Zakończenie nr 2 | Zakończenia alternatywne | Dark Messiah of Might and Magic poradnik Dark Messiah of Might and Magic
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Zamknięta Historia? Czy aby na pewno? Poniżej pozwalam sobie dołączyć trzy alternatywne zakończenia gry. Opisane powyżej zostało pierwsze zakończenie gry i przeznaczone jest ono dla Graczy, którzy nie zboczą z drogi Szlachetności. Złośliwi twierdzą, że jest to zakończenie dla kandydatów do beatyfikacji. A oto i kolejne możliwości.
Zakończenie nr 2
Podążamy z Leanną na decydujące spotkanie z Arantirem. Zrezygnować można z zejścia na dół schodami na rzecz wykorzystania rusztowania w Sali Portalu. Eksperymenty mile widziane. Likwiduję Nekromantę i Black Guards, po czym nie bacząc na słowa Arantira staję z nim do walki. W jej trakcie Arantir kilka razy przywoła na pomoc Nieumarłego Smoka, lecz niewiele mu to pomoże. W końcu odsyłam przeciwnika w zaświaty i z Ołtarza zabieram artefakt. Puszczam mimo uszu wezwania Leanny o zamknięciu portalu i uwięzieniu mojego Ojca - Kha Beletha. Okrążam Ołtarz i wbiegam na schody wiodące w górę.
Pora na decydujące starcie z Arantirem.
| Cosik słabiutki ten przeciwnik w decydującej walce. Może zaczął fajki palić, a palenie SZKODZI!
|
Zostało jeszcze 74% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie