Muzeum - Trofea Batmana (01-10) | Zagadki w Batman Arkham City Batman: Arkham City poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Trofea Batmana
TROFEUM 1
Wykorzystywane gadżety: wybuchowy żel, batarang
Użyj wybuchowego żelu na otworze znajdującym się na północ od trofeum (sala trofeów) #1. Po zdetonowaniu żelu wejdź do niewielkiego pomieszczenia i ustaw się na wprost od klatki z trofeum #2.
W celu rozwiązania tej zagadki musisz w krótkim odstępie czasu wyrzucić trzy batarangi, czyli rytmicznie wciskać klawisz 1 (lub lewy trigger na padzie) #1. Jeżeli zdołasz jednocześnie wyłączyć wszystkie pytajniki, to klatka się otworzy #2.
TROFEUM 2
Wykorzystywane gadżety: pazur, wyrzutnia lin
Rozejrzyj się na północ od miejsca ukrycia trofeum za wyżej położoną półką, do której można dotrzeć z pomocą pazura #1 #2.
Po znalezieniu się na górze obróć się na południe i użyj wyrzutni #1. Spokojnie zaczekaj aż przejażdżka na linie dobiegnie końca, odnotowując fakt, iż Batman po drodze automatycznie przebije się przez kilka przeszkód #2. Powinieneś wylądować w pomieszczeniu z trofeum, tak więc wystarczy je jedynie zebrać.
TROFEUM 3
Wykorzystywane gadżety: pazur, wyrzutnia lin
Rozpocznij na północny-zachód od miejsca ukrycia trofeum, a konkretnie na północnym balkoniku przylegającym do przejścia, które prowadzi do zbrojowni. Rozejrzyj się tu za rusztowaniami i przedostań się z pomocą pazura na ich najwyższą część.
Obróć się teraz na południowy-wschód, wybierz z inwentarza wyrzutnię lin i wyceluj w ścianę znajdującą się na drugim końcu izby tortur #1. Tuż po rozpoczęciu przejażdżki na linie przytrzymaj prawy przycisk myszy (lub lewy trigger na padzie) celem spowolnienia całego procesu, a to dlatego, że wymagana będzie zmiana kierunku przemieszczania się. Obróć mianowicie kamerę w lewo i wyceluj w półkę zlokalizowaną w północno-wschodnim narożniku sali #2.
Cierpliwie zaczekaj aż Batman zostanie przetransportowany na wspomnianą wyżej półkę #1. Ostrożnie na niej wyląduj i podnieś trofeum #2.
TROFEUM 4
Przystąp do eksploracji najniższego poziomu zbrojowni i rozejrzyj się za szybami w posadzce, do których można wskoczyć #1. W jednym z takich szybów ukryto trofeum #2.
TROFEUM 5
Wykorzystywane gadżety: impuls elektryczny
Ustaw się przy zamkniętej bramie na północ od trofeum, wybierz z inwentarza impuls elektryczny i wyceluj w silnik przemysłowy #1. Po podniesieniu się bramy wejdź do niewielkiego pomieszczenia i zabierz trofeum #2.
TROFEUM 6
Wykorzystywane gadżety: wybuchowy żel
Zbadaj południową część górnego piętra sali trofeów. Powinieneś odnaleźć nadającą się do zniszczenia ścianę #1 i musisz oczywiście użyć wybuchowego żelu. Wskocz następnie na skrzynie, odnajdując na jednej z nich trofeum #2.
TROFEUM 7
Wykorzystywane gadżety: impuls elektryczny, wybuchowy żel
Zacznij w południowej części Jamy Gladiatorów, a konkretnie stojąc przed windą #1. Użyj impulsu elektrycznego żeby wysłać windę na górę #2.
Zauważ, że możesz teraz podejść do prawej ściany, która była zasłaniana przez windę #1 i zburzyć ją z pomocą wybuchowego żelu. Wejdź do nowo odblokowanej skrytki i zabierz trofeum #2.
TROFEUM 8
Wykorzystywane gadżety: mroźny wybuch, pazur
Zacznij od przedostania się na balkonik zlokalizowany na północ od trofeum #1 #2.
Przygotuj sobie mroźny wybuch i wyceluj w odgrodzoną część zbiornika #1, doprowadzając do utworzenia kry lodowej. Poszybuj w stronę kry i następnie zacznij przyciągać się z pomocą pazura do zamrożonego trofeum, korzystając z okolicznych punktów zakotwiczenia. Po znalezieniu się tuż przy trofeum gra pozwoli Ci je podnieść #2.
TROFEUM 9
Wykorzystywane gadżety: deszyfrator sekwencyjny + wzmacniacz zasięgu deszyfratora, pazur
Przystąp do eksploracji najniższego poziomu zbrojowni, rozglądając się wokół mamuta #1. Na jednej ze ścian powinieneś zauważyć panel sterowania #2 i musisz użyć deszyfratora sekwencyjnego by zhakować go na odległość.
W trakcie rozgrywania mini-gry doprowadź do ułożenia hasła ARTEFAKT #1. Możesz już przygotować sobie pazur i z jego pomocą złapać przyczepione do ściany trofeum #2.
TROFEUM 10
Wykorzystywane gadżety: zdalnie sterowany batarang
Zacznij w centralnej części Jamy Gladiatorów i obróć się na północ. Wyjmij z inwentarza zdalnie sterowany batarang i wyceluj go w widoczną przed Tobą dziurę z wyładowaniami #1. Wypuść batarang, ale gdy tylko zostanie on naelektryzowany zawróć go (będzie więc leciał w stronę Batmana) #2.
Nakieruj lecący batarang na częściowo podniesioną kratę znajdującą się w południowo-zachodniej części tego pomieszczenia #1. Jeżeli z jakichś powodów nie jest ona podniesiona, to zapoznaj się z opisem głównego zadania Uratuj pozostałych tajnych policjantów w muzeum żeby dowiedzieć się jak tego dokonać. Po tym jak batarang przeleci pod kratą skręć go nieznacznie w prawo #2.
Zaczekaj aż batarang zbliży się do dużych akwariów i tym razem wyraźnie skręć w prawo #1. Spraw następnie by przeleciał on przez niewielką dziurę #2.
Po raz ostatni skręć batarang w prawo #1. Musisz przyczynić się do tego żeby batarang trafił w puszkę z bezpiecznikami #2.
Zauważ, że zniszczenie puszki doprowadziło do częściowego podniesienia się środkowej (zachodniej) kraty #1. Wykonaj pod nią wślizg i odszukaj trofeum w częściowo zalanym pomieszczeniu #2.