Zmienić swą naturę | Questy poboczne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II poradnik Dragon Age II
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Zmienić swą naturę
Zleceniodawca: Klara [Rozdarty Grzbiet - Obóz Dalijczyków]
Uwaga! Quest dostępny jest tylko jeżeli podczas tworzenia postaci w zakładce Wydarzenia z Dragon Age: Początek wybrałeś opcję Bez kompromisu! Do wykonywania tego zadania będziesz mógł przystąpić po znalezieniu się w lokacji [Rozdarty Grzbiet - Obóz Dalijczyków]. Więcej informacji na temat dotarcia do obozu oraz niebezpieczeństw czyhających w okolicach Rozdartego Grzbietu odnajdziesz w opisie głównego questu Długa droga do domu. Po dotarciu na miejsce odszukaj Klarę #1 (M25, 24). Na koniec rozmowy warto zaoferować pomoc w odnalezieniu poszukiwanych przez nią składników (prawa górna opcja dialogowa) #2, ale jeżeli odmówisz (prawa dolna opcja dialogowa), to będziesz do niej mógł w dowolnej chwili powrócić.
Na początek zbadaj obóz Dalijczyków, a powinieneś odnaleźć kufer na składniki skrywający oczyszczony trupikorzeń #1 (M25, 25). Wybierz teraz wyjście z obozu, które prowadzi na północny-zachód #2.
Kieruj się na północ aż dotrzesz do niewielkich ruin. Zajmij się zbadaniem ich zachodniej części, będąc jednocześnie gotowym do rozprawienia się z kilkoma olbrzymimi pająkami #1. Po wygranej bitwie odszukaj kufer na składniki skrywający alchemicznie zapieczętowaną butelkę #2 (M25, 26).
Powróć do obozu Dalijczyków i tym razem wybierz północną ścieżkę, prowadzącą na szczyt góry #1. Zatrzymaj się po dotarciu do ostatniego obozowiska. Ponownie zbadaj ruiny, a przy północnych skałach odnajdziesz kufer na składniki skrywający dwukrotnie destylowaną rtęć #2 (M25, 20).
Kontynuuj przemarsz na szczyt góry, docierając do wejścia do lokacji [Rozdarty Grzbiet - Jaskinie pod Rozdartym Grzbietem] #1. Przejdź przez całe jaskinie. Po wyjściu z jaskiń skieruj się w okolice ołtarza i wybierz tu wschodnią ścieżkę #2.
Musisz teraz dotrzeć do nowego obozowiska. Zachowaj ostrożność, bo zostaniesz napadnięty przez ożywieńca #1, zwłoki, szkielety łuczników oraz cienie. Po zakończonych walkach odszukaj kufer na składniki skrywający czarny wczesnopor #2 (M25, 27). Możesz już powrócić ze wszystkimi czterema składnikami do Klary (M25, 24). Zostaniesz wynagrodzony 1 suwerenem oraz krótkim łukiem Dar Trepanatora.