Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 poradnik Dragon Age II
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Krok 5: Przeszukanie magazynu
Po wygranej bitwie wysłuchasz krótkiej rozmowy z Izabelą #1 i ponownie będzie ona musiała znaleźć się w Twojej aktywnej drużynie. Zacznij od odnalezienia ciała pokonanego niedawno Velasco #2, odnajdując przy nim klucz do biura oraz cenny sztylet Obieracz.
Dobrze byłoby teraz rozejrzeć się po całym magazynie. W jego północno-wschodniej części odnajdziesz korytarz z pułapkami #1 wymagający wykazania się zręcznością. Jeżeli uda Ci się przebiec na drugi koniec i skorzystać z przełącznika, to będziesz mógł otworzyć kilka skrzyń, odnajdując między innymi ponad 8 suwerenów. W innym północnym pomieszczeniu magazynu natrafisz z kolei na bardzo rzadką ambrozję #2 (M95, 4).
Na sam koniec udaj się do południowych drzwi #1 (M95, 5) i użyj klucza odnalezionego przy ciele Velasco do ich otwarcia. W niewielkim pomieszczeniu obejrzyj kufer #2 (M95, 6), w którym ukryto między innymi obciążające dokumenty.
Krok 6: Spotkanie się z Castillonem
Powróć do głównego pomieszczenia magazynu (M95, 3), gdzie będzie już czekał na Was Castillon #1. Rozmowa ta może mieć dwa rozwiązania. Jeżeli na jej sam koniec wybierzesz prawą górną opcję dialogową #2, to podejmiesz decyzję po myśli Izabeli i wymienisz odnalezione dokumenty za statek, który do tej pory był własnością Castillona. Pozwoli Ci to zakończyć ten quest bez rozlewu krwi.
Alternatywnym rozwiązaniem jest wybranie na koniec rozmowy prawej dolnej opcji dialogowej #1, w rezultacie czego sprzeciwisz się decyzji Izabeli i wyzwiesz Castillona na pojedynek. Naturalnie nie weźmie on udziału w bitwie w pojedynkę, gdyż oprócz niego pojawią się tu korsarze, korsarze łucznicy oraz ogary mabari #2.
Jeżeli wybrałeś wariant agresywny, to tuż po rozpoczęciu bitwy skup się wyłącznie na atakowaniu Castillona #1, albowiem byłby on w stanie zagrzewać swoich podwładnych do walki. Dopiero po jego wyeliminowaniu przystąp do atakowania pozostałych przeciwników #2.
Zauważ, że w trakcie tej bitwy będziesz mógł wykorzystywać pułapki ciągłe na swoją korzyść, ustawiając swoich ludzi (najlepiej magów i łuczników) na płytach naciskowych i doprowadzając do pojawiania się płomieni #1. Nie jest to oczywiście wymagane, ale dzięki temu zwycięstwo przyjdzie Ci z łatwością. W końcowej fazie walk uważaj na nowego korsarza skrytobójcę. Wygranie bitwy doprowadzi do wyświetlenia cut-scenki, w trakcie której Izabela przekaże Avelinie obciążające dokumenty (o ile Avelina stoi nadal na czele straży miejskiej) #2.