Namierz źródło sygnału radiowego, żeby znaleźć Jokera | Batman Arkham City Batman: Arkham City poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Namierz źródło sygnału radiowego, żeby znaleźć Jokera
Odnalezienie kryjówki Jokera nie jest zbyt trudne, tym bardziej, że nie będzie on zmieniał swojego położenia, a o odległości od źródła sygnału będziesz na bieżąco informowany. Cel wędrówki to huta Sionisa znajdująca się w dzielnicy przemysłowej w południowo-wschodniej części Arkham City. Podobnie jak wcześniej, w trakcie podróży możesz próbować pozostawać na solidnym gruncie #1 lub szybować i często używać haka #2. W tym drugim przypadku warto wiedzieć o tym, że nie możesz przelatywać przez zamkniętą strefę znajdującą się w centralnej części miasta.
Jako że dzielnica przemysłowa ulokowana jest na oddzielnej wysepce dobrze byłoby zdecydować się na przeprawę przez most #1, co pozwoli Ci uniknąć wielu nieprzyjemnych prób unikania wody. O tym, że dobrze trafiłeś poinformuje Cię neon Joker's Funland #2.
W trakcie eksploracji dzielnicy przemysłowej warto jest często pomagać sobie hakiem, a to dlatego, że dolne poziomy są patrolowane przez opryszków podległych Jokerowi #1. Nie oznacza to jednocześnie, że na górnych platformach możesz czuć się bezpiecznie, albowiem niektóre wieże również okupowane są przez pojedynczych wartowników #2.
Przesuwaj się stopniowo na południe #1, czyli w stronę huty Sionisa. Pilnuj się niedaleko celu swojej podróży, bo jeżeli nie będziesz trzymał się górnych balkoników, to możesz wpaść na przeciwników uzbrojonych w broń palną #2. Z racji tego, że umiejętności i wyposażenie Batmana nie są jeszcze zapewne mocno rozwinięte, warto ich raczej unikać.
Docelowo musisz dotrzeć do wysokiej wieży z różnokolorowymi lampkami #1. Wysłuchaj tu krótkiej rozmowy z Alfredem #2, z której wyniknie, że do wnętrza huty Sionisa będziesz musiał przedostać się wskakując do jednego z kominów.