Zaganianie wilków (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II poradnik Dragon Age II
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Krok 4: Spotkanie z innymi qunari
Tuż po wyjściu na powierzchnię (M41, 1) gra automatycznie załączy scenkę ze spotkania z grupą qunari, na czele których będzie stał Arvaarad #1. Początkowo zostaniesz wypytany o odnalezionych zabitych członków karataamu #2, a następnie będziesz mógł sam zadać kilka pytań. Będziesz także musiał podjąć decyzję odnośnie dalszych losów maga Ketojana, którego bezpiecznie przeprowadziłeś przez Mrokowisko. Oto dwa zasadnicze warianty rozwiązania sytuacji:
- Przekazanie maga qunari w ręce Arvaarada. Opis tego wariantu odnajdziesz w sekcji Krok 5, Wariant A.
- Stanięcie w obronie maga qunari. Opis tego wariantu odnajdziesz w sekcji Krok 5, Wariant B.
Krok 5, Wariant A: Przekazanie maga qunari w ręce Arvaarada
Jeżeli nie chcesz stwarzać żadnych problemów i przekazać Ketojana w ręce Arvaarada, to na sam koniec rozmowy musisz wybrać prawą górną opcję dialogową #1. Arvaarad dokona po chwili na nim egzekucji #2, ale nie załagodzi to problemu, gdyż dowiesz się, że Twoja drużyna również będzie musiała zostać zlikwidowana. Przygotuj się w rezultacie do stoczenia dość trudnej bitwy.
W trakcie tej bitwy będziesz walczył nie tylko z Arvaaradem (lider grupy qunari) #1, ale również z przeciwnikami o nazwach karashok, karasaad i ashaad. Proponuję w pierwszej kolejności przystąpić do eksterminacji łuczników #2, a to dlatego, że będą oni zdecydowanie najsłabsi i nawet pomimo wsparcia ze strony lidera grupy nie zdziałają zbyt wiele.
Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie