Kolekcje przedmiotów w Dragon Age II | Zestawienia poradnik Dragon Age II
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Kolekcje przedmiotów
Uwagi wstępne
W trakcie gry zdobywa się wiele cennych przedmiotów, przy czym część z nich stanowi elementy kolekcji. Dążenie do kompletowania zestawów jest bardzo wskazane, a to dlatego, że wiążą się z tym dodatkowe bonusy. Premie za skompletowanie poszczególnych zestawów wypisane zostały w dalszej części tekstu, aczkolwiek możesz je też sprawdzić we własnym zakresie. W tym celu należy otworzyć drzewko rozwoju i odszukać pojedynczą ikonkę w okolicach prawego dolnego rogu ekranu.
Autorzy przygotowali w sumie dziewięć kolekcji (po trzy na każdą z klas postaci), a na każdy zestaw składają się cztery przedmioty (nakrycie głowy, zbroja, rękawice i buty). Warto dodać, że podczas przechodzenia gry będziesz odnajdywał tylko te przedmioty, które związane są z wybraną klasą Hawke'a. Jeśli więc dla przykładu wybrałeś zabawę wojownikiem, to do odnalezienia będzie w sumie dwanaście przedmiotów związanych z trzema kolekcjami tej klasy postaci.
Zdjęcie skompletowanego zestawu bohatera na przykładzie klasy łotrzyka.
Uwaga! Przy omawianiu miejsc odnajdywania przedmiotów do kolekcji zastosowane zostały następujące skróty:
- [Po Głębokich Ścieżkach] - Oznacza to, że dany przedmiot można odnaleźć w II akcie kampanii
- [Ostatnie trzy lata] - Oznacza to, że dany przedmiot można odnaleźć w III akcie kampanii
- QG - Quest główny
- QU - Quest uzupełniający
- QP - Quest poboczny
- QT - Quest towarzysza
- ZS - Zawartość specjalna (DLC)
Kolekcje dla klasy wojownika
KOLEKCJA UPADŁYCH
- Nakrycie głowy - Ciało Tarohne (QG: Wróg w naszych szeregach).
- Pancerz - Ciało wielkiego smoka (QG: Wyprawa na Głębokie Ścieżki).
- Rękawice - Gruzowisko (Rozdarty Grzbiet - Jaskinie pod Rozdartym Grzbietem).
- Buty - Kufer w Uliczkach Podmiasta (QG: Zaganianie wilków).
- Nakrycie głowy - Ciało przywódcy zbirów spotkanego w krętej uliczce ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: Podążanie drogą Qun).
- Pancerz - W ofercie sklepu Zbrojownia Olafa ([Ostatnie trzy lata] Górne Miasto - Targ; dzień).
- Rękawice - Kufer w kryjówce zabójcy ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: To, co pozostało).
- Buty - Kufer w posiadłości Bartranda ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Sprawa rodzinna).
- Nakrycie głowy - Ciało Grace spotkanej na Okaleczonym Wybrzeżu ([Ostatnie trzy lata] QG: Najlepsza na zimno).
- Pancerz - Ciało wielkiego smoka ([Ostatnie trzy lata] QU: Rzeź w kopalni).
- Rękawice - Zaliczenie questu ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: Wymagania Qun).
- Buty - Ciało zbiegłego Huona ([Ostatnie trzy lata] QG: Na wolności).
- Nakrycie głowy - Ciało Tarohne (QG: Wróg w naszych szeregach).
- Pancerz - Ciało wielkiego smoka (QG: Wyprawa na Głębokie Ścieżki).
- Rękawice - Gruzowisko (Rozdarty Grzbiet - Jaskinie pod Rozdartym Grzbietem).
- Buty - Kufer w Uliczkach Podmiasta (QG: Zaganianie wilków).
- Nakrycie głowy - Ciało przywódcy zbirów spotkanego w krętej uliczce ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: Podążanie drogą Qun).
- Pancerz - Jeden z nagrobków zlokalizowanych niedaleko ołtarza ([Ostatnie trzy lata] Rozdarty Grzbiet).
- Rękawice - Kufer w kryjówce zabójcy ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: To, co pozostało).
- Buty - Kufer w posiadłości Bartranda ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Sprawa rodzinna).
- Nakrycie głowy - Ciało Grace spotkanej na Okaleczonym Wybrzeżu ([Ostatnie trzy lata] QG: Najlepsza na zimno).
- Pancerz - Ciało wielkiego smoka ([Ostatnie trzy lata] QU: Rzeź w kopalni).
- Rękawice - Zaliczenie questu ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: Wymagania Qun).
- Buty - Ciało zbiegłego Huona ([Ostatnie trzy lata] QG: Na wolności).
- Nakrycie głowy - Ciało Tarohne (QG: Wróg w naszych szeregach).
- Pancerz - Ciało wielkiego smoka (QG: Wyprawa na Głębokie Ścieżki).
- Rękawice - Gruzowisko (Rozdarty Grzbiet - Jaskinie pod Rozdartym Grzbietem).
- Buty - Kufer w Uliczkach Podmiasta (QG: Zaganianie wilków).
- Nakrycie głowy - Ciało Kanky'ego ([Po Głębokich Ścieżkach] QP: Draństwo).
- Pancerz - Ciało jednego z klientów karczmy ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: Oferta i utrata). Uwaga! Nie można wybrać pokojowego rozwiązania sytuacji w karczmie, gdyż doprowadzi to zmarnowania jedynej szansy pozyskania tego przedmiotu!
- Rękawice - Kufer w kryjówce zabójcy ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: To, co pozostało).
- Buty - Kufer w posiadłości Bartranda ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Sprawa rodzinna).
- Nakrycie głowy - Ciało Grace spotkanej na Okaleczonym Wybrzeżu ([Ostatnie trzy lata] QG: Najlepsza na zimno).
- Pancerz - Ciało wielkiego smoka ([Ostatnie trzy lata] QU: Rzeź w kopalni).
- Rękawice - Zaliczenie questu ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: Wymagania Qun).
- Buty - Ciało zbiegłego Huona ([Ostatnie trzy lata] QG: Na wolności).
Premia za skompletowanie zestawu: +20 do zdrowia, +1 do siły.
KOLEKCJA KAMIENNEGO MŁOTA
Premia za skompletowanie zestawu: +3% do pancerza, +2 do siły.
KOLEKCJA BOHATERA
Premia za skompletowanie zestawu: +5% do pancerza, +3 do siły.
Kolekcje dla klasy maga
KOLEKCJA SPIRALNEGO OKA
Premia za skompletowanie zestawu: +20 do many, +1 do magii.
KOLEKCJA NADZORCY
Premia za skompletowanie zestawu: +3% do obrony, +2 do magii.
KOLEKCJA BOHATERA
Premia za skompletowanie zestawu: +5% do obrony, +3 do magii.
Kolekcje dla klasy łotrzyka
KOLEKCJA OSTATNIEGO ZEJŚCIA
Premia za skompletowanie zestawu: +20 do wytrzymałości, +1 do zręczności.
KOLEKCJA ENASALINU
Premia za skompletowanie zestawu: +3% do szansy na unik, +2 do zręczności.
KOLEKCJA BOHATERA
Premia za skompletowanie zestawu: +5% do szansy na unik, +3 do zręczności.