Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age II - poradnik do gry

Dragon Age II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Lustrzane odbicie (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II poradnik Dragon Age II

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Lustrzane odbicie

Zleceniodawca: automatycznie po odbyciu drugiej rozmowy z Arishokiem [Doki]

Krok 1: Rozmowa z Merrill

1 - Lustrzane odbicie (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Zadanie to powinno pojawić się w Twoim dzienniku już po odbyciu kończącej rozmowy z Arishokiem w Dokach w ramach głównego questu Przysługa w kwestii prochu - Lustrzane odbicie (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Zadanie to powinno pojawić się w Twoim dzienniku już po odbyciu kończącej rozmowy z Arishokiem w Dokach w ramach głównego questu Przysługa w kwestii prochu. Wybierz się do lokacji [Dolne Miasto - Dom Merrill] i kliknij na postaci Merrill #1 (M14, 8) celem zainicjowania z nią rozmowy. Elfka będzie się chciała pochwalić przed Tobą magicznym lustrem eluvian, które sprowadziła do Kirkwall #2.

2 - Lustrzane odbicie (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
W trakcie rozmowy możesz wybrać wariant dialogowy związany z romansowaniem z Merrill #1, a także zadać jej kilka pytań na temat lustra, dowiadując się między innymi tego, że jest ono odpowiedzialne za śmierć kilku osób - Lustrzane odbicie (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

W trakcie rozmowy możesz wybrać wariant dialogowy związany z romansowaniem z Merrill #1, a także zadać jej kilka pytań na temat lustra, dowiadując się między innymi tego, że jest ono odpowiedzialne za śmierć kilku osób. Merrill poinformuje Cię także, że potrzebuje rzadkiego elfickiego przedmiotu araulin'holm do naprawienia lustra. Na sam koniec rozmowy będziesz mógł zaoferować swoją pomoc w pozyskaniu składnika #2 lub odmówić współpracy. W tym pierwszym przypadku zyskasz 10 lub 15 punktów do przyjaźni z Merrill, a w drugim aż 25 punktów do rywalizacji. Warto dodać, że jeżeli nie zgodzisz się na wzięcie udziału w wyprawie, to quest dobiegnie teraz końca, ale w dalszej fazie gry będziesz mógł zmienić zdanie.

Krok 2: Spotkanie się z Opiekunką Marethari

3 - Lustrzane odbicie (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Jeżeli obiecałeś pomóc Merrill, to opuść jej dom, przyłącz ją do drużyny i wybierz się do lokacji [Rozdarty Grzbiet - Obóz Dalijczyków] - Lustrzane odbicie (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Jeżeli obiecałeś pomóc Merrill, to opuść jej dom, przyłącz ją do drużyny i wybierz się do lokacji [Rozdarty Grzbiet - Obóz Dalijczyków]. Po dotarciu na miejsce rozpocznij rozmowę z Opiekunką Marethari #1 (M25, 3). W trakcie rozmowy możesz ją wypytać o poszukiwany przez Merrill obiekt #2, jak również dowiesz się, że zgodnie z elfickimi zwyczajami Opiekunka będzie musiała przekazać Merrill artefakt w zamian za wykonanie przez nią pewnego zadania. Zostaniesz mianowicie wysłany do pobliskiej jaskini z zamiarem zabicia varterrala. Zauważ też, że do dziennika bohatera dołączony został poboczny quest związany z tą wyprawą.

Odblokowany poboczny quest: Szacunek dla poległych

Krok 3: Odnalezienie legowiska varterrala

4 - Lustrzane odbicie (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Po zakończonej rozmowie z Opiekunką Marethari wybierz lewą górną ścieżkę, czyli tę, która prowadzi na północny-zachód #1 - Lustrzane odbicie (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Po zakończonej rozmowie z Opiekunką Marethari wybierz lewą górną ścieżkę, czyli tę, która prowadzi na północny-zachód #1. Podążaj tu na północ i następnie na północny-wschód, a powinieneś wkrótce dotrzeć do wejścia do jaskini (M25, 14), prowadzącego do lokacji [Rozdarty Grzbiet - Tereny łowne varterrali] #2 (M68, 1).

5 - Lustrzane odbicie (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Skieruj się na północ - Lustrzane odbicie (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Skieruj się na północ. Uważaj, bo już za chwilę zostaniesz zaatakowany przez grupę pająków i będą to odmiany, z którymi najprawdopodobniej nie miałeś jeszcze do czynienia, a mianowicie pająki jaskiniowe #1 i pająki-osy #2. Potwory te atakuj po kolei, często monitorując stan zdrowia członków drużyny i w razie potrzeby szybko ich lecząc.

6 - Lustrzane odbicie (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Po wygranej walce zbadaj ciało Radhy (M68, 2), co jest częścią uaktywnionego niedawno pobocznego questu #1 - Lustrzane odbicie (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Po wygranej walce zbadaj ciało Radhy (M68, 2), co jest częścią uaktywnionego niedawno pobocznego questu #1. Idź dalej na północ, przy czym po dotarciu do kolejnej większej pieczary rozważ skierowanie się w stronę przejścia zlokalizowanego na południowy-zachód stąd #2. Pozwoli Ci zlokalizować ciało drugiego łowcy (M68, 3).

7 - Lustrzane odbicie (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Pilnuj się, bo gdy tylko skorzystasz ze schodów napadnie Cię nowa grupa pająków jaskiniowych #1 - Lustrzane odbicie (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Pilnuj się, bo gdy tylko skorzystasz ze schodów napadnie Cię nowa grupa pająków jaskiniowych #1. Niektóre potwory pojawią się za plecami członków Twojej drużyny, tak więc nie pozostawiaj magów i łotrzyków-dystansowców bez odpowiedniego dozoru. W skład tej drugiej grupy będą wchodziły między innymi bardzo wytrzymałe pająki łowcy #2, którymi warto od razu się zajmować.

8 - Lustrzane odbicie (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Kontynuuj przemarsz na północ - Lustrzane odbicie (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Kontynuuj przemarsz na północ. Po znalezieniu się w nowej lokacji rozejrzyj się za ostatnim trzecim martwym łowcą #1 (M68, 4), po czym skieruj się na zachód. Gra wyświetli tu dość chaotyczną cut-scenkę z udziałem elfa Pola #2 (M68, 5), który na widok Merrill i niezależnie od wybranej opcji dialogowej zacznie uciekać wprost do legowiska potwora varterrala.