty rozdział atlasu to kompletne zestawienie możliwych do zdobycia osiągnięć. Warto w tym miejscu nadmienić, że skonstruowany on został w taki sposób żeby zawarte w nim informacje okazały się przydatne dla posiadaczy każdej z trzech platform sprzętowych, na które wydana została gra.

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)