Robota kogoś z naszych (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Dragon Age II poradnik Dragon Age II
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Krok 5: Zbadanie kryjówki Brekkera
Zbadaj teraz centralną część Mrokowiska i odszukaj mało rzucające się w oczy przejście do lokacji [Mrokowisko - Kryjówka Arlana] #1 (M23, 9). Tuż po znalezieniu się w nowej lokacji (M55, 1) zostaniesz napadnięty przez grupę zbirów. Przystąp do ich atakowania, ale uważaj na standardową pułapkę, którą rozmieszczono w okolicy #2. Postaraj się ją rozbroić, tworząc sobie tym samym więcej miejsca do prowadzenia walk.
Po zlikwidowaniu wrogów wyjdź po schodach na górę i skieruj się na północ. Już wkrótce wpadniesz na nowych wrogów, dowodzonych przez alchemika Koterii #1. To właśnie on powinien zginąć w pierwszej kolejności, ale atakuj go tylko wtedy gdy nie jest otoczony barierą ochronną #2. Oprócz alchemika uważaj też na łotrzyka Koterii, który dołączy po chwili do walk.
Ponownie skorzystaj ze schodów, przy czym tym razem kieruj się na wschód. Dobrze byłoby zapisać stan gry po dotarciu do większej sali #1, a to dlatego, że już wkrótce spotkasz Brekkera #2 (M55, 2), z którym będziesz sobie mógł uciąć krótką pogawędkę.
Krok 6: Zabicie Brekkera
Niezależnie od wybranej opcji dialogowej #1 przystąpisz do walk z Brekkerem oraz podległymi mu ludźmi. Dobrze byłoby oczywiście najpierw zaatakować Brekkera #2, a to dlatego, że jest on skrytobójcą. Uważaj jednak, bo w okolicy może się też pojawić co najmniej jeden inny łotrzyk Koterii. Na koniec warto zostawić sobie zwykłych zbirów. Na szczęście większość z nich będzie dysponowała krótkimi paskami zdrowia, przez co będą szybko ginęli.
Krok 7: Zdanie raportu Hubertowi
Warto oczywiście trochę rozejrzeć się, badając ciało Brekkera (miał na sobie Awarskie buty wojenne) oraz odnajdując cenne przedmioty w okolicy. Skorzystaj z wyjścia zlokalizowanego przy schodach #1 (M55, 3) i powróć za dnia do lokacji [Górne Miasto - Targ]. Ponownie porozmawiaj tu z Hubertem #2 (M3, 9). W nagrodę za rozwiązanie problemu otrzymasz 5 suwerenów. Warto dodać, że jeżeli po przesłuchaniu wypuściłeś Sabina, to możesz wybrać się do lokacji [Kościany Szyb] i na południe od obozowiska górników odnaleźć jego schowek, zdobywając trochę srebrników.