Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age II - poradnik do gry

Dragon Age II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zdolności magów (1) w Dragon Age II | Rozwój postaci poradnik Dragon Age II

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Zdolności magów

MAGIA ŻYWIOŁÓW - Zdolności magów (1) w Dragon Age II | Rozwój postaci - Dragon Age II - poradnik do gry

MAGIA ŻYWIOŁÓW

Typ: Kategoria główna.

Kategoria ta służy rozwijaniu umiejętności zadawania obrażeń od ognia i zimna.

Kategoria dostępna dla postaci: Hawke, Anders, Bethany, Merrill.

Uwagi: Inwestowanie w rozwój tej kategorii zdolności jest wręcz wymagane jeżeli masz w planach budowanie postaci maga, który będzie koncentrował się na zadawaniu dużych obrażeń. Polecam odblokować zarówno ogniste jak i lodowe zaklęcia, gdyż wielu przeciwników wykazuje się ponadprzeciętną odpornością na jeden z dwóch powyższych żywiołów.

Priorytetowe zakupy: Uścisk zimy, Kula ognia.

NAZWA ZDOLNOŚCI

TYP ZDOLNOŚCI

DZIAŁANIE I UWAGI

Uścisk zimy

aktywowana

1 ulepszenie

Doprowadzenie do wybuchu lodowatej energii, która zadaje obrażenia od zimna, jak również spowalnia ruchy i ataki przeciwników. Zdolność ta już w swojej podstawowej formie jest bardzo przydatna, tym niemniej warto możliwie jak najwcześniej zakupić jej ulepszenie, które znacząco podnosi jej skuteczność.

Zakup ulepszenia Zimowy wybuch to absolutny priorytet, albowiem zamraża ono atakowanych przeciwników oraz daje szansę na uczynienie ich kruchymi, co mogą z powodzeniem wykorzystać wojownicy oraz łotrzykowie obecni w składzie drużyny.

Stożek zimna

aktywowana

1 ulepszenie

Wystrzelenie stożka zimna, który nie tylko zadaje obrażenia związane z omawianym żywiołem, ale również znacząco spowalnia ruchy i ataki wrogów. Opisywaną zdolność warto na przemian stosować z tą opisaną powyżej. Także i w tym przypadku radzę dość szybko nabyć jedyne dostępne ulepszenie, dzięki któremu umiejętność ta staje się jeszcze bardziej przydatna.

Ulepszenie Wieczna zmarzlina oferuje możliwość zamrożenia przeciwnika oraz uczynienia go kruchym. Procentowe szanse powodzenie takich akcji są nieco niższe niż w umiejętności opisanej powyżej, ale mimo wszystko warto odblokować tę pozycję.

Kula ognia

aktywowana

1 ulepszenie

Wystrzelenie kuli ognia, eksplodującej w momencie kontaktu z celem i zadającej obrażenia ogniowe. Podobnie jak w przypadku Uścisku zimy, do odblokowania opisywanej zdolności warto możliwie jak najszybciej doprowadzić, bo przydaje się ona także w bardzo wczesnym stadium rozgrywki.

Ulepszenie Parząca kula ognista również powinno zostać w miarę szybko zakupione. Zwiększono ono siłę zadawanych obrażeń oraz zasięg działania głównej zdolności.

Piromancja

bierna

Zwiększenie zadawanych obrażeń od ognia o jedną czwartą. To bardzo pożyteczna pasywna zdolność, zwłaszcza jeśli masz w planach zakup zdolności Burza ognista.

Burza ognista

aktywowana

1 ulepszenie

Wytworzenie deszczu płomieni spadających na wyznaczony obszar i zadających obrażenia od ognia. Jak można się łatwo domyślić, zdolność ta sprawdza się przede wszystkim w tych walkach, w których bierze udział duża ilość przeciwników. Jako że takowe bitwy są częstym zjawiskiem, wskazane jest szybkie odblokowanie omawianej umiejętności.

Ulepszeniu Apokaliptyczna burza ognia powinien zostać nadany wysoki priorytet przy planowaniu zakupów, gdyż oferuje ono nie tylko zwiększenie siły zadawanych obrażeń, ale także zasięgu działania głównej zdolności.

Mistrzostwo żywiołów

bierna

Zwiększenie zadawanych obrażeń od ognia i zimna, gwarancja zamiany zamrożonych przeciwników w kruche cele oraz poprawienie tempa regeneracji many i wytrzymałości. Wszystkie te premie są niezwykle przydatne, usprawniając działanie czterech aktywnych zdolności dostępnych w obrębie tej kategorii. Zakup jest w rezultacie kwestią obowiązkową i nie warto się z nim zbytnio ociągać.

MAGIA PIERWOTNA - Zdolności magów (1) w Dragon Age II | Rozwój postaci - Dragon Age II - poradnik do gry

MAGIA PIERWOTNA

Typ: Kategoria główna.

Kategoria ta służy rozwijaniu umiejętności zadawania obrażeń fizycznych i od elektryczności.

Kategoria dostępna dla postaci: Hawke, Bethany, Merrill.

Uwagi: Inwestowanie w rozwój tej kategorii zdolności jest bardzo wskazane jeżeli masz w planach budowanie postaci maga, który będzie koncentrował się na zadawaniu dużych obrażeń. Co ciekawe, nie wszystkie zaklęcia podporządkowane są atakowaniu wrogów, gdyż założeniem niektórych z nich jest ochranianie postaci samego maga.

Priorytetowe zakupy: Łańcuch błyskawic, Burza.

NAZWA ZDOLNOŚCI

TYP ZDOLNOŚCI

DZIAŁANIE I UWAGI

Kamienna pięść

aktywowana

1 ulepszenie

Ciśnięcie kamiennym pociskiem, zadającym duże obrażenia fizyczne. Zdolność ta w swojej podstawowej formie nie jest szczytem marzeń, ale zdecydowanie zyskuje już na atrakcyjności po zakupieniu związanego z nią ulepszenia.

Ulepszenie Pięść golema dodaje kilka nowych i bardzo przydatnych funkcji. Oprócz standardowego zwiększenia siły ataku możliwe jest także zadawanie znacznie większych obrażeń zdezorientowanym przeciwnikom, którzy zostali wprowadzeni w taki stan np. dzięki interwencji łotrzyków obecnych w drużynie.

Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie