Kodeks (3) w Dragon Age II | Zestawienia poradnik Dragon Age II
Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019
Kategoria Postaci
NAZWA WPISU | MOMENTY AKTUALIZOWANIA WPISU |
[imię] Hawke | Przystąpienie do wykonywania questu (QG: Zniszczenie Lothering). Odnalezienie testamentu dziadka Amella (QT: Spadek). |
Alistair | Odbycie rozmowy z królem Alistairem ([Ostatnie trzy lata] QP: Król Alistair). |
Anders | Odbycie pierwszej rozmowy z Szarym Strażnikiem Andersem (QG: Wyciszenie). |
Anders - Ostatnie trzy lata | Odbycie rozmowy z Andersem ([Ostatnie trzy lata] QT: Sprawdź, co u Andersa). |
Anders - Po Głębokich Ścieżkach | Odbycie rozmowy z Andersem ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Odwiedź Andersa). |
Antykwariusz Xenon | Kliknięcie na postaci antykwariusza (ZS: Czarne Emporium). |
Avelina - Ostatnie trzy lata | Odbycie rozmowy z Aveliną ([Ostatnie trzy lata] QT: Bohaterowie i kapitanowie). |
Avelina - Po Głębokich Ścieżkach | Odbycie rozmowy z Aveliną ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Wizyta u pani kapitan). |
Avelina Vallen | Odbycie rozmowy z Aveliną w jej siedzibie (Górne Miasto - Twierdza wicehrabiego; dzień). |
Bartrand Tethras | Przybycie po raz pierwszy do lokacji Górne Miasto (QG: Zniszczenie Lothering). |
Bethany - Po Głębokich Ścieżkach | Odbycie rozmowy z Bethany po powrocie z wyprawy (QG: Wyprawa na Głębokie Ścieżki). |
Bethany Hawke | Przybycie po raz pierwszy do lokacji Górne Miasto (QG: Zniszczenie Lothering). |
Bohater Fereldenu | Przybycie po raz pierwszy do lokacji Górne Miasto (QG: Zniszczenie Lothering). |
Boska Justynia V | Księga w posiadłości ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Skrucha). |
Carver - Po Głębokich Ścieżkach | Odbycie rozmowy z Carverem po powrocie z wyprawy (QG: Wyprawa na Głębokie Ścieżki). |
Carver Hawke | Śmierć Carvera (QG: Zniszczenie Lothering). |
Cullen, kapitan templariuszy | Odbycie pierwszej rozmowy z Cullenem (QG: Wróg w naszych szeregach). |
Fenris | Wyjście z rezydencji Danariusa (QU: Zamiana). |
Fenris - Ostatnie trzy lata | Odbycie rozmowy z Fenrisem ([Ostatnie trzy lata] QT: Porozmawiaj z Fenrisem). |
Fenris - Po Głębokich Ścieżkach | Odbycie rozmowy z Fenrisem ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Porozmawiaj z Fenrisem). |
Flemeth | Odbycie pierwszej rozmowy z Flemeth (QG: Zniszczenie Lothering). |
Izabela | Przyłączenie Izabeli do drużyny (QU: Więcej szczęścia niż rozumu). |
Izabela - Ostatnie trzy lata | Odbycie rozmowy z Izabelą ([Ostatnie trzy lata] QT: Żal Izabeli). |
Izabela - Po Głębokich Ścieżkach | Odbycie rozmowy z Izabelą ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Dalsze poszukiwania Izabeli). |
Komtur Meredith | Odbycie pierwszej rozmowy z Komtur Meredith ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: Wymagania Qun]. |
Leliana | Odbycie rozmowy z Lelianą ([Ostatnie trzy lata] QT: Wiara). |
Merrill | Odbycie pierwszej rozmowy z Merrill (QG: Długa droga do domu). |
Merrill - Ostatnie trzy lata | Odbycie rozmowy z Merrill ([Ostatnie trzy lata] QT: Nowe miejsce). |
Merrill - Po Głębokich Ścieżkach | Odbycie rozmowy z Merrill ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Lustrzane odbicie). |
Pierwszy Zaklinacz Orsino | Odbycie pierwszej rozmowy z Pierwszym Zaklinaczem Orsinem ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: Wymagania Qun]. |
Sebastian - Ostatnie trzy lata | Odbycie rozmowy z Sebastianem ([Ostatnie trzy lata] QT: Wiara). |
Sebastian - Po Głębokich Ścieżkach | Odbycie rozmowy z Sebastianem ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Skrucha). |
Sebastian Vael | Odbycie rozmowy z Wielką Matką Elthiną (ZS: Książę na wygnaniu). Odbycie pierwszej rozmowy z Sebastianem (ZS: Obowiązek). |
Varrik - Ostatnie trzy lata | Odbycie rozmowy z Varrikiem ([Ostatnie trzy lata] QT: Burza i to, co było przedtem). |
Varrik - Po Głębokich Ścieżkach | Odbycie rozmowy z Varrikiem ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Plany na przyszłość). |
Varrik Tethras | Przybycie po raz pierwszy do lokacji Górne Miasto (QG: Zniszczenie Lothering). |
Wicehrabia Marlow Dumar | Odbycie pierwszej rozmowy z wicehrabią (QU: Niepożądany ratunek). |
Wielka Kapłanka Elthina | Odbycie pierwszej rozmowy z Elthiną (Górne Miasto - Zakon; dzień). |
Zevran Arainai | Odbycie rozmowy z Zevranem po rozprawieniu się z Krukami ([Ostatnie trzy lata] QU: Stado Kruków). |
Kategoria Listy i notatki
NAZWA WPISU | MOMENTY AKTUALIZOWANIA WPISU |
Dziennik Flory Harimann | Odnalezienie pierwszej części dziennika ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Skrucha). Odnalezienie drugiej części dziennika ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Skrucha). Odnalezienie trzeciej części dziennika ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Skrucha). |
Kiepsko przedrukowana ulotka | Kartka zawieszona na ścianie (Dolne Miasto - Bazar). |
List Olivii do Thraska | Odnalezienie listu przy ciele plugawca (QP: Zagubiony list). |
List przewozowy | Odnalezienie listu przewozowego ([Ostatnie trzy lata] QU: Najcenniejszy skarb Gamlena). |
List sir Alrika | Odnalezienie dokumentów przy ciele sir Alrika ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Odstępca). |
List z Kręgu | Odnalezienie listu w kryjówce zabójcy ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: To, co pozostało |
Listy Szarej Straży | Odnalezienie dokumentu Szarej Straży (QP: Mroczne objawienie). |
Nabazgrana notatka | Odnalezienie nabazgranej notatki w kryjówce zabójcy ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: To, co pozostało |
Nabazgrana notatka | Odnalezienie nabazgranej notatki w kryjówce zabójcy ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: To, co pozostało |
Nabazgrana notatka | Odnalezienie nabazgranej notatki w kryjówce zabójcy ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: To, co pozostało |
Notatki Emeryka | Otrzymanie notatek Emeryka (QU: Pierwsza ofiara). |
Odpowiedź ze Starkhaven | List w jadalni ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: Główny podejrzany). |
Podarta notatka | Odnalezienie podartej notatki ([Ostatnie trzy lata] QG: Najlepsza na zimno). |
Pojmij Gamlena | Odnalezienie wiadomości dla Gamlena ([Ostatnie trzy lata] QU: Najcenniejszy skarb Gamlena). |
Przeprosiny Meredith | List przy wschodach we wschodniej części posiadłości ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: Główny podejrzany). |
Przesyłki magów krwi | Odnalezienie przesyłki magów krwi ([Ostatnie trzy lata] QP: Niedobitki). Odnalezienie przesyłki magów krwi ([Ostatnie trzy lata] QP: Niedobitki). Odnalezienie przesyłki magów krwi ([Ostatnie trzy lata] QP: Niedobitki). Odnalezienie przesyłki magów krwi ([Ostatnie trzy lata] QP: Niedobitki). |
Rachunki kapitana Reinera | Odnalezienie mapy do kryjówki (QG: Syn marnotrawny). |
Tłuczkobij | Odnalezienie notatki Tłuczkobij ([Ostatnie trzy lata] QU: Najcenniejszy skarb Gamlena). |
Wiadomość z podziękowaniem | Wiadomość na biurku niedaleko wejścia do posiadłości ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: Główny podejrzany). |
Zlecenie przekierowania - Magazyn Woodrowa, wschód | Odnalezienie zlecenia przekierowania (QU: Znalezione nie kradzione). |
Zmięta notatka | Odnalezienie zmiętej notatki ([Ostatnie trzy lata] QU: Najcenniejszy skarb Gamlena). |
Zwoje Awiergana: przejaw drugi | Odnalezienie Zwoju Awiergana: przejaw drugi ([Ostatnie trzy lata] QP: Awiergańskie zwoje: drugi aspekt). |
Zwoje Awiergana: przejaw pierwszy | Odnalezienie Zwoju Awiergana: przejaw pierwszy ([Ostatnie trzy lata] QP: Awiergańskie zwoje: pierwszy aspekt). |
Zwoje Awiergana: przejaw trzeci | Odnalezienie Zwoju Awiergana: przejaw trzeci ([Ostatnie trzy lata] QP: Awiergańskie zwoje: trzeci aspekt). |
Kategoria Sztuka Wojny
NAZWA WPISU | MOMENTY AKTUALIZOWANIA WPISU |
Awans | Awansowanie na drugi poziom doświadczenia. |
Dziennik | Przystąpienie do wykonywania questu (QG: Zniszczenie Lothering). Pokonanie pierwszej grupy hurloków (QG: Zniszczenie Lothering). |
Efekty w walce | Wykonanie dowolnej akcji zespołowej. |
Ekwipunek | Przystąpienie do wykonywania questu (QG: Zniszczenie Lothering). |
Listy | Otrzymanie nowego listu. |
Mapa świata | Wywołanie po raz pierwszy mapy świata. |
Pułapki | Natrafienie na pierwszą pułapkę. |
Rany | Odniesienie po raz pierwszy trwałych ran w walce. |
Siedziby towarzyszy | Przybycie po raz pierwszy do lokacji Górne Miasto (QG: Zniszczenie Lothering). |
Szybkie mikstury | Odnalezienie mikstur przy ciele jednego z martwych uchodźców (QG: Zniszczenie Lothering). |
Taktyka | Przystąpienie do wykonywania questu (QG: Zniszczenie Lothering). Pokonanie pierwszej grupy hurloków (QG: Zniszczenie Lothering). |
Tworzenie przedmiotów | Odbycie pierwszej rozmowy z Worthym (Górne Miasto - Targ; dzień). Odbycie pierwszej rozmowy z Lady Elegant (Dolne Miasto - Bazar; dzień). Odbycie pierwszej rozmowy z Tomwisem (Mrokowisko). Odnalezienie pierwszego surowca. |
Walka | Przystąpienie do wykonywania questu (QG: Prolog). Pokonanie pierwszej grupy hurloków (QG: Zniszczenie Lothering). Przystąpienie do walki po odbyciu pierwszej rozmowy z kapitanem Ewaldem (QG: Zniszczenie Lothering). Napotkanie pierwszej grupy skrytobójców. Napotkanie pierwszego potężnego maga. |
Zaklęcia | Odbycie pierwszej rozmowy z Sandalem w sprawie zaklinania przedmiotów (Górne Miasto - Targ; dzień). |
Zamknięte przedmioty | Natrafienie na pierwszy zamknięty obiekt, którego nikt z drużyny nie potrafi otworzyć. |