Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Batman: Arkham City - poradnik do gry

Batman: Arkham City - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Daleka kryjówka | Misje poboczne w Batman Arkham City Batman: Arkham City poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019

Daleka kryjówka

1 - Daleka kryjówka | Misje poboczne w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry
O tym, że możesz przystąpić do tej pobocznej misji poinformowany zostaniesz podczas przemierzania ulic Arkham City #1 - Daleka kryjówka | Misje poboczne w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry

O tym, że możesz przystąpić do tej pobocznej misji poinformowany zostaniesz podczas przemierzania ulic Arkham City #1. Będzie to miało miejsce dopiero po rozprawieniu się z Pingwinem (główne zadanie Pokonaj Pingwina), a to dlatego, że misja ta związana jest z uratowanymi funkcjonariuszami, którzy byli przetrzymywani przez szaleńca. Zgodnie z otrzymaną instrukcją skieruj się w okolice muzeum #2.

2 - Daleka kryjówka | Misje poboczne w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry
Nie wybieraj głównego wejścia do muzeum, tylko zajmij się zbadaniem północnej ściany budynku - Daleka kryjówka | Misje poboczne w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry

Nie wybieraj głównego wejścia do muzeum, tylko zajmij się zbadaniem północnej ściany budynku. Powinieneś tu natrafić na kilku więźniów próbujących wbić się do środka #1. Wrogów tych dobrze byłoby oczywiście zaatakować z zaskoczenia. W trakcie właściwej bitwy radzę w miarę możliwości nie pozwalać więźniom podnosić leżących na ziemi tarcz #2.

3 - Daleka kryjówka | Misje poboczne w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry
Po zakończonej bitwie podejdź do drzwi #1 i wciśnij SPACJĘ (lub przycisk A na padzie) żeby zapukać - Daleka kryjówka | Misje poboczne w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry

Po zakończonej bitwie podejdź do drzwi #1 i wciśnij SPACJĘ (lub przycisk A na padzie) żeby zapukać. Możesz już wejść do środka, przenosząc się automatycznie do pomieszczenia Iceberg Lounge. Tu wykonaj kilka kroków do przodu i porozmawiaj z policjantem Jonesem, od którego otrzymasz nowy gadżet, a mianowicie zakłócacz: detonator miny #2.