Zabierz łup Kobiety-Kota z jej kryjówki i opuść Arkham City | Misje Kobiety-Kota Batman: Arkham City poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Zabierz łup Kobiety-Kota z jej kryjówki i opuść Arkham City
Musisz teraz powrócić do kryjówki Kobiety-Kota #1, czyli miejsca, które miałeś już okazję odwiedzić we wcześniejszej fazie gry. Po dotarciu na miejsce ponownie wskocz na dużą klatkę #2 i przedostań się do jej wnętrza dzięki otwarciu jednego z włazów technicznych.
Po znalezieniu się wewnątrz klatki podejmij próbę wejścia do kryjówki (SPACJA lub przycisk A na padzie) #1. Zakończy się ona niepowodzeniem, albowiem w mieszkaniu podłożone zostały ładunki wybuchowe #2.
Kobieta-Kot powróci po kilku chwilach do pełni sił, w rezultacie czego zmuszony zostaniesz do stoczenia bitwy z nową grupą przeciwników #1. Pokonanie więźniów nie powinno być trudne, bo nie będzie wśród nich żadnych lepiej wyposażonych osób. Po zakończonej bitwie automatycznie obejrzysz krótkie przesłuchanie #2, z którego dowiesz się, że za zamach i kradzież zdobytych wcześniej drogocenności odpowiedzialny jest przebywający w muzeum Dwie Twarze.