Tego już za wiele (9) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II poradnik Dragon Age II
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
ZDECYDOWANIE radzę przed opuszczeniem tej lokacji zajrzeć do okolicznych kufrów oraz zbadać ciało Orsina #1, a to dlatego, że odnajdziesz między innymi Kostur Zbezczeszczenia oraz Sygnet Orsina. Dodatkowo przy wyjściu z więzienia ponownie spotkasz Sandala #2 (M92, 3) i będziesz mógł wykonać te same czynności co wcześniej. Zapisz stan gry i skorzystaj z przejścia (M92, 2) prowadzącego do lokacji [Katownia].
Po dotarciu na miejsce (M33, 16) Komtur Meredith zacznie się dziwnie zachowywać, nie chcąc nawet pomimo zapewnień #1 uwierzyć w Twoje dobre intencje. Szybko okaże się, że jest to spowodowane tym, że zleciał ona wykonanie miecza z odnalezionego na Głębokich Ścieżkach posążka z lyrium #2. Jak można się łatwo domyślić, to właśnie artefakt odpowiedzialny jest za jej niejasny stan umysłu. Do takiego samego wniosku dojdą zresztą inni templariusze. Nie staną oni po stronie Meredith, przez co zmuszony zostaniesz do stoczenia pojedynku "tylko" z nią.
Od razu po rozpoczęciu bitwy nakaż swoim ludziom żeby przystąpili do atakowania Meredith #1. Podobnie jak w przypadku pojedynku z Orsinem, w walkach będą Ci pomagały osoby postronne, nad którymi nie będziesz sprawował żadnej kontroli. Dbaj o stan zdrowia osób atakujących Meredith, gdyż jej ataki będą odbierały Ci duże ilości punktów zdrowia. Uważaj też na inne jej ruchy, między innymi na sprint powalający wszystkie postacie napotkane na swojej drodze #2.
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie