Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age II - poradnik do gry

Dragon Age II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kolekcje przedmiotów w Dragon Age II | Zestawienia poradnik Dragon Age II

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Kolekcje przedmiotów

Uwagi wstępne

W trakcie gry zdobywa się wiele cennych przedmiotów, przy czym część z nich stanowi elementy kolekcji. Dążenie do kompletowania zestawów jest bardzo wskazane, a to dlatego, że wiążą się z tym dodatkowe bonusy. Premie za skompletowanie poszczególnych zestawów wypisane zostały w dalszej części tekstu, aczkolwiek możesz je też sprawdzić we własnym zakresie. W tym celu należy otworzyć drzewko rozwoju i odszukać pojedynczą ikonkę w okolicach prawego dolnego rogu ekranu.

Autorzy przygotowali w sumie dziewięć kolekcji (po trzy na każdą z klas postaci), a na każdy zestaw składają się cztery przedmioty (nakrycie głowy, zbroja, rękawice i buty). Warto dodać, że podczas przechodzenia gry będziesz odnajdywał tylko te przedmioty, które związane są z wybraną klasą Hawke'a. Jeśli więc dla przykładu wybrałeś zabawę wojownikiem, to do odnalezienia będzie w sumie dwanaście przedmiotów związanych z trzema kolekcjami tej klasy postaci.

Zdjęcie skompletowanego zestawu bohatera na przykładzie klasy łotrzyka - Kolekcje przedmiotów w Dragon Age II | Zestawienia - Dragon Age II - poradnik do gry

Zdjęcie skompletowanego zestawu bohatera na przykładzie klasy łotrzyka.

Uwaga! Przy omawianiu miejsc odnajdywania przedmiotów do kolekcji zastosowane zostały następujące skróty:

  • [Po Głębokich Ścieżkach] - Oznacza to, że dany przedmiot można odnaleźć w II akcie kampanii
  • [Ostatnie trzy lata] - Oznacza to, że dany przedmiot można odnaleźć w III akcie kampanii
  • QG - Quest główny
  • QU - Quest uzupełniający
  • QP - Quest poboczny
  • QT - Quest towarzysza
  • ZS - Zawartość specjalna (DLC)

Kolekcje dla klasy wojownika

KOLEKCJA UPADŁYCH

  1. Nakrycie głowy - Ciało Tarohne (QG: Wróg w naszych szeregach).
  2. Pancerz - Ciało wielkiego smoka (QG: Wyprawa na Głębokie Ścieżki).
  3. Rękawice - Gruzowisko (Rozdarty Grzbiet - Jaskinie pod Rozdartym Grzbietem).
  4. Buty - Kufer w Uliczkach Podmiasta (QG: Zaganianie wilków).
  5. Nakrycie głowy - Ciało przywódcy zbirów spotkanego w krętej uliczce ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: Podążanie drogą Qun).
  6. Pancerz - W ofercie sklepu Zbrojownia Olafa ([Ostatnie trzy lata] Górne Miasto - Targ; dzień).
  7. Rękawice - Kufer w kryjówce zabójcy ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: To, co pozostało).
  8. Buty - Kufer w posiadłości Bartranda ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Sprawa rodzinna).
  9. Nakrycie głowy - Ciało Grace spotkanej na Okaleczonym Wybrzeżu ([Ostatnie trzy lata] QG: Najlepsza na zimno).
  10. Pancerz - Ciało wielkiego smoka ([Ostatnie trzy lata] QU: Rzeź w kopalni).
  11. Rękawice - Zaliczenie questu ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: Wymagania Qun).
  12. Buty - Ciało zbiegłego Huona ([Ostatnie trzy lata] QG: Na wolności).
  13. Nakrycie głowy - Ciało Tarohne (QG: Wróg w naszych szeregach).
  14. Pancerz - Ciało wielkiego smoka (QG: Wyprawa na Głębokie Ścieżki).
  15. Rękawice - Gruzowisko (Rozdarty Grzbiet - Jaskinie pod Rozdartym Grzbietem).
  16. Buty - Kufer w Uliczkach Podmiasta (QG: Zaganianie wilków).
  17. Nakrycie głowy - Ciało przywódcy zbirów spotkanego w krętej uliczce ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: Podążanie drogą Qun).
  18. Pancerz - Jeden z nagrobków zlokalizowanych niedaleko ołtarza ([Ostatnie trzy lata] Rozdarty Grzbiet).
  19. Rękawice - Kufer w kryjówce zabójcy ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: To, co pozostało).
  20. Buty - Kufer w posiadłości Bartranda ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Sprawa rodzinna).
  21. Nakrycie głowy - Ciało Grace spotkanej na Okaleczonym Wybrzeżu ([Ostatnie trzy lata] QG: Najlepsza na zimno).
  22. Pancerz - Ciało wielkiego smoka ([Ostatnie trzy lata] QU: Rzeź w kopalni).
  23. Rękawice - Zaliczenie questu ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: Wymagania Qun).
  24. Buty - Ciało zbiegłego Huona ([Ostatnie trzy lata] QG: Na wolności).
  25. Nakrycie głowy - Ciało Tarohne (QG: Wróg w naszych szeregach).
  26. Pancerz - Ciało wielkiego smoka (QG: Wyprawa na Głębokie Ścieżki).
  27. Rękawice - Gruzowisko (Rozdarty Grzbiet - Jaskinie pod Rozdartym Grzbietem).
  28. Buty - Kufer w Uliczkach Podmiasta (QG: Zaganianie wilków).
  29. Nakrycie głowy - Ciało Kanky'ego ([Po Głębokich Ścieżkach] QP: Draństwo).
  30. Pancerz - Ciało jednego z klientów karczmy ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: Oferta i utrata). Uwaga! Nie można wybrać pokojowego rozwiązania sytuacji w karczmie, gdyż doprowadzi to zmarnowania jedynej szansy pozyskania tego przedmiotu!
  31. Rękawice - Kufer w kryjówce zabójcy ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: To, co pozostało).
  32. Buty - Kufer w posiadłości Bartranda ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Sprawa rodzinna).
  33. Nakrycie głowy - Ciało Grace spotkanej na Okaleczonym Wybrzeżu ([Ostatnie trzy lata] QG: Najlepsza na zimno).
  34. Pancerz - Ciało wielkiego smoka ([Ostatnie trzy lata] QU: Rzeź w kopalni).
  35. Rękawice - Zaliczenie questu ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: Wymagania Qun).
  36. Buty - Ciało zbiegłego Huona ([Ostatnie trzy lata] QG: Na wolności).

Premia za skompletowanie zestawu: +20 do zdrowia, +1 do siły.

KOLEKCJA KAMIENNEGO MŁOTA

Premia za skompletowanie zestawu: +3% do pancerza, +2 do siły.

KOLEKCJA BOHATERA

Premia za skompletowanie zestawu: +5% do pancerza, +3 do siły.

Kolekcje dla klasy maga

KOLEKCJA SPIRALNEGO OKA

Premia za skompletowanie zestawu: +20 do many, +1 do magii.

KOLEKCJA NADZORCY

Premia za skompletowanie zestawu: +3% do obrony, +2 do magii.

KOLEKCJA BOHATERA

Premia za skompletowanie zestawu: +5% do obrony, +3 do magii.

Kolekcje dla klasy łotrzyka

KOLEKCJA OSTATNIEGO ZEJŚCIA

Premia za skompletowanie zestawu: +20 do wytrzymałości, +1 do zręczności.

KOLEKCJA ENASALINU

Premia za skompletowanie zestawu: +3% do szansy na unik, +2 do zręczności.

KOLEKCJA BOHATERA

Premia za skompletowanie zestawu: +5% do szansy na unik, +3 do zręczności.