Wstęp (1) w Dragon Age II | Rzemiosło poradnik Dragon Age II
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Wstęp
W rozdziale tym odnajdziesz wszystkie najważniejsze informacje związane z rzemiosłem. Gra Dragon Age II pozwala na wytwarzanie przedmiotów w trzech zasadniczych kategoriach:
- runy
- mikstury
- trucizny i bomby
Poszczególne kategorie szerzej omówione zostały poniżej. W dalszej części rozdziału zawarte zostały natomiast wskazówki dotyczące odnajdywania planów i surowców oraz produkowania poszczególnych obiektów.
Uwaga! W tabelach znajdujących się w tym rozdziale zastosowane zostały następujące skróty:
- [Po Głębokich Ścieżkach] - Oznacza to, że daną czynność można wykonać w II akcie kampanii
- [Ostatnie trzy lata] - Oznacza to, że daną czynność można wykonać w III akcie kampanii
- QG - Quest główny
- QU - Quest uzupełniający
- QP - Quest poboczny
- QT - Quest towarzysza
- ZS - Zawartość specjalna (DLC)
Runy
Działanie run polega na umieszczaniu ich w zbrojach lub broniach (wszystkie odmiany, nie tylko broń biała), dzięki czemu przedmioty te zyskują dodatkowe cechy. W przypadku pancerzy może to być między innymi zwiększenie odporności bohatera na działanie sił konkretnego żywiołu, a w przypadku broni zwiększenie zadawanych obrażeń określonego typu (np. duchowych czy naturalnych). Godne odnotowania jest to, że nie do każdego odnalezionego przedmiotu możliwe jest włożenie runy. Jedynie rzadkie artefakty oferują tego typu rozwiązanie. O tym czy dany przedmiot posiada taką możliwość czy nie można się przekonać najeżdżając na niego kursorem myszy. W zależności od przedmiotu dostępnych może być kilka slotów na runy, bądź też tylko jeden.
Zostało jeszcze 69% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie