Huta - Trofea Batmana (19-24) | Zagadki w Batman Arkham City Batman: Arkham City poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
TROFEUM 19
Wykorzystywane gadżety: pazur, zdalnie sterowany batarang
Rozpocznij niedaleko miejsca ukrycia trofeum, rozglądając się za interaktywnym włazem #1. Wyceluj we właz mając przygotowany pazur i doprowadź do jego otwarcia #2.
Wybierz teraz zdalnie sterowany batarang z inwentarza, obróć się na północ i wymierz w znajdujący się nad Tobą balkonik #1. Spraw następnie by batarang doleciał do znajdującego się w tym miejscu mostu #2. Uwaga - Jeżeli przejście to jest zablokowane, to musisz w pierwszej kolejności dotrzeć do mostu (od zachodniej strony) i otworzyć bramkę z pomocą deszyfratora sekwencyjnego.
Skręć batarangiem w lewo, nakierowując go na miejsce, w którym widoczne są wyładowania #1. Przeleć obok wyładowań celem naelektryzowania batarangu, a następnie go zawróć #2, ponownie kierując go w stronę mostu. Czynność tę najlepiej wykonać jednocześnie wciskając lewy i prawy przycisk myszy (lub lewy i prawy trigger na padzie).
Musisz teraz powrócić batarangiem do miejsca, w którym stoi Batman, tak więc skręć nim na południe #1. Przed Tobą najtrudniejsza część, a to dlatego, że batarang musi wlecieć do lewego tuneliku, który został odblokowany dzięki otwarciu włazu #2.
Bądź gotowy do wykonania ostrego skrętu w prawo #1, pomagając sobie na bieżąco opcją spowolnienia lotu batarangu (prawy przycisk myszy lub lewy trigger na padzie). Docelowo musisz doprowadzić do trafienia w znajdującą się za drugim tunelem puszkę z bezpiecznikami #2.
Zauważ, że podniosła się krata, która blokowała dostępu do trofeum #1. Wybierz się w rezultacie w to miejsce i odbierz nagrodę #2.
TROFEUM 20
Wykorzystywane gadżety: wybuchowy żel
Przedostań się do kotłowni, co zostało szczegółowo omówione w opisie pobocznego zadania Gorący i zimny. Ustaw się na południe od miejsca ukrycia trofeum i użyj wybuchowego żelu do zburzenia słabszego fragmentu ściany #1. Możesz już podnieść trofeum #2.
TROFEUM 21
Wykorzystywane gadżety: impuls elektryczny, pazur, wyrzutnia lin
Zacznij w głównym pomieszczeniu strefy załadunku, czyli na północny-wschód od miejsca ukrycia trofeum. Wybierz z inwentarza impuls elektryczny i wyceluj w znajdujący się w samym środku pomieszczenia silnik przemysłowy #1. Wciskaj teraz na przemian lewy i środkowy przycisk myszy (lub przycisk RB i prawy trigger na padzie), doprowadzając do wysyłania ładunków o przeciwnej sile i tym samym rozbujania dużego haka #2.
Docelowo musisz rozbujać duży hak na tyle żeby zniszczył duży wentylator na południowej ścianie #1. Możesz już skorzystać z haka w celu przedostania się w to miejsce #2.
Wybierz się na południe i następnie skręć na zachód, zeskakując do napotkanej po drodze dziury #1. Zbliż tu do krawędzi, wybierz z inwentarza wyrzutnię lin i wyceluj w widoczną w oddali ścianę #2.
Przejażdżkę na linie zakończ lądując na płycie naciskowej #1. Możesz już zabrać trofeum z otwartej klatki #2.
TROFEUM 22
Wykorzystywane gadżety: impuls elektryczny, mroźny wybuch
Rozpocznij w pomieszczeniu na wschód od trofeum, a konkretnie w miejscu, w którym znajdują się zasilane prądem samochodziki #1 #2.
Przygotuj sobie impuls elektryczny i wyceluj z bezpiecznej odległości w znajdujący się przy północnej ścianie elektromagnes przemysłowy #1. Musisz doprowadzić do sytuacji przyciągnięcia samochodzików do magnesu #2.
Możesz już zejść na dół i obrócić się na zachód, a powinieneś zauważyć, że odblokowane zostało przejście prowadzące do sekretu #1. Użyj w tym miejscu mroźnego wybuchu do uszczelnienia rury. Możesz już kucnąć i udać się po trofeum #2.
TROFEUM 23
Wykorzystywane gadżety: impuls elektryczny
Trofeum znajduje się pod wózkiem #1 i nie można go niestety od razu wziąć. Przygotuj sobie impuls elektryczny i wyceluj w znajdujący się po lewej stronie elektromagnes przemysłowy #1.
Wykorzystaj elektromagnes do przesunięcia wózka #1, odblokowując tym samym możliwość zabrania trofeum #2.
TROFEUM 24
Wykorzystywane gadżety: batarang, wyrzutnia lin
Zacznij na południe od trofeum, jeszcze przed przekroczeniem rzeki. Zlokalizuj w tej okolicy pytajnik, w który można trafić z pomocą batarangu #1 #2.
Zauważ, że trafienie w pytajnik doprowadziło do podniesienia znajdującej się nad nim kraty. Wybierz z inwentarza wyrzutnię lin i wyceluj w to miejsce #1. Po dotarciu na nową półkę obróć się w lewo i wyrwij kratkę szybu wentylacyjnego #2.
Możesz już wejść do szybu #1, który zaprowadzi Cię do miejsca ukrycia trofeum #2.