Pokonaj Dwie Twarze | Misje Kobiety-Kota w Batman Arkham City Batman: Arkham City poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Pokonaj Dwie Twarze
Na początek warto powiedzieć kilka słów na temat ogólnych zasad tej bitwy. Jej nadrzędnym celem będzie wyeliminowanie Dwóch Twarzy #1 i jeżeli Ci się to uda zanim rozprawisz się ze wszystkimi pozostałymi przeciwnikami, to nie trzeba będzie ich już później dodatkowo eliminować. Co więcej, zaalarmowanie wrogów o swoim położeniu, także poprzez doprowadzenie do odkrycia ciał ogłuszonych wartowników, zaowocuje pojawieniem się w zbrojowni posiłków #2, przez co jeszcze trudniej będzie zwyciężyć.
Na początek proponuję skierować się w prawo, eliminując po cichu napotkanego po drodze wartownika #1. Zauważ, że dotarłeś w okolice mostku, na którym oprócz Dwóch Twarzy przebywa także snajper #2.
Jeżeli chcesz już teraz podjąć próbę wyeliminowania Dwóch Twarzy, to ostrożnie zbliż się do mostku. Zaczekaj aż boss ustawi się bokiem lub tyłem do Ciebie i szybko zaatakuj stojącego obok niego snajpera #1, najlepiej korzystając z cichego nokautu. Dopiero teraz zaatakuj Dwie Twarze #2.
Zdecydowanie należy dążyć do wyprowadzania szybkich ciosów w walce wręcz, gdyż dzięki temu Dwie Twarze nie będzie mógł korzystać ze swojej broni #1. Dobrze byłoby też w miarę możliwości śpieszyć się, bo odgłosy walki zaalarmują zapewne okolicznych wrogów. Docelowo musisz doprowadzić do wyczerpania wyświetlanego na ekranie jego paska zdrowia #2.
Jeżeli nie chcesz podejmować ryzyka związanego z przedwczesnym zaatakowaniem Dwóch Twarzy, to wybierz się na południe, docierając docelowo do schodów prowadzących na parter #1. Upewnij się, że boss nie spogląda w tę stronę i zaatakuj jednego z dwóch przeciwników, którzy patrolują ten najniższy poziom zbrojowni #2.
Równie szybko musisz wyeliminować drugiego wartownika, który pojawi się w pobliżu #1. Teraz zajmij się przeciwnikiem patrolującym południową część zbrojowni. Możesz tu skorzystać z wbudowanych w posadzkę szybów #2, ale nie powinno to być konieczne.
Na sam koniec zostaw sobie jednego z wartowników patrolujących w głównej mierze górne balkoniki zbrojowni #1, najlepiej odczekując aż oddali się od Dwóch Twarzy i snajpera #2.
Niezależnie od wybranego sposobu działania, musisz docelowo doprowadzić do pozbawienia Dwóch Twarzy całego paska zdrowia. Doprowadzi to do wyświetlenia nowej cut-scenki (powyższy screen) i tym samym zakończenia głównej części przygód Kobiety-Kota.