Dzielnica przemysłowa - Trofea Batmana (01-07) | Zagadki w Batman Arkham City Batman: Arkham City poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Trofea Batmana
TROFEUM 1
Wykorzystywane gadżety: impuls elektryczny, pazur
Poszukiwane trofeum znajduje się pod wodą, a konkretnie w miejscu, w którym widać zielony znak #1. Sekretu tego nie możesz niestety wyłowić z pomocą mroźnego wybuchu, tak więc zwróć się w stronę pobliskiego dźwigu #2.
Zlokalizuj z pomocą trybu detektywa silnik przemysłowy dźwigu #1 i użyj na nim impulsu elektrycznego. Musisz w ten sposób doprowadzić do zanurzenia się haka dźwigu w wodzie #2.
Ponownie wyceluj w silnik przemysłowy, tym razem jednak wybierając przeciwny ładunek i tym samym przyczyniając się do wynurzenia haka dźwigu #1. Możesz już użyć pazura do złapania wyciągniętego z wody trofeum #2.
TROFEUM 2
Wykorzystywane gadżety: wyrzutnia lin
Po dotarciu do miejsca ukrycia trofeum powinieneś zauważyć, iż znajduje się ono wewnątrz wieży #1. Jedyny sposób na przedostanie się do środka to przebicie się przez niezbyt wytrzymałą drewnianą ścianę #2.
Drewnianej ściany możesz pozbyć się na kilka sposobów. Jednym z nich jest poszybowanie z jednego z wyższych budynków celem zderzenia się ze ścianą. Ja polecam szybszą metodę, a mianowicie ustaw się na północny-zachód od celu i użyj wyrzutni lin #1. Wystrzelona lina powinna przebić się przez ścianę, dzięki czemu po przejechaniu po niej wystarczy się wspiąć. Na szczęście trofeum nie jest już w żaden sposób chronione #2.
TROFEUM 3
Wykorzystywane gadżety: zdalnie sterowany batarang, batarang
Po dotarciu na miejsce odszukaj płytę naciskową znajdującą się tuż przy klatce z trofeum #1. Zauważ, że ustawiając się na płycie doprowadzisz do otwarcia się na krótki okres czasu widocznych w oddali dwóch par metalowych drzwi #2. Kluczem do rozwiązania tej zagadki jest trafienie batarangami we wszystkie trzy interaktywne pytajniki zanim drzwi się zamkną i tym samym uniemożliwią wyrzucanie kolejnych batarangów.
Na początek szybko wyrzuć zdalnie sterowany batarang, kierując go w stronę metalowych drzwi #1. Skręć następnie w prawo, wysyłając go do widocznego w oddali pytajnika #2. W celu usprawnienia całego procesu proponowałbym możliwie jak najczęściej korzystać z opcji przyśpieszenia lotu batarangu, aktywowanej poprzez przytrzymanie lewego przycisku myszy (lub prawego triggera na padzie).
Od razu po trafieniu w prawy pytajnik wykonaj szybki rzut zwykłym batarangiem, czyli wciśnij dwukrotnie klawisz 1 (lub na bardzo krótką chwilę lewy trigger na padzie). Celem tego działania jest trafienie w pytajnik znajdujący się na wprost od Ciebie #1. Ponownie wyrzuć teraz zdalnie sterowany batarang, przy czym po tym jak przeleci on przez zamykające się metalowe drzwi skręć nim w lewo #2.
Z trafieniem w trzeci pytajnik #1 nie musisz się już tak bardzo śpieszyć. Jeżeli wszystko wykonałeś zgodnie z planem, to klatka otworzy się i będziesz mógł podnieść trofeum #2.
TROFEUM 4
Cały ogrodzony obszar wokół trofeum to swoiste pole minowe #1, przez które należy przejść. Co ciekawe, nie musisz tu jednak używać zakłócacza, bo do celu prowadzi jedna bezpieczna ścieżka. Kucnij i od razu skręć w prawo #2.
W lewo skręć po dotarciu w pokazane na screenie #1 miejsce. Skieruj się prosto, obracając się w lewo po dotarciu do miejsca pokazanego na screenie #2.
Od razu skręć tu w prawo #1. Wybierz się na sam koniec i skręć w lewo #2, dzięki czemu dotrzesz do trofeum. Po całej akcji ostrożnie opuść pole minowe tą samą drogą. Na szczęście nawet jeżeli się pomylisz, to eksplozja miny jedynie zrani Batmana, a nie zabije go.
TROFEUM 5
Trofeum znajduje się pod wielkim dźwigiem #1. Kucnij i zbliż się do niego żeby je zabrać #2.
TROFEUM 6
Wybierz się na wschodni kraniec budynku huty i następnie zacznij ostrożnie zeskakiwać na niżej położone półki #1. Po zeskoczeniu na większy balkonik obróć się, a zauważysz trofeum #2.
TROFEUM 7
Wykorzystywane gadżety: impuls elektryczny, wybuchowy żel, pazur
Ustaw się na południe od miejsca ukrycia trofeum, a konkretnie niedaleko wejścia do niewielkiego tunelu #1 #2.
Wyjmij z inwentarza impuls elektryczny i wyceluj w silnik przemysłowy znajdującej się wewnątrz niewielkiej przemysłowy #1. Wykonanie tej akcji powinno doprowadzić do wysłania lokomotywy na północ #2.
Podejdź do miejsca, w którym zatrzymała się lokomotywa i wskocz na jej dach. Popatrz teraz do góry i zniszcz osłabiony fragment sufitu z pomocą wybuchowego żelu #1. Na koniec użyj pazura by złapać trofeum z odległości #2.