Dalijska pamiątka; Mały problem | Questy towarzyszy - Akt 3 | Dragon Age II poradnik Dragon Age II
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Dalijska pamiątka
Zleceniodawca: Automatycznie po odnalezieniu pierścienia z drewna sylwana [Rozdarty Grzbiet]
Szansa na wykonanie tego questu pojawi się w momencie gdy po awansowaniu do III aktu gry zdecydujesz się na odwiedzenie lokacji [Rozdarty Grzbiet]. W drodze do obozu dalijskich elfów powinieneś mianowicie wpaść na kilka pułapek #1. Próba ich rozbrojenia doprowadzi do pojawienia się w okolicy złodziei #2 (M25, 15).
W miarę możliwości postaraj się jak najszybciej rozprawić z przywódcą złodziei #1, gdyż jest on skrytobójcą i jego ataki z zaskoczenia są w stanie zadawać naprawdę spore obrażenia. Dopiero gdy on zginie zajmij się zwykłymi przeciwnikami #2, którzy powinni już bardzo szybko ginąć.
Po wygranej bitwie zbadaj ciało przywódcy złodziei, dzięki czemu odnajdziesz między innymi pierścień z drewna sylwana #1. Możesz już opuścić ten obszar i wybrać się do lokacji [Dolne Miasto - Dom Merrill] (lub [Górne Miasto - Posiadłość Hawke'ów] jeżeli bohater i Merrill są parą). Po dotarciu na miejsce kliknij na postaci Merrill (M14, 8). Możesz wyrazić chęć wysłuchania opowieści związanej z odnalezionym pierścieniem #2, przy czym niezależnie od wybieranych opcji dialogowych zyskasz 5 punktów przyjaźni w relacjach z Merrill. W głównej części inwentarza pojawi się ponadto odnaleziony pierścień z drewna sylwana, aczkolwiek będzie on zarezerwowany jedynie dla elfki.
Mały problem
Zleceniodawca: automatycznie po zaliczeniu głównego questu Na wolności [Katownia - Sala templariuszy]
Krok 1: Odbycie rozmowy z Varrikiem
Zadanie to otrzymasz automatycznie po ukończeniu głównego questu Na wolności, czyli po odnalezieniu wszystkich zbiegłych apostatów. Założeniem tej misji jest odbycie kolejnej rozmowy z Varrikiem (M15, 2) i w tym celu musisz się oczywiście wybrać do lokacji [Dolne Miasto - Pod Wisielcem]. Kliknij na postaci Varrika po dotarciu na miejsce #1. Krasnolud wyjawi Ci, że ma problemy z posiadłością Bartranda znaną z questu Sprawa rodzinna, a to dlatego, że jest ona uznawana za nawiedzoną. Niezależnie od tego czy wyrazisz chęć zbadania sprawy #2 czy chwilowo odmówisz, w dzienniku pojawi się nowy quest towarzysza związany z wybraniem się do posiadłości.
Odblokowany quest towarzysza: Nawiedzenie