Nocne koszmary (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II poradnik Dragon Age II
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Krok 4: Odbycie rozmowy z demonem Torporem
Jak już wcześniej wspomniałem, musisz skorzystać z dowolnego przejścia prowadzącego do centralnego pomieszczenia #1 i możesz tego dokonać po rozwiązaniu zagadek lub (jeżeli nie chcesz wysilać szarych komórek) od razu po przybyciu do Pustki. Spotkasz tu demona Torpora #2 (M50, 5), który będzie miał dla Ciebie propozycję.
W trakcie spotkania z demonem możesz się zachować na dwa zasadnicze sposoby. Pierwszy wariant zakłada odrzucenie jego propozycji i możesz tego dokonać od razu na samym początku rozmowy #1 lub po wysłuchaniu jego oferty #2 dotyczącej przejęcia duszy Feynriela i zostawienia Kirkwall w spokoju. Jeżeli towarzyszy Ci Anders, to odrzucenie propozycji demona przyczyni się do zyskania 10 punktów przyjaźni w relacjach z tą postacią.
Odmówienie Torporowi doprowadzi oczywiście do wszczęcia bitwy z demonem #1. Proponuję w pierwszej kolejności zająć się właśnie atakowaniem Torpora, gdyż to on stanowi najpoważniejsze zagrożenie dla Twojej drużyny. Dopiero po zlikwidowaniu demona zaatakuj cienie, które pojawią się w tym pomieszczeniu #2. Będą one na szczęście miały bardzo krótkie paski zdrowia.
Drugi wariant zakłada przystanie na propozycję demona po wysłuchaniu jego oferty #1. Warto dodać, że nie jest to ostateczna decyzja, gdyż w końcówce tego questu będziesz jeszcze mógł zmienić zdanie. Jeżeli towarzyszy Ci Anders, to nawiązanie współpracy z demonem zaowocuje zaatakowaniem drużyny przez Szarego Strażnika #2 i zyskaniem 15 punktów rywalizacji w relacjach z Andersem. Nie musisz się na szczęście obawiać tego, że Anders zginie, albowiem opuści on jedynie Pustkę. Jeżeli Andersa nie ma w drużynie, to nikt z sojuszników nie zaatakuje Cię w momencie przystania na propozycję demona. Demona w zamian za udzielenie mu pomocy w przejęciu duszy możesz poprosić o:
- moc (cztery punkty atrybutów do rozdysponowania)
- wiedzę (jeden punkt zdolności do rozdysponowania)
- magię (unikalna odmiana runy zwiększającej odporność na magię)
Nagrody nie otrzymasz oczywiście już teraz, a dopiero na samym końcu questu i tylko jeżeli nie zdradzisz wcześniej zaufania Torpora.
Krok 5: Zabicie demonów pożądania i pychy
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie