Powrót z Rozdartego Grzbietu; Kwestionowanie poglądów | Questy towarzyszy - Akt 2 poradnik Dragon Age II
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Powrót z Rozdartego Grzbietu
Zleceniodawca: automatycznie po zaliczeniu zadania Lustrzane odbicie [Rozdarty Grzbiet - Obóz Dalijczyków]
Krok 1: Odbycie rozmowy z Merrill
Zadanie to otrzymasz automatycznie po ukończeniu questu towarzysza Lustrzane odbicie i to niezależnie od tego czy zdecydujesz się na przekazanie elfickiego artefaktu w ręce Merrill czy też zachowasz go dla siebie. Możesz już opuścić tereny Rozdartego Grzbietu i wybrać się do lokacji [Dolne Miasto - Dom Merrill]. Kliknij tu oczywiście na postaci Merrill. Rozmowa z elfką może zostać rozegrana na dwa różne sposoby. Jeżeli przekazałeś artefakt w jej ręce, to będzie ona miała spokojny przebieg i będzie zawierała opcję dialogową związaną z romansowaniem z tą postacią #1. Jeżeli zachowałeś artefakt dla siebie, to rozmowa z Merrill będzie miała charakter wyżywania się na głównym bohaterze #2 i niezależnie od wybieranych kwestii dialogowych zyskasz 25 punktów rywalizacji w relacjach z elfką.
Kwestionowanie poglądów
Zleceniodawca: Merrill [Dolne Miasto - Dom Merrill]
Krok 1: Odbycie rozmowy z Merrill
Zadanie to automatycznie pojawi się w Twoim dzienniku po tym jak uzbierasz wystarczającą liczbę punktów przyjaźni lub rywalizacji w relacjach z Merrill. Najprostszym sposobem na modyfikowanie relacji jest zabieranie Merrill na wykonywanie wspólnych questów. Jeżeli chcesz zdobywać punkty przyjaźni, to podejmuj decyzje po jej myśli, a jeżeli chcesz zdobywać punkty rywalizacji, to podejmuj decyzje, które jej się nie spodobają lub wręcz ją rozzłoszczą. Po dodaniu opisywanego questu do dziennika wybierz się do lokacji [Dolne Miasto - Dom Merrill] i kliknij na postaci Merrill. Rozmowa z elfką może rozegrać się na kilka różnych sposobów. Jeżeli w trakcie zaliczaniu questu towarzysza Lustrzane odbicie przekazałeś artefakt w jej ręce, to będzie ona miała spokojny przebieg i będzie dotyczyła śmierci Pola, a gra pozwoli Ci na wybór opcji dialogowej związanej z romansowaniem #1. Jeżeli zachowałeś artefakt dla siebie, to pomimo dostępnej opcji dialogowej związanej z romansowaniem #2 niewiele wskórasz. Co więcej, możesz zostać wyrzucony przez Merrill z jej domu i zyskasz 10, 20 lub 25 punktów do rywalizacji z tą postacią.