Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age II - poradnik do gry

Dragon Age II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 poradnik Dragon Age II

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Krok 5: Przeszukanie magazynu

1 - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry
Po wygranej bitwie wysłuchasz krótkiej rozmowy z Izabelą #1 i ponownie będzie ona musiała znaleźć się w Twojej aktywnej drużynie - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry

Po wygranej bitwie wysłuchasz krótkiej rozmowy z Izabelą #1 i ponownie będzie ona musiała znaleźć się w Twojej aktywnej drużynie. Zacznij od odnalezienia ciała pokonanego niedawno Velasco #2, odnajdując przy nim klucz do biura oraz cenny sztylet Obieracz.

2 - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry
Dobrze byłoby teraz rozejrzeć się po całym magazynie - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry

Dobrze byłoby teraz rozejrzeć się po całym magazynie. W jego północno-wschodniej części odnajdziesz korytarz z pułapkami #1 wymagający wykazania się zręcznością. Jeżeli uda Ci się przebiec na drugi koniec i skorzystać z przełącznika, to będziesz mógł otworzyć kilka skrzyń, odnajdując między innymi ponad 8 suwerenów. W innym północnym pomieszczeniu magazynu natrafisz z kolei na bardzo rzadką ambrozję #2 (M95, 4).

3 - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry
Na sam koniec udaj się do południowych drzwi #1 (M95, 5) i użyj klucza odnalezionego przy ciele Velasco do ich otwarcia - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry

Na sam koniec udaj się do południowych drzwi #1 (M95, 5) i użyj klucza odnalezionego przy ciele Velasco do ich otwarcia. W niewielkim pomieszczeniu obejrzyj kufer #2 (M95, 6), w którym ukryto między innymi obciążające dokumenty.

Krok 6: Spotkanie się z Castillonem

4 - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry
Powróć do głównego pomieszczenia magazynu (M95, 3), gdzie będzie już czekał na Was Castillon #1 - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry

Powróć do głównego pomieszczenia magazynu (M95, 3), gdzie będzie już czekał na Was Castillon #1. Rozmowa ta może mieć dwa rozwiązania. Jeżeli na jej sam koniec wybierzesz prawą górną opcję dialogową #2, to podejmiesz decyzję po myśli Izabeli i wymienisz odnalezione dokumenty za statek, który do tej pory był własnością Castillona. Pozwoli Ci to zakończyć ten quest bez rozlewu krwi.

5 - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry
Alternatywnym rozwiązaniem jest wybranie na koniec rozmowy prawej dolnej opcji dialogowej #1, w rezultacie czego sprzeciwisz się decyzji Izabeli i wyzwiesz Castillona na pojedynek - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry

Alternatywnym rozwiązaniem jest wybranie na koniec rozmowy prawej dolnej opcji dialogowej #1, w rezultacie czego sprzeciwisz się decyzji Izabeli i wyzwiesz Castillona na pojedynek. Naturalnie nie weźmie on udziału w bitwie w pojedynkę, gdyż oprócz niego pojawią się tu korsarze, korsarze łucznicy oraz ogary mabari #2.

6 - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry
Jeżeli wybrałeś wariant agresywny, to tuż po rozpoczęciu bitwy skup się wyłącznie na atakowaniu Castillona #1, albowiem byłby on w stanie zagrzewać swoich podwładnych do walki - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry

Jeżeli wybrałeś wariant agresywny, to tuż po rozpoczęciu bitwy skup się wyłącznie na atakowaniu Castillona #1, albowiem byłby on w stanie zagrzewać swoich podwładnych do walki. Dopiero po jego wyeliminowaniu przystąp do atakowania pozostałych przeciwników #2.

7 - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry
Zauważ, że w trakcie tej bitwy będziesz mógł wykorzystywać pułapki ciągłe na swoją korzyść, ustawiając swoich ludzi (najlepiej magów i łuczników) na płytach naciskowych i doprowadzając do pojawiania się płomieni #1 - Nie ma spokoju dla nikczemnych (2) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry

Zauważ, że w trakcie tej bitwy będziesz mógł wykorzystywać pułapki ciągłe na swoją korzyść, ustawiając swoich ludzi (najlepiej magów i łuczników) na płytach naciskowych i doprowadzając do pojawiania się płomieni #1. Nie jest to oczywiście wymagane, ale dzięki temu zwycięstwo przyjdzie Ci z łatwością. W końcowej fazie walk uważaj na nowego korsarza skrytobójcę. Wygranie bitwy doprowadzi do wyświetlenia cut-scenki, w trakcie której Izabela przekaże Avelinie obciążające dokumenty (o ile Avelina stoi nadal na czele straży miejskiej) #2.