M9; M10- Twierdza wicehrabiego (dzień i noc) | Mapy Dragon Age II poradnik Dragon Age II
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Mapa M9: Twierdza wicehrabiego (dzień)

Legenda:
1. Przejście do: Górne Miasto.
2. Siedziba towarzysza: Avelina.
3. [Akt I] Avelina (Quest główny: Przyjaciółka w straży). [Akt I] Grafik służby (Quest towarzysza: Tak, jak być powinno). [Akt II] Grafik służby (Quest towarzysza: Daleka droga).
4. [Akt I] Płynna Szrama, 5:34 Świętych (Quest poboczny: Płynna Szrama, 5:34 Świętych).
5. [Akt I] Pomieszczenie kapitana straży Jevena (Quest towarzysza: Tak, jak być powinno). [Akt I] Avelina (Quest towarzysza: Tak, jak być powinno).
6. [Akt I] Strażniczka Eustice (Quest poboczny: Głowica Eustice).
7. [Akt I] Wicehrabia Dumar (Quest uzupełniający: Niepożądany ratunek). [Akt II] Wicehrabia Dumar (Quest główny: Przysługa w kwestii prochu).
8. [Akt II] Jalen (Quest uzupełniający: Korsarze na urwiskach).
9. [Akt II] Złowroga księga (Quest poboczny: Zakazana wiedza).
10. [Akt II] Seneszal Bran (Quest główny: Oferta i utrata).
11. [Akt II] Strażnik Donnik (Quest towarzysza: Daleka droga).
12. [Akt III] Król Alistair (Quest poboczny: Król Alistair).
13. [Akt I] Seneszal Bran (Quest uzupełniający: Niepożądany ratunek).
Mapa M10: Twierdza wicehrabiego (noc)

Legenda:
1. Przejście do: Górne Miasto. [Akt II] Miejsce startu (Quest główny: Wymagania Qun).
2. [Akt II] Drzwi do sali z zakładnikami (Quest główny: Wymagania Qun). [Akt III] Drzwi do sali tronowej (Quest towarzysza: Wiara).
3. [Akt II] Arishok i inni qunari (Quest główny: Wymagania Qun).
4. [Akt III] Zamknięte drzwi (Quest towarzysza: Wiara).
5. [Akt III] Miejsce stoczenia bitwy z magami i spotkania z Siostrą Słowik (Quest towarzysza: Wiara).