Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age II - poradnik do gry

Dragon Age II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Justynian (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II poradnik Dragon Age II

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

1 - Justynian (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Po dotarciu na miejsce przygotuj się do rozbrojenia pierwszego zestawu pułapek #1 - Justynian (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Po dotarciu na miejsce przygotuj się do rozbrojenia pierwszego zestawu pułapek #1. Niestety, nawet jeżeli to Ci się uda, to i tak zostaniesz zaatakowany przez grupkę jadowitych pająków i splugawionych pająków #2. Potwory warto atakować po kolei, a także dbać o stan zdrowia poszczególnych członków drużyny.

2 - Justynian (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Po zakończonych walkach wejdź w interakcję z pierwszym złożem smoczej skały #1 (M81, 2) - Justynian (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Po zakończonych walkach wejdź w interakcję z pierwszym złożem smoczej skały #1 (M81, 2). Niestety, podobnie jak w przypadku wizyty w kanałach, konieczne będzie dotarcie do kilku różnych złóż. Nie kieruj się teraz od razu na południe. Zamiast tego wybierz korytarz, który prowadzi na wschód #2.

3 - Justynian (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Także i w tym miejscu do zlikwidowania będzie grupa pająków, przy czym będą to jedynie ich jadowite odmiany - Justynian (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Także i w tym miejscu do zlikwidowania będzie grupa pająków, przy czym będą to jedynie ich jadowite odmiany. Z potworami radzę walczyć w wąskim przejściu przy schodach #1, choć nie jest to absolutnie wymagane. Po zlikwidowaniu potworów zbadaj dokładnie lokację, w której przebywały, a natrafisz na drugie złoże #2.

4 - Justynian (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Dopiero teraz powróć do miejsca, w którym pokonałeś pierwszą grupę pająków i skieruj się na południe #1 - Justynian (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Dopiero teraz powróć do miejsca, w którym pokonałeś pierwszą grupę pająków i skieruj się na południe #1. Po dotarciu do rozwidlenia #2 będziesz mógł skierować się na wschód lub na zachód. Nie odgrywa to żadnej roli, gdyż i tak będziesz musiał dotrzeć do wszystkich pięciu złóż.

5 - Justynian (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Dla porządku proponuję przystąpić do eksploracji zgodnie z ruchem wskazówek zegara, a więc skierować się do wschodniego korytarza #1 - Justynian (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Dla porządku proponuję przystąpić do eksploracji zgodnie z ruchem wskazówek zegara, a więc skierować się do wschodniego korytarza #1. Tu już po kilku chwilach dotrzesz do trzeciego złoża #2. Zabierz składnik i wybierz korytarz prowadzący na południe.

6 - Justynian (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Zapisz sobie stan gry przed wkroczeniem do największej pieczary - Justynian (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Zapisz sobie stan gry przed wkroczeniem do największej pieczary. Zacznij od rozbrojenia nowych pułapek i przygotuj się do stoczenia nowej bitwy, w której udział weźmie wielgachny pająk #1. Jako że będą mu towarzyszyły jadowite pająki warto udać się na przykład w okolice schodów i tam się z nimi rozprawić #2. Zaletą tego rozwiązania jest to, że nie będziesz mógł być jednocześnie atakowany przez wielkiego pająka.

7 - Justynian (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Dopiero po zlikwidowaniu zwykłych pająków zajmij się atakowaniem wielgachnego pająka #1, uważając na jego silne ataki i próby powalania na ziemię członków drużyny - Justynian (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Dopiero po zlikwidowaniu zwykłych pająków zajmij się atakowaniem wielgachnego pająka #1, uważając na jego silne ataki i próby powalania na ziemię członków drużyny. Po wygranej bitwie dokładnie rozejrzyj się po okolicy, odnajdując czwarte złoże #2.

8 - Justynian (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
W celu dotarcia do ostatniego piątego złoża musisz skierować się na północny-zachód - Justynian (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

W celu dotarcia do ostatniego piątego złoża musisz skierować się na północny-zachód. Jak się zapewne domyślasz, zaatakowany zostaniesz w tym miejscu przez pająki (jadowite i splugawione) #1, przy czym bitwa ta będzie oczywiście znacznie prostsza od poprzedniej. Po zakończonych walkach wyjdź po schodach na górę i rozejrzyj się za piątym złożem #2. Możesz teraz powrócić do punktu startu (M81, 1) lub skierować się do południowego wyjścia z kopalń (M81, 3).

Krok 3: Powrót do kliniki Andersa

9 - Justynian (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Możesz już opuścić okolice Kościanego Szybu i powrócić do lokacji [Mrokowisko - Klinika Andersa] - Justynian (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Możesz już opuścić okolice Kościanego Szybu i powrócić do lokacji [Mrokowisko - Klinika Andersa]. Kliknij tu oczywiście na postaci Szarego Strażnika #1 (M23, 2). W trakcie rozmowy dowiesz się, że Anders będzie dodatkowo potrzebował żebyś wybrał się z nim do Zakonu i odwrócił uwagę Wielkiej Kapłanki Elthiny, ale nie zechce podzielić się szczegółami. Na koniec rozmowy możesz przystać na ten plan (prawa górna opcja dialogowa lub prawe środkowe opcje dialogowe) #2 lub odmówić udzielenia mu pomocy (prawe dolne opcje dialogowe), co doprowadziłoby do natychmiastowego zakończenia tego questu.

Krok 4: Wizyta w Zakonie

10 - Justynian (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Wybierz teraz z mapy świata podróż za dnia do lokacji [Górne Miasto - Zakon] - Justynian (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Wybierz teraz z mapy świata podróż za dnia do lokacji [Górne Miasto - Zakon]. Po dotarciu na miejsce wysłuchaj krótkiej rozmowy z Andersem i udaj się na podest, na którym będzie stała Wielka Matka Elthina #1 (M7, 5). Podejdź do niej celem automatycznego uaktywnienia rozmowy. Paradoksalnie wybór opcji dialogowych nie będzie tu odgrywał żadnej roli. Nawet jeżeli będziesz chciał szybko zakończyć to spotkanie, to Anders i tak zdąży wykonać swoje czynności #2, w rezultacie czego opuścicie razem budynek Zakonu.

Krok 5: Rozmowa z Andersem

11 - Justynian (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Zauważ, że przeniesiony zostałeś automatycznie do lokacji [Mrokowisko] - Justynian (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Zauważ, że przeniesiony zostałeś automatycznie do lokacji [Mrokowisko]. Wejdź do kliniki Andersa i przystąp do kolejnej rozmowy #1 (M23, 2). Nie będzie ona długa #2 i choć będzie wyglądała nieco jak pożegnanie Andersa z resztą drużyny, to nie opuści on jej składu. Quest dobiegnie w tym miejscu końca, a do inwentarza dołączony zostanie Płaszcz Renegata, czyli nowy strój Andersa.