Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age II - poradnik do gry

Dragon Age II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kodeks (3) w Dragon Age II | Zestawienia poradnik Dragon Age II

Ostatnia aktualizacja: 30 lipca 2019

Kategoria Postaci

NAZWA WPISU

MOMENTY AKTUALIZOWANIA WPISU

[imię] Hawke

Przystąpienie do wykonywania questu (QG: Zniszczenie Lothering).

Odnalezienie testamentu dziadka Amella (QT: Spadek).

Alistair

Odbycie rozmowy z królem Alistairem ([Ostatnie trzy lata] QP: Król Alistair).

Anders

Odbycie pierwszej rozmowy z Szarym Strażnikiem Andersem (QG: Wyciszenie).

Anders - Ostatnie trzy lata

Odbycie rozmowy z Andersem ([Ostatnie trzy lata] QT: Sprawdź, co u Andersa).

Anders - Po Głębokich Ścieżkach

Odbycie rozmowy z Andersem ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Odwiedź Andersa).

Antykwariusz Xenon

Kliknięcie na postaci antykwariusza (ZS: Czarne Emporium).

Avelina - Ostatnie trzy lata

Odbycie rozmowy z Aveliną ([Ostatnie trzy lata] QT: Bohaterowie i kapitanowie).

Avelina - Po Głębokich Ścieżkach

Odbycie rozmowy z Aveliną ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Wizyta u pani kapitan).

Avelina Vallen

Odbycie rozmowy z Aveliną w jej siedzibie (Górne Miasto - Twierdza wicehrabiego; dzień).

Bartrand Tethras

Przybycie po raz pierwszy do lokacji Górne Miasto (QG: Zniszczenie Lothering).

Bethany - Po Głębokich Ścieżkach

Odbycie rozmowy z Bethany po powrocie z wyprawy (QG: Wyprawa na Głębokie Ścieżki).

Bethany Hawke

Przybycie po raz pierwszy do lokacji Górne Miasto (QG: Zniszczenie Lothering).

Bohater Fereldenu

Przybycie po raz pierwszy do lokacji Górne Miasto (QG: Zniszczenie Lothering).

Boska Justynia V

Księga w posiadłości ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Skrucha).

Carver - Po Głębokich Ścieżkach

Odbycie rozmowy z Carverem po powrocie z wyprawy (QG: Wyprawa na Głębokie Ścieżki).

Carver Hawke

Śmierć Carvera (QG: Zniszczenie Lothering).

Cullen, kapitan templariuszy

Odbycie pierwszej rozmowy z Cullenem (QG: Wróg w naszych szeregach).

Fenris

Wyjście z rezydencji Danariusa (QU: Zamiana).

Fenris - Ostatnie trzy lata

Odbycie rozmowy z Fenrisem ([Ostatnie trzy lata] QT: Porozmawiaj z Fenrisem).

Fenris - Po Głębokich Ścieżkach

Odbycie rozmowy z Fenrisem ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Porozmawiaj z Fenrisem).

Flemeth

Odbycie pierwszej rozmowy z Flemeth (QG: Zniszczenie Lothering).

Izabela

Przyłączenie Izabeli do drużyny (QU: Więcej szczęścia niż rozumu).

Izabela - Ostatnie trzy lata

Odbycie rozmowy z Izabelą ([Ostatnie trzy lata] QT: Żal Izabeli).

Izabela - Po Głębokich Ścieżkach

Odbycie rozmowy z Izabelą ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Dalsze poszukiwania Izabeli).

Komtur Meredith

Odbycie pierwszej rozmowy z Komtur Meredith ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: Wymagania Qun].

Leliana

Odbycie rozmowy z Lelianą ([Ostatnie trzy lata] QT: Wiara).

Merrill

Odbycie pierwszej rozmowy z Merrill (QG: Długa droga do domu).

Merrill - Ostatnie trzy lata

Odbycie rozmowy z Merrill ([Ostatnie trzy lata] QT: Nowe miejsce).

Merrill - Po Głębokich Ścieżkach

Odbycie rozmowy z Merrill ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Lustrzane odbicie).

Pierwszy Zaklinacz Orsino

Odbycie pierwszej rozmowy z Pierwszym Zaklinaczem Orsinem ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: Wymagania Qun].

Sebastian - Ostatnie trzy lata

Odbycie rozmowy z Sebastianem ([Ostatnie trzy lata] QT: Wiara).

Sebastian - Po Głębokich Ścieżkach

Odbycie rozmowy z Sebastianem ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Skrucha).

Sebastian Vael

Odbycie rozmowy z Wielką Matką Elthiną (ZS: Książę na wygnaniu).

Odbycie pierwszej rozmowy z Sebastianem (ZS: Obowiązek).

Varrik - Ostatnie trzy lata

Odbycie rozmowy z Varrikiem ([Ostatnie trzy lata] QT: Burza i to, co było przedtem).

Varrik - Po Głębokich Ścieżkach

Odbycie rozmowy z Varrikiem ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Plany na przyszłość).

Varrik Tethras

Przybycie po raz pierwszy do lokacji Górne Miasto (QG: Zniszczenie Lothering).

Wicehrabia Marlow Dumar

Odbycie pierwszej rozmowy z wicehrabią (QU: Niepożądany ratunek).

Wielka Kapłanka Elthina

Odbycie pierwszej rozmowy z Elthiną (Górne Miasto - Zakon; dzień).

Zevran Arainai

Odbycie rozmowy z Zevranem po rozprawieniu się z Krukami ([Ostatnie trzy lata] QU: Stado Kruków).

Kategoria Listy i notatki

NAZWA WPISU

MOMENTY AKTUALIZOWANIA WPISU

Dziennik Flory Harimann

Odnalezienie pierwszej części dziennika ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Skrucha).

Odnalezienie drugiej części dziennika ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Skrucha).

Odnalezienie trzeciej części dziennika ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Skrucha).

Kiepsko przedrukowana ulotka

Kartka zawieszona na ścianie (Dolne Miasto - Bazar).

List Olivii do Thraska

Odnalezienie listu przy ciele plugawca (QP: Zagubiony list).

List przewozowy

Odnalezienie listu przewozowego ([Ostatnie trzy lata] QU: Najcenniejszy skarb Gamlena).

List sir Alrika

Odnalezienie dokumentów przy ciele sir Alrika ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Odstępca).

List z Kręgu

Odnalezienie listu w kryjówce zabójcy ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: To, co pozostało

Listy Szarej Straży

Odnalezienie dokumentu Szarej Straży (QP: Mroczne objawienie).

Nabazgrana notatka

Odnalezienie nabazgranej notatki w kryjówce zabójcy ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: To, co pozostało

Nabazgrana notatka

Odnalezienie nabazgranej notatki w kryjówce zabójcy ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: To, co pozostało

Nabazgrana notatka

Odnalezienie nabazgranej notatki w kryjówce zabójcy ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: To, co pozostało

Notatki Emeryka

Otrzymanie notatek Emeryka (QU: Pierwsza ofiara).

Odpowiedź ze Starkhaven

List w jadalni ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: Główny podejrzany).

Podarta notatka

Odnalezienie podartej notatki ([Ostatnie trzy lata] QG: Najlepsza na zimno).

Pojmij Gamlena

Odnalezienie wiadomości dla Gamlena ([Ostatnie trzy lata] QU: Najcenniejszy skarb Gamlena).

Przeprosiny Meredith

List przy wschodach we wschodniej części posiadłości ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: Główny podejrzany).

Przesyłki magów krwi

Odnalezienie przesyłki magów krwi ([Ostatnie trzy lata] QP: Niedobitki).

Odnalezienie przesyłki magów krwi ([Ostatnie trzy lata] QP: Niedobitki).

Odnalezienie przesyłki magów krwi ([Ostatnie trzy lata] QP: Niedobitki).

Odnalezienie przesyłki magów krwi ([Ostatnie trzy lata] QP: Niedobitki).

Rachunki kapitana Reinera

Odnalezienie mapy do kryjówki (QG: Syn marnotrawny).

Tłuczkobij

Odnalezienie notatki Tłuczkobij ([Ostatnie trzy lata] QU: Najcenniejszy skarb Gamlena).

Wiadomość z podziękowaniem

Wiadomość na biurku niedaleko wejścia do posiadłości ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: Główny podejrzany).

Zlecenie przekierowania - Magazyn Woodrowa, wschód

Odnalezienie zlecenia przekierowania (QU: Znalezione nie kradzione).

Zmięta notatka

Odnalezienie zmiętej notatki ([Ostatnie trzy lata] QU: Najcenniejszy skarb Gamlena).

Zwoje Awiergana: przejaw drugi

Odnalezienie Zwoju Awiergana: przejaw drugi ([Ostatnie trzy lata] QP: Awiergańskie zwoje: drugi aspekt).

Zwoje Awiergana: przejaw pierwszy

Odnalezienie Zwoju Awiergana: przejaw pierwszy ([Ostatnie trzy lata] QP: Awiergańskie zwoje: pierwszy aspekt).

Zwoje Awiergana: przejaw trzeci

Odnalezienie Zwoju Awiergana: przejaw trzeci ([Ostatnie trzy lata] QP: Awiergańskie zwoje: trzeci aspekt).

Kategoria Sztuka Wojny

NAZWA WPISU

MOMENTY AKTUALIZOWANIA WPISU

Awans

Awansowanie na drugi poziom doświadczenia.

Dziennik

Przystąpienie do wykonywania questu (QG: Zniszczenie Lothering).

Pokonanie pierwszej grupy hurloków (QG: Zniszczenie Lothering).

Efekty w walce

Wykonanie dowolnej akcji zespołowej.

Ekwipunek

Przystąpienie do wykonywania questu (QG: Zniszczenie Lothering).

Listy

Otrzymanie nowego listu.

Mapa świata

Wywołanie po raz pierwszy mapy świata.

Pułapki

Natrafienie na pierwszą pułapkę.

Rany

Odniesienie po raz pierwszy trwałych ran w walce.

Siedziby towarzyszy

Przybycie po raz pierwszy do lokacji Górne Miasto (QG: Zniszczenie Lothering).

Szybkie mikstury

Odnalezienie mikstur przy ciele jednego z martwych uchodźców (QG: Zniszczenie Lothering).

Taktyka

Przystąpienie do wykonywania questu (QG: Zniszczenie Lothering).

Pokonanie pierwszej grupy hurloków (QG: Zniszczenie Lothering).

Tworzenie przedmiotów

Odbycie pierwszej rozmowy z Worthym (Górne Miasto - Targ; dzień).

Odbycie pierwszej rozmowy z Lady Elegant (Dolne Miasto - Bazar; dzień).

Odbycie pierwszej rozmowy z Tomwisem (Mrokowisko).

Odnalezienie pierwszego surowca.

Walka

Przystąpienie do wykonywania questu (QG: Prolog).

Pokonanie pierwszej grupy hurloków (QG: Zniszczenie Lothering).

Przystąpienie do walki po odbyciu pierwszej rozmowy z kapitanem Ewaldem (QG: Zniszczenie Lothering).

Napotkanie pierwszej grupy skrytobójców.

Napotkanie pierwszego potężnego maga.

Zaklęcia

Odbycie pierwszej rozmowy z Sandalem w sprawie zaklinania przedmiotów (Górne Miasto - Targ; dzień).

Zamknięte przedmioty

Natrafienie na pierwszy zamknięty obiekt, którego nikt z drużyny nie potrafi otworzyć.