Znajdź Jokera w hucie | Główny wątek Batman Arkham City Batman: Arkham City poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Znajdź Jokera w hucie
![]() | ![]() |
W komorze wytopu przebywa siedmiu uzbrojonych przeciwników i wiąże się z nimi kolejne istotne utrudnienie. Jeżeli załączysz tryb detektywa, to powinieneś zauważyć, że niektórzy więźniowie noszą na sobie miny zbliżeniowe #1. Oznacza to, że nie możesz podejmować prób zachodzenia ich od tyłu, w rezultacie czego musisz polegać na atakach z wysokości #2, wyskakiwaniu z szybów, wykonywaniu odwróconych nokautów i innych poznanych Ci już metodach.
![]() | ![]() |
To nie koniec problemów, bo już po tym jak zaalarmujesz wrogów o swojej obecności będą oni co pewien czas rozkładali miny na patrolowanych przez siebie ścieżkach #1. Min nie możesz niszczyć z pomocą batarangów, gdyż wymagane jest do tego dysponowanie zakłócaczem wyposażonym w detonator min #2 (upgrade ten pozyskuje się za zaliczenie pobocznego questu Daleka kryjówka). Jeżeli posiadasz ulepszenie, to warto oczywiście wyczekiwać aż w pobliżu rozstawionej miny pojawi się przeciwnik, gdyż dysponujesz zaledwie dwoma aktywacjami na każdą lokację. Jeżeli nie masz tego ulepszenia, to musisz unikać min i tu z pomocą może przyjść tryb detektywa, w którym są one wyraźnie oznaczane.
![]() | ![]() |
Już po rozpoczęciu bitwy postaraj się w pierwszej kolejności wyeliminować właśnie wrogów z minami zbliżeniowymi #1, dzięki czemu nie zdołają ich zbyt wiele rozstawić. Dopiero po ich usunięciu przystąp do eliminacji kolejnych wrogów, zachowując oczywiście odpowiednie środki ostrożności. Po zakończonych walkach wybierz wschodnie drzwi #2, prowadzące do linii montażowej.
![]() | ![]() |
Musisz się tu bardzo pilnować, a to dlatego, że w sąsiednim pomieszczeniu przebywa snajper #1. Warto w rezultacie przez cały czas kucać (lewy CTRL lub prawy trigger na padzie) i nie próbować przeskakiwać przez okiennice. Ustaw się niedaleko drzwi prowadzących do pomieszczenia z snajperem, popatrz do góry i zlokalizuj balkonik, na który będziesz mógł przemieścić się z pomocą haka #2.
![]() | ![]() |
Obróć się tu na południe i odszukaj niewielką linię montażową, na którą można zeskoczyć #1. Po wykonaniu tej akcji zaczekaj aż otworzy się przegroda #2, umożliwiając Ci tym samym przejście do pomieszczenia ze snajperem. Także i tu warto naturalnie mieć przez cały czas wciśnięty lewy klawisz CTRL (lub prawy trigger na padzie), dzięki czemu Batman nie zostanie przedwcześnie zauważony.
![]() | ![]() |
Ostrożnie przemieszczaj się teraz na wschód po linii montażowej #1, po czym skręć na północ. Nie schodź zbyt wcześnie z linii, bo w okolicy rozmieszczono mnóstwo min i jedna z nich znajduje się niedaleko snajpera #2.
![]() | ![]() |
Z linii proponuję zejść dopiero wtedy, gdy znajdziesz się bezpośrednio za snajperem #1. Ostrożnie się do niego zbliż i wykonaj na nim cichą egzekucję. Możesz już obrócić się na północ i złapać się z pomocą haka górnej półki #2.
![]() | ![]() |
Po znalezieniu się na górze dobrze byłoby porozmawiać z Harley Quinn #1, a to dlatego, że będzie ona miała dla Ciebie poboczny quest Gorący i zimny. Wskocz na prawą półkę i udaj się na północ, docierając docelowo do niewielkiego przejścia znajdującego się na linii montażowej #2.
![]() | ![]() |
Skorzystaj z północnych drzwi celem przeniesienia się do strefy załadunku #1. Podążaj teraz na wschód, zatrzymując się po dotarciu do oznaczonego przez grę głównego pomieszczenia #2. Warto tu starannie zaplanować kolejne kroki, a to dlatego, że w okolicy przebywa kilku uzbrojonych przeciwników.
![]() | ![]() |
W pierwszej kolejności musisz rozprawić się z dwoma snajperami, którzy rozstawieni są na górnym poziomie, czyli w badanym już we wcześniejszej fazie gry biurze Jokera. Przejdź nieznacznie na wschód i ustaw się przy schodach, skąd będziesz widział wiązki celowników laserowych #1. Zauważ, że gra pozwoli Ci tu skorzystać z haka, tak więc użyj go by złapać się półki i znaleźć się tuż przy snajperach #2.
![]() | ![]() |
Nie próbuj się wspinać, a zamiast tego wciśnij prawy przycisk myszy (lub przycisk Y na padzie) w celu jednoczesnego wyeliminowania obu snajperów #1. Czynność ta zaalarmuje widocznych na dole przeciwników, tak więc warto się szybko wspiąć i przeczekać chwilę aż sytuacja się wyraźnie uspokoi #2.
![]() | ![]() |
Zgromadzonych w pomieszczeniu trzech pozostałych przeciwników najlepiej byłoby oczywiście zaatakować z wysokości #1, choć równie dobrze możesz się wykazać pewną kreatywnością i dla przykładu użyć zakłócacza na ich broniach. Po zakończonej bitwie powróć z pomocą haka do górnego pomieszczenia #2, czyli tego, które było okupowane przez dwóch snajperów.
![]() | ![]() |
Udaj się tu na zachód, docierając po kilku chwilach do nowych drzwi #1. Po znalezieniu się w kolejnej lokacji gra wyświetli scenkę przerywnikową ze spotkania z Jokerem, który początkowo będzie chciał zmierzyć się z Batmanem w walce na pięści #2.