Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragon Age II - poradnik do gry

Dragon Age II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Nie ma spokoju dla nikczemnych (1) | Questy towarzyszy - Akt 3 poradnik Dragon Age II

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Nie ma spokoju dla nikczemnych

Zleceniodawca: Izabela [Górne Miasto - Posiadłość Hawke'ów]

Krok 1: Odbycie rozmowy z Izabelą

1 - Nie ma spokoju dla nikczemnych (1) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry
Szansa na wykonanie tego zadania pojawi się po ukończeniu questu towarzysza Żal Izabeli - Nie ma spokoju dla nikczemnych (1) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry

Szansa na wykonanie tego zadania pojawi się po ukończeniu questu towarzysza Żal Izabeli. Podczas jednej z wizyt w lokacji [Górne Miasto - Posiadłość Hawke'ów] powinieneś zauważyć, że Izabela stoi przy biurku (M14, 12), przy którym odczytujesz zawsze nowe wiadomości #1. Porozmawiaj z nią, a dowiesz się, że ma w planach dopadnięcie Castillona, który pojawił się w mieście. Plan będzie polegał na przyprowadzeniu Izabeli do współpracownika Castillona o imieniu Velasco i następnie śledzeniu Izabeli do jego kryjówki. Gra na koniec rozmowy teoretycznie pozwoli Ci na dokonanie wyboru czy się na to zgodzić czy nie #2, ale w obu przypadkach quest dodany zostanie do Twojego dziennika.

Krok 2: Wybranie się na spotkanie z Velasco

2 - Nie ma spokoju dla nikczemnych (1) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry
Wyjdź z posiadłości, przyłącz Izabelę do aktywnej drużyny i wybierz się nocną porą do lokacji [Górne Miasto] - Nie ma spokoju dla nikczemnych (1) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry

Wyjdź z posiadłości, przyłącz Izabelę do aktywnej drużyny i wybierz się nocną porą do lokacji [Górne Miasto]. Tu musisz naturalnie dotrzeć do wejścia do lokacji [Górne Miasto - Kwitnąca Róża] #1 (M4, 2), zlokalizowanego w południowo-wschodniej części obszaru. Po znalezieniu się w środku skieruj się na piętro #2, gdzie wysłuchasz krótkiej scenki z rozmowy z Izabelą.

3 - Nie ma spokoju dla nikczemnych (1) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry
Otwórz tu drzwi do wschodniego pomieszczenia (M6, 6), gdyż to właśnie tam spotkasz Velasco #1 - Nie ma spokoju dla nikczemnych (1) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry

Otwórz tu drzwi do wschodniego pomieszczenia (M6, 6), gdyż to właśnie tam spotkasz Velasco #1. W trakcie spotkania możesz zachować się na cztery sposoby i wszystkie warianty zakończą się przekonaniem mężczyzny do tego, że naprawdę chciałeś przekazać Izabelę w jego ręce. Jeśli jednak mimo wszystko chcesz lepiej "sprzedać historyjkę", to wybierz lewą dolną lub prawą dolną opcję dialogową, dzięki czemu w efektowny sposób znokautujesz przyjaciółkę #2. Niezależnie od wybranej opcji dialogowej otrzymasz 3 suwereny i dalsze wytyczne.

Krok 3: Dotarcie do miejsca przetrzymywania Izabeli

4 - Nie ma spokoju dla nikczemnych (1) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry
Zanim wyjdziesz z pomieszczenia skorzystaj ze znajdującego się tu punktu doboru składu drużyny #1, gdyż dobrze byłoby wybrać kogoś innego na zwolnione miejsce - Nie ma spokoju dla nikczemnych (1) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry

Zanim wyjdziesz z pomieszczenia skorzystaj ze znajdującego się tu punktu doboru składu drużyny #1, gdyż dobrze byłoby wybrać kogoś innego na zwolnione miejsce. Możesz już wyjść na zewnątrz (M6, 1). Zwróć uwagę na pierwszy ślad pozostawiony przez Izabelę #2. W taki właśnie sposób będziesz ją mógł śledzić.

5 - Nie ma spokoju dla nikczemnych (1) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry
Kieruj się na północ - Nie ma spokoju dla nikczemnych (1) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry

Kieruj się na północ. Następnie skręć na zachód i ponownie na północ, kierując się w stronę targowiska #1. Jeżeli nie zaliczyłeś jeszcze questów związanych z pozbyciem się bandytów panoszących się po Kirkwall nocną porą, to musisz się niestety liczyć z tym, że po drodze do zlikwidowania będzie kilka ich grup. Docelowo musisz dotrzeć do wyjścia z Górnego Miasta zlokalizowanego na targowisku #2 (M4, 1).

6 - Nie ma spokoju dla nikczemnych (1) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry
Z mapy Kirkwall wybierz teraz podróż do lokacji [Dolne Miasto] nocną porą (M13, 1) - Nie ma spokoju dla nikczemnych (1) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry

Z mapy Kirkwall wybierz teraz podróż do lokacji [Dolne Miasto] nocną porą (M13, 1). Powinieneś zacząć na bazarze i w pierwszej kolejności skieruj się w stronę wejścia do karczmy Pod Wisielcem. Tu skręć na południe #1, przemieszczając się w stronę dzielnicy kuźni. Następnie skręć na północny-wschód, kierując się na tyły karczmy #2.

7 - Nie ma spokoju dla nikczemnych (1) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry
Po znalezieniu się na tyłach karczmy skręć na wschód, czyli zejdź po schodach na dół #1 - Nie ma spokoju dla nikczemnych (1) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry

Po znalezieniu się na tyłach karczmy skręć na wschód, czyli zejdź po schodach na dół #1. Znajdziesz się przy jednym z wyjść z Dolnego Miasta (M13, 1) i jako kolejny cel podróży wybierz [Doki] (M20, 1). Także i tę lokację musisz zbadać nocną porą. Po dotarciu na miejsce skieruj się w stronę zachodniej dzielnicy magazynów #2.

8 - Nie ma spokoju dla nikczemnych (1) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry
Zatrzymaj się mniej więcej w połowie drogi, a konkretnie przy drzwiach (M20, 21) prowadzących do lokacji [Doki - Przystań Castillona] #1 (M95, 1) - Nie ma spokoju dla nikczemnych (1) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry

Zatrzymaj się mniej więcej w połowie drogi, a konkretnie przy drzwiach (M20, 21) prowadzących do lokacji [Doki - Przystań Castillona] #1 (M95, 1). Po znalezieniu się w środku skieruj się do przejścia do głównej części magazynu #2 (M95, 2), co doprowadzi do wyświetlenia cut-scenki z udziałem Izabeli i Velasco (M95, 3).

Krok 4: Pokonanie Velasco i jego ludzi

9 - Nie ma spokoju dla nikczemnych (1) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry
Nie śpiesz się zbytnio z zejściem na niższy poziom, gdyż rozmieszczono tam wiele pułapek #1 - Nie ma spokoju dla nikczemnych (1) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry

Nie śpiesz się zbytnio z zejściem na niższy poziom, gdyż rozmieszczono tam wiele pułapek #1. Co więcej, niektóre z nich będą pułapkami ciągłymi #2, z którymi być może miałeś już do czynienia. Gwoli przypomnienia, w celu ich wyłączenia konieczne jest odrzucenie lub zlikwidowanie przeciwników stojących na płytach naciskowych.

10 - Nie ma spokoju dla nikczemnych (1) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry
Bitwę tę dobrze byłoby oczywiście rozpocząć od zlikwidowania Velasco #1, a to dlatego, że jest on skrytobójcą i mógłby wyprowadzać częste ataki z zaskoczenia - Nie ma spokoju dla nikczemnych (1) | Questy towarzyszy - Akt 3 - Dragon Age II - poradnik do gry

Bitwę tę dobrze byłoby oczywiście rozpocząć od zlikwidowania Velasco #1, a to dlatego, że jest on skrytobójcą i mógłby wyprowadzać częste ataki z zaskoczenia. Dopiero po jego wyeliminowaniu przystąp do atakowania okolicznych korsarzy i korsarzy łuczników. Uważaj, bo wkrótce do walk dołączy nowa grupa i w jej skład będzie wchodził korsarz skrytobójca #2.