Znajdź źródło strzału | Główny wątek w Batman Arkham City Batman: Arkham City poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Znajdź źródło strzału
Zanim opuścisz tę okolicę możesz odbyć opcjonalną rozmowę z Dwiema Twarzami. Osoba ta jest zawieszona w tym samym miejscu, w którym wisiała wcześniej Kobieta-Kot. Jeżeli natomiast chodzi o wybór wyjścia, masz dwie opcje. Bardziej oczywisty wariant to użycie haka na jednej z okiennic na górnym piętrze #1. Pozwoliłoby Ci to dotrzeć na badany już wcześniej balkonik #2 i stamtąd łatwo dotarłbyś do jednego z wyjść.
Jeżeli nie chcesz wracać się tą samą drogą, to możesz skierować się w stronę drzwi zlokalizowanych w narożniku tego pomieszczenia #1. Po kilku chwilach dotrzesz do tylnego wyjścia z budynku sądu #2.
Uwaga! Jeżeli budynek sądu opuściłeś frontowymi drzwiami, to bądź gotowy na to, że do zlikwidowania będą kolejni bandyci!
Twój kolejny cel podróży to centrum medyczne znajdujące się wewnątrz kościoła i zlokalizowane na południowy-wschód stąd. W zależności od upodobań możesz tam dotrzeć podróżując ulicami miasta #1 lub korzystając z opcji szybowania #2 i wspomagając się regularnie hakiem.
Niezależnie od wybranej metody działania musisz przedostać się w okolice wejścia do centrum medycznego. Zgromadzonych w tym miejscu przeciwników dobrze byłoby zaskoczyć atakiem z wysokości #1, ale nie jest to absolutnie wymagane. W trakcie walk pamiętaj naturalnie o konieczności wykonywania umiejętnych uników i kontrataków #2.
Kiedy uznasz, że jesteś gotowy, skorzystaj z drzwi prowadzących do centrum medycznego #1. Po znalezieniu się w środku przejdź do sąsiedniego pomieszczenia. Bądź tu gotowy do szybkiego wciśnięcia prawego przycisku myszy (lub przycisku Y na padzie) w momencie ataku Harley Quinn #2. Wysłuchaj krótkiej rozmowy z tą postacią. Harley wyjdzie z budynku, pozostawiając Cię w towarzystwie kilku uzbrojonych przeciwników.
Wszystkie kolejne ruchy musisz bezbłędnie wykonywać, bo w przeciwnym wypadku doprowadzisz do śmierci Batmana lub jednego z przetrzymywanych tu zakładników. Zacznij od wciśnięcia prawego przycisku myszy (lub przycisku Y na padzie) w celu wyrzucenia kulki dymnej #1. SZYBKO wciśnij teraz środkowy przycisk myszy (lub przycisk RB na padzie), dzięki czemu Batman przemieści się z pomocą haka na punkt obserwacyjny (górny posąg) #2, znikając przeciwnikom z pola widzenia.
Załącz zgodnie z sugestią Batmana tryb detektywa #1. Dowiesz się w ten sposób, że w budynku przebywa czterech uzbrojonych wrogów i że dwóch z nich przetrzymuje zakładników. Ich eliminacja będzie przebiegała w bardzo liniowy sposób, przy czym gra nie pozwoli Ci się pomylić. Zacznij przeskakiwać na sąsiednie punkty obserwacyjne #2, wykorzystując do tego celu hak (klawisz F lub przycisk RB na padzie).
Zatrzymaj się po dotarciu na drugi w kolejności punkt obserwacyjny, a Batman zwróci uwagę na rozstawionego poniżej przeciwnika z zakładnikiem. #1 Przytrzymaj SPACJĘ (lub przycisk A na padzie) i zacznij szybować w stronę tej postaci #2.
Gdy tylko wylądujesz na balkoniku nad wartownikiem wciśnij prawy przycisk myszy (lub przycisk Y na padzie) w celu jego unieszkodliwienia #1. Musisz się z tym ruchem pośpieszyć, gdyż w przeciwnym wypadku bandyta zabije zakładnika. Możesz już użyć haka by powrócić na najbliższy punkt obserwacyjny #2.
Teraz skupimy się na wyeliminowaniu drugiego wartownika z zakładnikiem #1. Przemieść się na znajdujący się najbliżej niego punkt obserwacyjny i następnie poszybuj na dół #2, lądując za wspomnianymi postaciami.
Kucnij i zbliż się do nadającej się do zniszczenia ściany #1, przy której stoi drugi wartownik. Zgodnie z otrzymaną wskazówką wciśnij prawy przycisk myszy (lub przycisk Y na padzie) w celu przebicia się przez ścianę i znokautowania bandyty #2. Po raz kolejny powróć na górne punkty obserwacyjne.
Do zlikwidowania pozostało Ci już dwóch ostatnich przeciwników, którzy w międzyczasie powinni ustawić się obok siebie #1. Przemieść się na jeden z sąsiednich gzymsów i wciśnij lewy CTRL (lub przycisk B na padzie), dzięki czemu Batman ostrożnie wyląduje za ich plecami #2.
Przytrzymaj lewy CTRL (lub prawy trigger na padzie) i zbliż się do wartowników. Upewnij się, że stoisz wystarczająco blisko nich i wciśnij prawy przycisk myszy (lub przycisk Y na padzie) #1, co doprowadzi do wykonania ataku zwanego podwójnym nokautem. Możesz już na spokojnie rozejrzeć się po centrum medycznym. Proponuję poświęcić kilka chwil na odbycie rozmów z lekarzami, sanitariuszem Adamem Hamasakim, funkcjonariuszką Anne Bishop i Aaronem Cashem #2.
Skieruj się teraz w stronę drzwi znajdujących się na lewo od wyjścia z centrum medycznego, w północnej części budynku #1. Wyjdź po schodach na górną platformę i następnie użyj haka na widocznej w oddali półce #2, dzięki czemu będziesz mógł kontynuować wspinaczkę.
Z racji tego, że schody prowadzące do kościelnej dzwonnicy zostały uszkodzone w dalszym ciągu używaj haka, chwytając się kolejnych górnych półek #1. Docelowo musisz dotrzeć do drabinki prowadzącej do pomieszczenia dzwonnicy. Po znalezieniu się w nowym miejscu podejdź do karabinu snajperskiego, który użyty został do oddania strzału #2.