Wyprawa na Głębokie Ścieżki (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II poradnik Dragon Age II
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
W trakcie krótkiej rozmowy z Sandalem dowiesz się, że udało mu się zneutralizować wszystkie mroczne pomioty, w tym... wielkiego ogra #1! Krasnolud przekaże Ci również potężny kostur Tchnienie Kamienia. Nie musisz na szczęście eskortować go do miejsca startu, tylko od razu będziesz mógł wznowić badanie Głębokich Ścieżek. Ruszaj teraz na wschód #2.
Wkrótce powinieneś skręcić na północ. Musisz tu zachować ostrożność, bo zostaniesz napadnięty przez grupę hurloków i hurloków piechurów #1. Tradycyjnie już część z nich pojawi się za plecami członków drużyny, próbując wyprowadzić atak z zaskoczenia. Podobnie jak wcześniej, zajmij się w pierwszej kolejności zlikwidowaniem pomiota emisariusza #2 i dopiero po tym jak go zabijesz zaatakuj inne stwory.
Udaj się teraz na północ i następnie skręć na zachód, schodząc na dół. Przed Tobą kolejna walka z hurlokami kusznikami oraz hurlokami piechurami, które w dalszej fazie walk pojawią się za Twoją drużyną #1. Po wygranej bitwie zbadaj tę lokację i skorzystaj z zachodnich schodów #2. Dobrze byłoby zapisać po drodze stan gry, bo przed Tobą znacznie trudniejszy pojedynek.
W nowym pomieszczeniu spotkasz ogra #1 (M44, 4), ale ZDECYDOWANIE nie radzę z nim tu walczyć, bo w okolicy rozstawiono mnóstwo pułapek. O wiele lepiej jest wycofać się do poprzedniej lokacji i zaczekać na przybycie potwora #2. Zauważ, ze dodatkowo będziesz tu mógł wykorzystywać okoliczne słupy w celu unikania jego szarż. Nie zapomnij też o leczeniu członków drużyny i o jak najczęstszym zamrażaniu lub paraliżowaniu ogra.
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie