Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age II - poradnik do gry

Dragon Age II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II poradnik Dragon Age II

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Gorzkie lekarstwo

Zleceniodawca: automatycznie po spotkaniu łowców niewolników [Okolice Kirkwall #2]

Krok 1: Pokonanie łowców niewolników

1 - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Szansa na przystąpienie do tego questu pojawi się już po powrocie z Głębokich Ścieżek - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Szansa na przystąpienie do tego questu pojawi się już po powrocie z Głębokich Ścieżek. Musisz mieć zaliczony quest towarzysza Porozmawiaj z Fenrisem i wybrać się w podróż z elfem poza tereny Kirkwall (na Rozdarty Grzbiet, Okaleczone Wybrzeże itp.). Jeżeli spełniłeś wszystkie wymagania, to może dojść do spotkania z łowcami niewolników w lokacji [Okolice Kirkwall #2] #1 (M59, 1). W trakcie rozmowy z tevinterskim najemnikiem możesz się zachować na trzy sposoby #2:

  • stanowczo stwierdzić, że Fenris nie jest już niewolnikiem (prawa górna opcja dialogowa): +5 punktów do przyjaźni z Fenrisem
  • spróbować dogadać się (prawa środkowa opcja dialogowa): +5 punktów do rywalizacji z Fenrisem
  • zaatakować łowców bez pytania (prawa dolna opcja dialogowa)

Nie musisz się nad tym wyborem długo zastanawiać, bo niezależnie od wybranej opcji dialogowej przystąpisz do walk z łowcami niewolników.

2 - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Tuż po rozpoczęciu walk proponuję przystąpić do atakowania tevinterskiego magistra, a to dlatego, że jest on magiem - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Tuż po rozpoczęciu walk proponuję przystąpić do atakowania tevinterskiego magistra, a to dlatego, że jest on magiem. Postaraj się go szybko wyeliminować, gdyż w przeciwnym wypadku mógłby otoczyć się barierą ochronną #1 i wtedy trudniej byłoby to osiągnąć. Dopiero po tym jak on zginie zajmij się tevinterskim najemnikiem oraz pozostałymi łowcami niewolników #2. Przeciwnicy będą dość wytrzymali, tak więc warto atakować ich po kolei. Dbaj też o stan zdrowia członków drużyny.

3 - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Po zakończonych walkach automatycznie powinna załączyć się scenka z przesłuchania jednego z pokonanych łowców niewolników #1 - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Po zakończonych walkach automatycznie powinna załączyć się scenka z przesłuchania jednego z pokonanych łowców niewolników #1. Warto wypytać Fenrisa o Hadrianę #2. Niezależnej od wybranej głównej opcji dialogowej wyruszycie na jej poszukiwania.

Krok 2: Dotarcie do jaskiń łowców niewolników

4 - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Możesz już opuścić ten obszar (M59, 2) i z mapy świata wybrać nowo udostępnioną lokację, czyli [Jaskinie więzienne] #1 (M60, 1) - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Możesz już opuścić ten obszar (M59, 2) i z mapy świata wybrać nowo udostępnioną lokację, czyli [Jaskinie więzienne] #1 (M60, 1). Po dotarciu na miejsce pobiegnij prosto, wybierając przy rozwidleniu dróg prawą ścieżkę. Gdy tylko znajdziesz się w niewielkim obozowisku przystąp do atakowania przebywających w tym miejscu łowców niewolników #2 (M60, 2).

5 - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Radzę się tu bardzo pilnować, a to dlatego, że druga grupa łowców niewolników pojawi się po kilku chwilach za Waszymi plecami #1 - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Radzę się tu bardzo pilnować, a to dlatego, że druga grupa łowców niewolników pojawi się po kilku chwilach za Waszymi plecami #1. Bądź na to gotowy, nie dając się im zaskoczyć. Po wygranej bitwie zapisz stan gry i skieruj się na południe. Zauważ, że na pobliskim wzgórzu rozstawili się najemni łucznicy #2. Nie radzę ich od razu atakować. O wiele lepiej jest zachęcić łowców niewolników do podążenia za drużyną, wycofując się w okolice obozowiska lub nawet do miejsca startu.

6 - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
W skład atakującej Cię grupy będzie wchodził nowy mag #1 i tradycyjnie warto zadbać o to żeby zginął możliwie jak najwcześniej - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

W skład atakującej Cię grupy będzie wchodził nowy mag #1 i tradycyjnie warto zadbać o to żeby zginął możliwie jak najwcześniej. Dopiero po jego usunięciu przystąp do atakowania wspomnianych łuczników, ale uważaj na nowych przeciwników, którzy wybiegną z pobliskiej jaskini #2.

7 - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Po zakończonych walkach warto się solidnie porozglądać, albowiem w okolicy odnajdziesz między innymi kilka kufrów z cennymi skarbami - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Po zakończonych walkach warto się solidnie porozglądać, albowiem w okolicy odnajdziesz między innymi kilka kufrów z cennymi skarbami. Skieruj się w stronę wejścia do jaskini. Zostaniesz tu zmuszony do dołączenia Fenrisa do stałej drużyny (o ile już tak nie jest), a także odbędziesz z nim krótką rozmowę #1. Skorzystaj teraz z przejścia (M60, 3) prowadzącego do lokacji [Jaskinie więzienne - Kryjówka łowców niewolników] #2 (M61, 1).

Krok 3: Odnalezienie Magister Hadriany

8 - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Ruszaj na wschód - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Ruszaj na wschód. Po znalezieniu się w nowym pomieszczeniu warto obejrzeć leżącą na stole krwawą ofiarę #1 (M61, 2), wysłuchując komentarza na temat magii krwi. Nadal podążaj na wschód, a po dotarciu do dłuższego korytarza przystąpisz do walk #2. Atakuj pojawiających się tu łowców niewolników, którym będą towarzyszyły zwłoki.

9 - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Jak zapewne zauważyłeś, na końcu tego korytarza znajduje się pułapka ciągła - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Jak zapewne zauważyłeś, na końcu tego korytarza znajduje się pułapka ciągła. Oznacza to, że dopóki ktoś stoi na płycie naciskowej pozostanie ona aktywna. W tym konkretnym przypadku przy próbie przejścia przez płomienie zostałbyś powalony na ziemię #1. W rezultacie użyj swoich łuczników lub magów do ogłuszenia lub odrzucenia szkieletów łuczników. Szybko wtedy do nich podbiegnij i się z nimi rozpraw #2.

10 - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Skieruj się teraz do północnego pomieszczenia - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Skieruj się teraz do północnego pomieszczenia. Tu czeka Cię bitwa z dość dużą grupą łowców niewolników, wśród których znajdzie się nowy mag #1. Jeżeli chcesz, mógłbyś wykorzystywać znajdujące się w narożnikach tego pomieszczenia płyty naciskowe na swoją korzyść #2, ale nie jest to wymagane. Uważaj natomiast żeby któryś z przeciwników nie zatrzymał się na takiej płycie, blokując skutecznie do siebie dostęp.

11 - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Możesz już udać się na zachód - Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Możesz już udać się na zachód. Po dotarciu do największej sali jaskiń czekają Cię dwie walki z niezbyt licznymi grupami łowców niewolników. Pierwsza z nich będzie okupowała centralną część pomieszczenia #1, a druga pojawi się przy przejściu, z którego skorzystałeś żeby tu dotrzeć #2.