Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age II - poradnik do gry

Dragon Age II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zakazana wiedza (3) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II poradnik Dragon Age II

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Krok 6: Odnalezienie Grimuaru Zła

1 - Zakazana wiedza (3) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Jeżeli spełniłeś opisane wcześniej wymagania, to quest zostanie zaktualizowany i dowiesz się, że będziesz musiał jeszcze odnaleźć Grimuar Zła - Zakazana wiedza (3) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Jeżeli spełniłeś opisane wcześniej wymagania, to quest zostanie zaktualizowany i dowiesz się, że będziesz musiał jeszcze odnaleźć Grimuar Zła. Zacznij od wybrania z mapy świata podróży do lokacji [Mrokowisko] #1. Tu skieruj się do północno-zachodniej części obszaru i odszukaj przejście (M23, 15) prowadzące do lokacji [Mrokowisko - Zapomniane leże] #2 (M67, 1).

2 - Zakazana wiedza (3) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
W trakcie eksploracji tej lokacji musisz się liczyć z tym, że będziesz napotykał wiele niezmiernie trudnych do rozbrojenia pułapek, tak więc warto mieć w drużynie zdolnego łotrzyka - Zakazana wiedza (3) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

W trakcie eksploracji tej lokacji musisz się liczyć z tym, że będziesz napotykał wiele niezmiernie trudnych do rozbrojenia pułapek, tak więc warto mieć w drużynie zdolnego łotrzyka. Pierwsza pułapka znajduje się niedaleko miejsca startu i jeżeli jej nie rozbroisz, to w okolicy pojawią się trujące opary #1. Skorzystaj z przełącznika i przystąp do atakowania kamiennego golema, który powinien nadbiec od północy #2. Zauważ, że trujący gaz zniknie dopiero po pozbyciu się potwora.

3 - Zakazana wiedza (3) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Ruszaj teraz na wschód - Zakazana wiedza (3) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Ruszaj teraz na wschód. W nowym pomieszczeniu do zlikwidowania będzie grupa zwłok oraz szkieletów łuczników #1, z czym nie powinno być dużych problemów. Ostrożnie zacznij teraz przesuwać się na wschód, napotykając po drodze skomplikowane i mistrzowskie pułapki #2. Jeżeli nie potrafisz ich rozbrajać, to postaraj się je omijać lub chociażby wycofywać się po ich uaktywnianiu.

4 - Zakazana wiedza (3) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
We wschodnim korytarzu do pokonania będą nowe potwory i najważniejsza jest w tym przypadku sprawna eliminacja tajemnej zmory #1 - Zakazana wiedza (3) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

We wschodnim korytarzu do pokonania będą nowe potwory i najważniejsza jest w tym przypadku sprawna eliminacja tajemnej zmory #1. Dopiero po tym jak ją zabijesz zajmij się nowymi zwłokami i szkieletami łucznikami. Nadal podążaj na wschód #2 i następnie skręć na północ.

5 - Zakazana wiedza (3) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Uważaj, bo w okolicy znajdują się nowe pułapki i jeżeli doprowadzisz do ich uaktywnienia, to będziesz musiał przystąpić do walk z nową tajemną zmorą wśród oparów trującego gazu #1, co uczyni ten pojedynek znacznie trudniejszym - Zakazana wiedza (3) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Uważaj, bo w okolicy znajdują się nowe pułapki i jeżeli doprowadzisz do ich uaktywnienia, to będziesz musiał przystąpić do walk z nową tajemną zmorą wśród oparów trującego gazu #1, co uczyni ten pojedynek znacznie trudniejszym. Po zakończonych walkach wejdź do północnej sali i podejdź do Plugawego Grimuaru #2 (M67, 2).

6 - Zakazana wiedza (3) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Gra postawi Cię teraz przed takim samym wyborem jak w przypadku poprzednio odnajdywanych złowrogich ksiąg #1, tak więc będziesz mógł zniszczyć grimuar, przeczytać go (Większa Księga Śmiertelnej Powłoki; dwa bonusowe punkty atrybutów) lub zabrać go ze sobą bez czytania (Księga Zakazanej Wiedzy) - Zakazana wiedza (3) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Gra postawi Cię teraz przed takim samym wyborem jak w przypadku poprzednio odnajdywanych złowrogich ksiąg #1, tak więc będziesz mógł zniszczyć grimuar, przeczytać go (Większa Księga Śmiertelnej Powłoki; dwa bonusowe punkty atrybutów) lub zabrać go ze sobą bez czytania (Księga Zakazanej Wiedzy). Niezależnie od wybranego wariantu zmuszony zostaniesz do stoczenia bardzo trudnej bitwy #2.

7 - Zakazana wiedza (3) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Bitwę tę warto rozpocząć od zaatakowania demona Xebenkecka #1, a to dlatego, że analogicznie do demonów pożądania jest on w stanie wpływać na inne kreatury znajdujące się w tym pomieszczeniu - Zakazana wiedza (3) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Bitwę tę warto rozpocząć od zaatakowania demona Xebenkecka #1, a to dlatego, że analogicznie do demonów pożądania jest on w stanie wpływać na inne kreatury znajdujące się w tym pomieszczeniu. Dopiero po zlikwidowaniu tego potwora zajmij się innymi bestiami obecnymi w okolicy. Jako pierwsze warto zaatakować plugawce #2.

8 - Zakazana wiedza (3) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Po zlikwidowaniu wszystkich plugawców przystąp do atakowania demonów gniewu #1 - Zakazana wiedza (3) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Po zlikwidowaniu wszystkich plugawców przystąp do atakowania demonów gniewu #1. W trakcie staczanych tu walk musisz oczywiście przywiązywać bardzo dużą uwagę do pasków zdrowia członków swojej drużyny, a także atakować potwory po kolei. Wkrótce do walk dołączy druga grupa potworów i w tym przypadku absolutnym priorytetem jest szybka eksterminacja ożywieńca #2.

9 - Zakazana wiedza (3) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Gdy tylko ożywieniec zginie ponownie zacznij atakować słabsze potwory, najpierw eliminując plugawce i następnie nowe demony gniewu #1 - Zakazana wiedza (3) | Questy poboczne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Gdy tylko ożywieniec zginie ponownie zacznij atakować "słabsze" potwory, najpierw eliminując plugawce i następnie nowe demony gniewu #1. Po zakończonych walkach koniecznie rozejrzyj się po okolicy, gdyż jest tu mnóstwo ciekawych rzeczy. Mowa tu między innymi o kosturze Żarłoczność, który odnajdziesz przy ciele demona Xebenkecka, oraz o dwóch stosach skarbów (M67, 3) zlokalizowanych w narożnikach pomieszczenia #2.