Park Row - Trofea Batmana (06-15) | Zagadki w Batman Arkham City Batman: Arkham City poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
TROFEUM 6
Wykorzystywane gadżety: wybuchowy żel
Załącz tryb detektywa, dzięki czemu zauważysz, że drewnianą przeszkodę można zniszczyć z pomocą wybuchowego żelu #1. Po udanej detonacji podnieś trofeum #2.
TROFEUM 7
Trofeum znajduje się pod wrakiem samochodu #1. Nie możesz go podnieść jedynie poprzez kucnięcie, tak więc zacznij biec, wykonaj w odpowiednim momencie wślizg i złap trofeum podczas ślizgania się #2.
TROFEUM 8
Wykorzystywane gadżety: mroźny wybuch
Zatrzymaj się przy krawędzi niedaleko miejsca ukrycia trofeum. Wybierz z inwentarza mroźny wybuch i doprowadź do utworzenia kry lodowej, celując gadżetem właśnie w trofeum #1. Poszybuj w to miejsce i po wylądowaniu na krze zabierz sekret #2. Uwaga! Jeżeli kra lodowa utworzy się w niewłaściwym miejscu, to dopłyń do trofeum wykorzystując pazur oraz okoliczne punkty zakotwiczenia.
TROFEUM 9
Wykorzystywane gadżety: wybuchowy żel, impuls elektryczny
Zeskocz na najniższy poziom i zlokalizuj na północny-wschód od miejsca ukrycia trofeum nadającą się do zniszczenia ścianę #1 #2. Do jej zburzenia należy oczywiście użyć wybuchowego żelu.
Ruszaj na południowy-zachód. Tym razem zlokalizuj zamkniętą bramę i podnieś ją celując z pomocą impulsu elektrycznego w silnik przemysłowy #1. Możesz już wejść do niewielkiego pomieszczenia i zabrać trofeum #2.
TROFEUM 10
Wykorzystywane gadżety: zakłócacz - blokada broni, wybuchowy żel
Zacznij na południowy-wschód od miejsca ukrycia trofeum. Zauważ, iż tutejsze przejście jest monitorowane przez wieżę wartowniczą #1. Wyjmij z inwentarza zakłócacz i użyj go na wieżyczce, dzięki czemu nie będzie ona w stanie prowadzić ostrzału #2.
Skieruj się w stronę trofeum i zburz napotkaną po drodze ścianę z pomocą wybuchowego żelu #1. Możesz już podnieść sekret #2.
TROFEUM 11
Wykorzystywane gadżety: mroźny wybuch
Trofeum ukryte jest na lewo od dużego neonu #1. Podejdź w to miejsce i wyjmij z inwentarza mroźny wybuch. Wyceluj w rurę celem jej uszczelnienia #2, a następnie kucnij i zabierz trofeum.
TROFEUM 12
Wykorzystywane gadżety: pazur
Skorzystaj z drzwi prowadzących do kościelnej dzwonnicy (Bell Tower) #1 #2.
Po znalezieniu się w nowym pomieszczeniu przystąp do wspinaczki, łapiąc się z użyciem pazura górnej półki #1. Gdy tylko dotrzesz do kolejnego pomieszczenia odwróć się i popatrz do góry. Trofeum jest przyczepione do bocznej ściany #2 i należy je oczywiście chwycić używając pazura.
TROFEUM 13
Wykorzystywane gadżety: deszyfrator sekwencyjny
Użyj deszyfratora sekwencyjnego na tutejszym panelu sterowania #1. Przystąp do mini-gry hakerskiej i doprowadź do ułożenia hasła KONTEMPLUJ #2. Możesz już zabrać trofeum z miejsca, które poprzednio było blokowane przez kraty.
TROFEUM 14
Wykorzystywane gadżety: batarang
Trofeum znajduje się wewnątrz klatki. Załącz tryb detektywa, dzięki czemu zauważysz, iż klatka jest połączona z innym urządzeniem #1. Obróć się w stronę najbliższego budynku i przystąp do wspinaczki #2.
Musisz dotrzeć do urządzenia, z którym połączona jest klatka. Okaże się nim być interaktywny pytajnik #1 #2.
Rzuć batarangiem w pytajnik i BŁYSKAWICZNIE zacznij biec w stronę klatki #1. Jako że na dotarcie do trofeum jest niewiele czasu zeskocz na dół #2 lub skorzystaj z umiejętności bomba pikująca. Szybko zabierz trofeum zanim klatka zdąży się zamknąć.
TROFEUM 15
Po dotarciu do miejsca ukrycia trofeum okaże się, że znajduje się ono za kratami #1, a jedynym sposobem przedostania się do niego jest zniszczenia zlokalizowanej bezpośrednio nad nim drewnianej ściany #2.
Ustaw się na dachu na północ od trofeum #1 i następnie poszybuj w stronę wspomnianej drewnianej ściany #2.
Zderzenie się z cechującą się zmniejszoną wytrzymałością ścianą powinno doprowadzić do jej zniszczenia #1. Możesz już zeskoczyć na dół i podnieść trofeum #2.