Robota kogoś z naszych (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Dragon Age II poradnik Dragon Age II
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Krok 5: Zbadanie kryjówki Brekkera
![]() | ![]() |
Zbadaj teraz centralną część Mrokowiska i odszukaj mało rzucające się w oczy przejście do lokacji [Mrokowisko - Kryjówka Arlana] #1 (M23, 9). Tuż po znalezieniu się w nowej lokacji (M55, 1) zostaniesz napadnięty przez grupę zbirów. Przystąp do ich atakowania, ale uważaj na standardową pułapkę, którą rozmieszczono w okolicy #2. Postaraj się ją rozbroić, tworząc sobie tym samym więcej miejsca do prowadzenia walk.
![]() | ![]() |
Po zlikwidowaniu wrogów wyjdź po schodach na górę i skieruj się na północ. Już wkrótce wpadniesz na nowych wrogów, dowodzonych przez alchemika Koterii #1. To właśnie on powinien zginąć w pierwszej kolejności, ale atakuj go tylko wtedy gdy nie jest otoczony barierą ochronną #2. Oprócz alchemika uważaj też na łotrzyka Koterii, który dołączy po chwili do walk.
![]() | ![]() |
Ponownie skorzystaj ze schodów, przy czym tym razem kieruj się na wschód. Dobrze byłoby zapisać stan gry po dotarciu do większej sali #1, a to dlatego, że już wkrótce spotkasz Brekkera #2 (M55, 2), z którym będziesz sobie mógł uciąć krótką pogawędkę.
Krok 6: Zabicie Brekkera
![]() | ![]() |
Niezależnie od wybranej opcji dialogowej #1 przystąpisz do walk z Brekkerem oraz podległymi mu ludźmi. Dobrze byłoby oczywiście najpierw zaatakować Brekkera #2, a to dlatego, że jest on skrytobójcą. Uważaj jednak, bo w okolicy może się też pojawić co najmniej jeden inny łotrzyk Koterii. Na koniec warto zostawić sobie zwykłych zbirów. Na szczęście większość z nich będzie dysponowała krótkimi paskami zdrowia, przez co będą szybko ginęli.
Krok 7: Zdanie raportu Hubertowi
![]() | ![]() |
Warto oczywiście trochę rozejrzeć się, badając ciało Brekkera (miał na sobie Awarskie buty wojenne) oraz odnajdując cenne przedmioty w okolicy. Skorzystaj z wyjścia zlokalizowanego przy schodach #1 (M55, 3) i powróć za dnia do lokacji [Górne Miasto - Targ]. Ponownie porozmawiaj tu z Hubertem #2 (M3, 9). W nagrodę za rozwiązanie problemu otrzymasz 5 suwerenów. Warto dodać, że jeżeli po przesłuchaniu wypuściłeś Sabina, to możesz wybrać się do lokacji [Kościany Szyb] i na południe od obozowiska górników odnaleźć jego schowek, zdobywając trochę srebrników.