Park Row - Zagadki słowne | Zagadki w Batman Arkham City Batman: Arkham City poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Zagadki słowne
ZAGADKA 1 - Nie jest to koci raj, ale dla niej to dom.
Przedostań się na dach budynku i zeskanuj przez jedną z okiennic kryjówkę Kobiety-Kota (powyższy screen). Jeżeli nie masz nic przeciwko uzyskaniu ciekawszego ujęcia, to możesz tam oczywiście dotrzeć z innej strony.
ZAGADKA 2 - Ciekawe, jak można umówić się z tym milionerem? Może najlepiej się zapisać?
Rozwiązaniem tej zagadki możesz zająć się dopiero po zaliczeniu pobocznego zadania Szalony Kapelusznik. Po dotarciu w oznaczone przez grę miejsce odszukaj mianowicie drzwi prowadzące do zbadanej już wcześniej kryjówki Kapelusznika (powyższy screen).
Wejdź do budynku i zeskanuj stół w miejscu, w którym stoi na nim Szalony Kapelusznik (powyższy screen).
ZAGADKA 3 - Na to pytanie można odpowiedzieć tylko z niezwykłej perspektywy. Poradzisz sobie?
Jeżeli zbadasz z pomocą trybu detektywa okolice oznaczonego przez grę punktu, to zauważysz, że znajdują się tu niekompletny pytajnik oraz kropka (powyższy screen). W celu rozwiązania zagadki musisz uwiecznić oba te elementy na pojedynczym kadrze.
Idealne miejsce do wykonania skanowania to punkt obserwacyjny nad głównym wejściem do budynku sądu Solomona Wayne'a, zlokalizowany na północ od pytajnika. Miejsce to pokazane zostało na dwóch powyższych screenach. Pamiętaj o tym żeby ustawić się w takiej pozycji by główna część pytajnika oraz kropka tworzyły jedną całość.
ZAGADKA 4 - Ostrzegam cię. W tym mieście nie tylko ludzie są niestabilni.
Odszukaj ogrodzenie z tabliczkami informującymi o niebezpieczeństwie związanym ze wstrząsami sejsmicznymi (powyższy screen) i zeskanuj to miejsce.
ZAGADKA 5 - Masz Dziwne myśli? Może powinieneś poszukać pomocy?
Odszukaj drzwi wejściowe do budynku, nad którymi widnieje napis Strange Minds (powyższy screen) i zeskanuj je.
ZAGADKA 6 - Wyborcza oferta specjalna: Dwa głosy za cenę jednego!
Odszukaj drzwi wejściowe do biura wyborczego Harvey'a Denta (powyższy screen) i zeskanuj je.
ZAGADKA 7 - Jeśli znajdziesz imię, czy przyjdzie gotówka?
Podejdź od południowo-wschodniej strony do stołu (powyższy screen).
Dokonaj przybliżenia obrazu na przedmiotach znajdujących się na stole, ze szczególnym uwzględnieniem identyfikatora Aarona Casha (powyższy screen). Wykonaj następnie skanowanie.
ZAGADKA 8 - Jestem aktorem, który może zmienić film w wersję ostateczną. Kim jestem?
Odszukaj zawieszony na ścianie wielki plakat filmowy (powyższy screen) i zeskanuj go.
ZAGADKA 9 - Łup! Łup! Spokój w sądzie.
Zbadaj główne pomieszczenie sądu (to, w którym przetrzymywana była Kobieta-Kot) i podejdź do niewielkiej oszklonej budki (była ona zajmowana przez Dwie Twarze; powyższy screen).
Załącz opcję przybliżenia obrazu (klawisz Z) i zeskanuj przez szybę młotek sędziowski (powyższy screen).
ZAGADKA 10 - Właśnie tutaj bezwzględne zwierzęta zabierają twój skarb. Czy można ukraść kradzione?
Odszukaj wejście do skarbca skonfiskowanych dóbr TYGERA (powyższy screen) i zeskanuj je.
ZAGADKA 11 - Sześć nóg, a wyszły tylko dwie. Gdzie ja jestem?
Odszukaj tablicę informującą o ulicy, na której wymalowano napis Crime Alley (powyższy screen) i zeskanuj ją.
ZAGADKA 12 - Kto by był na tyle szalony, żeby randkować z tym facetem?
Odszukaj w północnej części budynku sądu schody prowadzące do piwnicy. Zejdź na dół, zlokalizuj celę, w której przetrzymywany jest Człowiek-Kalendarz i zeskanuj tę postać (powyższy screen).
ZAGADKA 13 - Czy ten kwiat wypuścił nowy liść?
Odszukaj kwiaciarnię Baudelaire (powyższy screen) i zeskanuj ją.
ZAGADKA 14 - Przejście tego testu z chemii oświeci cię.
Przedostań się na dach budynku zlokalizowanego na zachód od miejsca rozwiązania zagadki, a następnie zeskanuj neon Ace Chemicals (powyższy screen). Jeżeli są z tym jakieś problemy, to upewnij się, że nie stoisz tuż przed neonem lub spróbuj skorzystać z opcji przybliżenia obrazu (klawisz Z).