M3; M4- Górne Miasto (dzień i noc) | Mapy Dragon Age II poradnik Dragon Age II
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Mapa M3: Górne Miasto (dzień)
Legenda:
1. Wyjścia z Górnego Miasta.
2. Przejście do: Kwitnąca Róża.
3. Przejście do: Zakon.
4. Przejście do: Twierdza wicehrabiego. [Akt II] Bodahn (Quest główny: W poszukiwaniu domu). [Akt II] Bodahn (Quest główny: Zyski i straty).
5. [Prolog] Varrik (Quest główny: Zniszczenie Lothering).
6. [Akt I] Bartrand (Quest główny: Wyprawa na Głębokie Ścieżki).
7. [Akt I] Spiskowiec z Amarantu (Quest poboczny: Spiskowcy).
8. [Akt I] Przejście do: Rezydencja Fenrisa (Quest uzupełniający: Zamiana).
9. [Akt I] Hubert (Quest uzupełniający: Kościany Szyb). [Akt II] Hubert (Quest uzupełniający: Robota kogoś z naszych).
10. [Akt I] Sareth Talwain (Quest poboczny: Symbol rodu Talwain).
11. [Akt I] Poseł tradycjonalistów (Quest poboczny: Traktat o Kastach i Księgowości Rodu).
12. [Akt I] Sędzia Vanard (Quest uzupełniający: Rozkazy sędziego).
13. [Akt I] Athenril (Quest uzupełniający: Niedokończone sprawy).
14. [Akt I] Macha (Plotka: Wróg w naszych szeregach).
15. [Akt II] Przejście do: Posiadłość Hawke'ów.
16. [Akt II] Jewhen (Quest uzupełniający: Złoto głupców).
17. Tablica u Kantora. Miejsce spotkania Sebastiana (Zawartość specjalna: Książę na wygnaniu).
18. [Akt II] Bolund, kronikarz amator (Quest poboczny: Symbol Dawnego Boga Dumata).
19. [Akt II] Przejście do: Posiadłość Bartranda (Quest towarzysza: Sprawa rodzinna).
20. [Akt II] Siostra Phylias (Quest poboczny: Szósty palec Wentwortha).
21. [Akt II] Bulf Nieskazitelny (Quest poboczny: Jedyne Słuszne Pantalony).
22. [Akt II] Wiec z udziałem Meredith i Orsina (Quest główny: Wymagania Qun).
23. [Akt III] Taarbas (Quest poboczny: Zaginione miecze).
24. [Akt III] Ostrza Korvala (Quest poboczny: Zaginione miecze).
25. [Akt III] Sir Marlein Selbech (Quest poboczny: Szlachetny cel).
26. [Akt III] Nuncio (Quest uzupełniający: Stado Kruków).
27. [Akt I] Ogłoszenie (Quest uzupełniający: Pierwsza ofiara).
28. [Akt I] Ghyslain de Carrac (Quest uzupełniający: Pierwsza ofiara).
29. [Akt I] Ogłoszenie (Quest uzupełniający: Niepożądany ratunek).
30. [Akt III] Delila Howe (Quest uzupełniający: Poszukiwania Nathaniela).
31. [Akt II] Przejście do: Posiadłość Harimannów (Quest towarzysza: Skrucha).
Mapa M4: Górne Miasto (noc)
Legenda:
1. Wyjścia z Górnego Miasta
2. Przejście do: Kwitnąca Róża.
3. Przejście do: Zakon (niedostępne w nocy poza kilkoma wyjątkami). [Akt I] Przejście do: Zakon (Quest uzupełniający: Więcej szczęścia niż rozumu).
4. Przejście do: Twierdza wicehrabiego (niedostępne w nocy poza kilkoma wyjątkami).
5. [Akt I] Przejście do: Rezydencja Danariusa (Quest uzupełniający: Zamiana). [Akt I] Przejście do: Rezydencja Fenrisa (Quest uzupełniający: Zamiana).
6. [Akt I] Przejście do: Koszary (Quest poboczny: Nocne kłamstwa). [Akt III] Przejście do: Podejrzany dom #2 (Quest poboczny: Ulice spowite czerwienią).
7. [Akt I] Anders (Quest główny: Wyciszenie).
8. [Akt I] Izabela (Quest uzupełniający: Więcej szczęścia niż rozumu).
9. [Akt II] Przejście do: Posiadłość Hawke'ów.
10. [Akt II] Mściciele z Denerim (Quest poboczny: Niewyraźne szczegóły).
11. [Akt II] Przejście do: Podejrzany dom (Quest poboczny: Nocne rozrywki pań).
12. [Akt II] Przejście do: Posiadłość DuPuisa (Quest główny: Główny podejrzany).
13. [Akt II] Przejście do: Posiadłość Bartranda (Quest towarzysza: Sprawa rodzinna). [Akt III] Przejście do: Posiadłość Bartranda (Quest towarzysza: Nawiedzenie).
14. [Akt II] Miejsce spotkania z Komtur Meredith (Quest główny: Wymagania Qun).
15. [Akt II] Miejsce spotkania z Pierwszym Zaklinaczem Orsinem (Quest główny: Wymagania Qun).
16. [Akt II] Miejsce rozpoczęcia bitwy (Quest główny: Wymagania Qun).
17. [Akt III] Przejście do: Rezydencja de Launcetów (Quest główny: Na wolności).
18. [Akt III] Potajemne spotkanie (Quest główny: Najlepsza na zimno).
19. [Akt II] Miejsce spotkania (Quest poboczny: Spotkanie o północy).