Muzeum - Trofea Batmana (11-23) | Zagadki w Batman Arkham City Batman: Arkham City poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
TROFEUM 11
Wykorzystywane gadżety: pazur
Przejdź do głównej sali, w której znajduje się eksponat dinozaura. Popatrz do góry i odszukaj zawieszony przy suficie balkonik, którego możesz się złapać z pomocą pazura #1. Po dotarciu na górę zabierz leżące na balkoniku trofeum #2.
TROFEUM 12
Wykorzystywane gadżety: pazur
Użyj windy żeby dotrzeć na wyższy poziom Jamy Gladiatorów i następnie przystąp do oględzin zachodniej ściany. Odszukaj właz, który można otworzyć z pomocą pazura #1, a następnie złap z użyciem tego gadżetu (z odległości) trofeum #2.
TROFEUM 13
Wykorzystywane gadżety: impuls elektryczny, batarang
Ustaw się przy zamkniętej bramie na północ od trofeum, wybierz z inwentarza impuls elektryczny i wyceluj w silnik przemysłowy #1. Po podniesieniu się bramy kucnij i wejdź do środka #2.
Przed Tobą prosta zagadka polegająca na trafieniu w jeden z pytajników dokładnie w momencie, w którym się on podświetli. Do wykonania tego zadania może Ci ponownie posłużyć impuls elektryczny, choć równie dobrze możesz skorzystać z batarangu #1. W nagrodę za dobrze wymierzony strzał lub rzut zostaniesz nagrodzony możliwością podniesienia trofeum #2.
TROFEUM 14
Wykorzystywane gadżety: mroźny wybuch
Przystąp do eksploracji najniższego poziomu zbrojowni, a konkretnie jej północno-zachodniego narożnika. Odszukaj tu wejście do szybu wentylacyjnego #1. Po przejściu przez szyb obróć się w prawo #2.
Wybierz z inwentarza mroźny wybuch i wyceluj nim w miejsce wydostawania się pary #1 celem uszczelnienia rury. Możesz już przejść dalej i podnieść trofeum #2.
TROFEUM 15
Wykorzystywane gadżety: deszyfrator sekwencyjny
Zbadaj północny-wschodni narożnik zbrojowni w celu odnalezienia zamkniętej bramy #1. Wyjmij z inwentarza deszyfrator sekwencyjny i użyj go na znajdującym się po lewej stronie panelu sterowania #2.
Przystąp do mini-gry hakerskiej i doprowadź do ułożenia hasła ORNITOLOGIA #1. Możesz już wejść do niewielkiego magazynu i podnieść trofeum #2.
TROFEUM 16
Wykorzystywane gadżety: deszyfrator sekwencyjny + wzmacniacz zasięgu deszyfratora
Zacznij na północ od swojego celu, wykonując wślizg pod częściowo podniesioną bramą #1. Skieruj się na południe. Zignoruj fakt, iż przecięcie wiązek laserowych doprowadziło do podniesienia się bramy i ustaw się przy niej. Wybierz z inwentarza deszyfrator sekwencyjny i wyceluj nim w widoczny w oddali panel sterowania #2.
Przystąp do mini-gry hakerskiej, doprowadzając do ułożenia hasła TRIASOWY #1. Możesz już wejść do południowego pomieszczenia i zabrać trofeum #2.
TROFEUM 17
Wykorzystywane gadżety: zdalnie sterowany batarang
Zacznij w centralnej części Jamy Gladiatorów i obróć się na północ. Wyjmij z inwentarza zdalnie sterowany batarang i wyceluj go w widoczną przed Tobą dziurę z wyładowaniami #1. Wypuść batarang, ale gdy tylko zostanie on naelektryzowany zawróć go (będzie więc leciał w stronę Batmana) #2.
Nakieruj lecący batarang na częściowo podniesioną kratę znajdującą się w południowo-zachodniej części tego pomieszczenia #1. Jeżeli z jakichś powodów nie jest ona podniesiona, to zapoznaj się z opisem głównego zadania Uratuj pozostałych tajnych policjantów w muzeum żeby dowiedzieć się jak tego dokonać. Po tym jak batarang przeleci pod kratą skręć go nieznacznie w prawo #2.
Zaczekaj aż batarang zbliży się do dużych akwariów i tym razem wyraźnie skręć w prawo #1. Spraw następnie by przeleciał on przez niewielką dziurę #2.
Po raz ostatni skręć batarang w prawo #1. Musisz przyczynić się do tego żeby batarang trafił w puszkę z bezpiecznikami #2.
Zauważ, że zniszczenie puszki doprowadziło do częściowego podniesienia się środkowej (zachodniej) kraty #1. Wykonaj pod nią wślizg, a po znalezieniu się w częściowo zalanym pomieszczeniu obróć się w prawo. Odszukaj niewielkie okno na północnej ścianie #2 i przez nie przeskocz #2.
Udaj się na północ i następnie skręć w prawo #1. Po kilku chwilach natrafisz na trofeum #2.
TROFEUM 18
Wykorzystywane gadżety: wybuchowy żel
Ustaw się w centralnej części pokoju wojennego i wybierz się na północny-zachód. Jeżeli jest to Twoja pierwsza wizyta w tej lokacji, to konieczne będzie użycie wybuchowego żelu do wysadzenia ściany #1. W przeciwnym wypadku będziesz mógł od razu przejść dalej #2.
Skręć na południe. Musisz skorzystać z wejścia do klatki, w której był przetrzymywany pan Freeze #1 i będzie to możliwe dopiero po zaliczeniu głównego zadania Pokonaj Pingwina. Po znalezieniu się w środku rozejrzyj się za otwartą skrzynią, w której pozostawiono trofeum #2.
TROFEUM 19
Wykorzystywane gadżety: pazur
Przystąp do eksploracji najniższego poziomu zbrojowni. Zbadaj okoliczne sufity, a zauważysz, że jeden z nich ma dużą dziurę #1. Przedostań się w to miejsce z pomocą pazura i następnie podnieś trofeum #2.
TROFEUM 20
Wykorzystywane gadżety: zakłócacz - blokada broni
Zacznij na południowy-wschód od trofeum, a konkretnie w sali z dinozaurem. Zbadaj północno-zachodni narożnik tej sali, odnajdując wejście do szybu wentylacyjnego #1 #2.
Przejdź przez szyb, dzięki czemu znajdziesz się na południe od swojego celu. Wyjmij z inwentarza zakłócacz i użyj go na zawieszonej przy suficie wieży wartowniczej #1, doprowadzając do jej zablokowania. Możesz już wybrać się na północ i podnieść trofeum #2.
TROFEUM 21
Wykorzystywane gadżety: mroźny wybuch, pazur
Jeżeli trofeum to masz zamiar zdobyć podczas pierwszej wizyty w muzeum, to wystarczy zeskoczyć na kruchy lód. W przeciwnym wypadku musisz podciągnąć sobie w to miejsce platformę lub użyć mroźnego wybuchu do utworzenia kry lodowej #1. Niezależnie od obranej metody działania obróć się na wschód i odszukaj właz, który można otworzyć z pomocą pazura #2. Trofeum jest ukryte w środku.
TROFEUM 22
Wykorzystywane gadżety: wybuchowy żel, mroźny wybuch
Ustaw się w centralnej części pokoju wojennego i wybierz się na północny-zachód. Jeżeli jest to Twoja pierwsza wizyta w tej lokacji, to konieczne będzie użycie wybuchowego żelu do wysadzenia ściany #1. W przeciwnym wypadku będziesz mógł od razu przejść dalej #2.
Zatrzymaj się po dotarciu do północno-zachodniego narożnika. W celu dotarcia do trofeum wymagane jest dysponowanie mroźnym wybuchem. Wyceluj tym gadżetem w rurę, z której ulatnia się para #1 z zamiarem jej uszczelnienia. Możesz już kucnąć i dotrzeć do miejsca ukrycia trofeum #2.
TROFEUM 23
Wykorzystywane gadżety: zakłócacz - detonator miny
Po dotarciu w oznaczone miejsce powinieneś zauważyć, iż brama została jedynie nieznacznie podniesiona i że rozstawiono pod nią dwie miny zbliżeniowe #1. Wyjmij z inwentarza zakłócacz i użyj tego gadżetu do zdetonowania obu min #2.
Dopiero teraz możesz przystąpić do działania, wykonując wślizg pod bramą #1. Po dotarciu w nowe miejsce rozejrzyj się za trofeum #2.