Wymagania Qun (2) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II poradnik Dragon Age II
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
![]() | ![]() |
Po wygranej bitwie odbędziesz krótką rozmowę z Szarym Strażnikiem, który podziękuje Ci za udzieloną pomoc. Niezależnie od wybranej opcji dialogowej #1 w dalszym ciągu będziesz zdany na siebie, ale w ramach nagrody otrzymasz pierścień Obietnica Strażnika. Ruszaj teraz w stronę wejścia do karczmy Pod Wisielcem #2.
![]() | ![]() |
Po dotarciu do niedostępnego wejścia do karczmy możesz się zachować na dwa zasadnicze sposoby. Zbadanie południowej części Dolnego Miasta jest opcjonalne, choć pozwoliłoby Ci to na rozprawienie się z kilkoma grupami rabusiów #1 dowodzonych przez łotrzyka Koterii #2.
![]() | ![]() |
Druga opcja to wybranie się w stronę bazaru #1 i możesz tego dokonać od razu lub po zlikwidowaniu wszystkich grup bandytów. Także i tu zostaniesz zaatakowany przez wrogie siły, które będą rozstawione na głównym placu bazaru #2.
![]() | ![]() |
W tej bitwie nie weźmie udział wrogi mag, co nie oznacza, że łatwo będzie ją wygrać. Na początek proponuję zacząć od zlikwidowania Stena #1, choć dobrze byłoby też dość wcześnie zaatakować elfich sprzymierzeńców #2. Używają oni łuków, tak więc stanowią dość poważne zagrożenie. Z drugiej strony, dzięki krótkim paskom zdrowia elfy będą bardzo szybko ginęły. Na koniec zostaw sobie "standardowe" odmiany wojowników qunari.
![]() | ![]() |
Musisz się liczyć z tym, że do walk dołączą dwie inne grupy przeciwników, pojawiając się niedaleko schodów prowadzących do karczmy #1. W obu przypadkach skupiaj się na sprawnym eliminowaniu elfich sprzymierzeńców #2, na sam koniec zostawiając sobie wojowników qunari.
![]() | ![]() |
Po zakończonych walkach rozejrzyj się po targu i następnie skieruj w stronę wyjścia #1 (M13, 1). Gra pozbawi Cię możliwości wyboru docelowego miejsca podróży, bo zostaniesz automatycznie przeniesiony do lokacji [Górne Miasto] (M4, 1). Tu po obejrzeniu krótkiej cut-scenki #2 zostaniesz zmuszony do rozprawienia się z nową grupą qunari.
![]() | ![]() |
Bitwę tę rozpocznij od zaatakowania Stena #1. W dalszej części tej bitwy rozglądaj się natomiast za Saarebasem #2, starając się wyeliminować go z walk zanim poczyni zbyt wielkie szkody. Nie musisz się na szczęście obawiać pojawienia w okolicy posiłków.
![]() | ![]() |
Po wygranej bitwie obejrzysz efektowną cut-scenkę i po raz pierwszy spotkasz z Komtur Meredith #1 (M4, 14). Wybór kwestii dialogowych na koniec rozmowy #2 nie będzie miał niestety żadnego wpływu na przebieg tego questu, gdyż w dalszym ciągu sprawą priorytetową będzie przebicie się do okolic twierdzy wicehrabiego.
![]() | ![]() |
Ruszaj na wschód. Zauważ, że gra nie pozwoli Ci od razu wybrać się na południe, tak więc będziesz musiał przejść przez gildię kupców #1. Tu czeka Cię nowa bitwa, przy czym dobrą wiadomością jest to, że qunari i zbirowie Kartelu początkowo zajęci będą atakowaniem siebie. Przystąp do ich atakowania dopiero w momencie gdy zauważą Twoją drużynę #2. W trakcie staczanych tu walk warto po równo eliminować reprezentantów obu stron, dzięki czemu żadna z frakcji przedwcześnie nie zwycięży i tym samym nie skupi całej swojej uwagi na głównym bohaterze.
![]() | ![]() |
Musisz się niestety liczyć z tym, że w trakcie walk do bitwy dołączy kilka nowych grup przeciwników. Warto uważać zwłaszcza na dwóch skrytobójców Kartelu #1, pozbywając się ich możliwie jak najszybciej. Po wygranej bitwie udaj się na południe #2 i następnie skręć na zachód, czyli w stronę głównego placu Górnego Miasta.
![]() | ![]() |
Jak się zapewne domyślasz, czekają Cię tu nowe walki z qunari. Podobnie jak wcześniej, postaraj się szybko wytropić i zlikwidować Saarebasa #1, dzięki czemu jego potężne zaklęcia nie przetrzebią szyków w Twojej drużynie. Po zlikwidowaniu maga przystąp do atakowania Stena #2, tak by zaprzestał wspomagać swoimi zdolnościami standardowych wojowników qunari.