Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age II - poradnik do gry

Dragon Age II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Złoto głupców (1) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II poradnik Dragon Age II

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Złoto głupców

Zleceniodawca: Jewhen [Górne Miasto - Gildia kupców]

Krok 1: Rozmowa z Jewhenem

1 - Złoto głupców (1) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Uwaga - Złoto głupców (1) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Uwaga! Quest dostępny jest tylko jeżeli podczas tworzenia postaci w zakładce Wydarzenia z Dragon Age: Początek wybrałeś opcję Bohater Fereldenu! Krasnoluda Jewhena odnajdziesz po powrocie z Głębokich Ścieżek w lokacji [Górne Miasto - Gildia kupców] (oczywiście tylko za dnia) #1 (M3, 16). Porozmawiaj z nim, a dowiesz się, że jest wściekły na Ciebie na to, że jego trzej synowie postanowili pójść w Twoje ślady i wybrali się w to samo miejsce. Krasnoluda możesz wypytać o każdego z braci, a na koniec rozmowy zaoferować pomoc w ich odnalezieniu (prawa górna opcja dialogowa) #2 lub chwilowo odmówić (prawa dolna opcja dialogowa). W tym drugim przypadku nie zaprzepaścisz szansy wykonania questu, gdyż do Jewhena możesz w dowolnym momencie powrócić.

Krok 2: Uratowanie Emrysa

2 - Złoto głupców (1) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Możesz już opuścić ten obszar i z mapy świata wybrać podróż do lokacji [Głębokie Ścieżki] #1 - Złoto głupców (1) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Możesz już opuścić ten obszar i z mapy świata wybrać podróż do lokacji [Głębokie Ścieżki] #1. Po dotarciu na miejsce (M44, 7) powinieneś zauważyć, że znalazłeś się w doskonale znanym Ci już miejscu, choć tym razem nie będziesz go musiał powtórnie zbadać w całości. Udaj się na północ i następnie skręć na wschód. Już po kilku chwilach wpadniesz na hurloków i hurloków kuszników #2. Priorytetem jest eliminacja tych drugich, zwłaszcza że ich ataki dystansowe będą zadawały większe obrażenia niż wcześniej.

3 - Złoto głupców (1) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Udaj się teraz na północ i następnie ponownie skręć na wschód #1 - Złoto głupców (1) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Udaj się teraz na północ i następnie ponownie skręć na wschód #1. Po znalezieniu się w nowej lokacji spotkasz pierwszego z trzeci braci, czyli Emrysa #2 (M44, 8). Od krasnoluda dowiesz się, że Iwan wyruszył na poszukiwania mitycznego miecza, zatrzaskując Merina w pomieszczeniu z Mrocznymi Pomiotami. Wybór opcji dialogowej na koniec rozmowy z Emrysem nie będzie wiążący, ale nie zmienia to faktu, że będziesz musiał zastanowić się nad tym którego z braci chcesz uratować. Uratowanie wszystkich trzech krasnoludów nie jest niestety możliwe. Oto jak możesz się zachować:

  • Jeżeli chcesz uratować Merina, to zapoznaj się z opisem w sekcji Krok 3, Wariant A.
  • Jeżeli chcesz uratować Iwana, to zapoznaj się z opisem w sekcji Krok 3, Wariant B.

Krok 3, Wariant A: Uratowanie Merina

4 - Złoto głupców (1) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Jeżeli masz zamiar uratować Merina, to musisz się troszeczkę wycofać i wybrać przejście prowadzące na północ #1 - Złoto głupców (1) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Zostało jeszcze 56% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie