Mila Rozrywki - Trofea Batmana (01-04) | Zagadki w Batman Arkham City Batman: Arkham City poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Trofea Batmana
TROFEUM 1
Wykorzystywane gadżety: wybuchowy żel
![]() | ![]() |
Załącz tryb detektywa, dzięki czemu zauważysz, że drewnianą przeszkodę można zniszczyć z pomocą wybuchowego żelu #1. Po udanej detonacji podnieś trofeum #2.
TROFEUM 2
Wykorzystywane gadżety: mroźny wybuch, wyrzutnia lin, impuls elektryczny, pazur

Postaraj się wylądować na dachu metalowej konstrukcji. Założeniem tej zagadki jest przepchnięcie kuli skrywającej trofeum do znajdującego się na tym poziomie otworu (powyższy screen).
![]() | ![]() |
Pobiegnij na północ #1 i zeskocz na niższą platformę. Obróć się tu na północ, a powinieneś znaleźć się przed niewielkim akwenem wodnym #2.
![]() | ![]() |
Wybierz z inwentarza mroźny wybuch i przyczyń się do utworzenia kry lodowej #1, przy czym zadbaj o to żeby pojawiła się ona możliwie jak najbliżej widocznej w oddali ściany. Teraz skorzystaj z wyrzutni lin żeby bezpiecznie dotrzeć do kry lodowej #2.
![]() | ![]() |
Wyląduj na krze i wybierz z inwentarza impuls elektryczny. Wyceluj w znajdujący się nad Tobą elektromagnes przemysłowy #1. Wysłanie impulsu w jego stronę powinno zaowocować przepchnięciem kuli w stronę wspomnianego wcześniej otworu (czyli w górę i następnie w lewo) #2.
![]() | ![]() |
Musisz teraz powrócić do miejsca startu, a więc skorzystaj z wyrzutni lin #1 i następnie z pazura. Podejdź do otworu #2 i wyjmij trofeum z kuli.
TROFEUM 3
Wykorzystywane gadżety: zdalnie sterowany batarang
![]() | ![]() |
W celu dotarcia do miejsca ukrycia trofeum musisz zeskoczyć z autostrady i wylądować na niewielkiej platformie znajdującej się niedaleko wody #1. Ustaw się teraz na płycie naciskowej i zwróć się w stronę widocznych na zachód stąd interaktywnych pytajników #2.
![]() | ![]() |
Wyjmij z inwentarza zdalnie sterowany batarang i rzuć w nim w centralny pytajnik #1. Sprawy się od tego momentu skomplikują, albowiem dwa pozostałe pytajniki są schowane za słupami i ponadto wystartuje licznik upływu czasu. Szybko wyrzuć kolejny zdalny batarang. W trakcie lotu warto zwiększać prędkość jego przemieszczania się, przytrzymując lewy przycisk myszy (lub prawy trigger na padzie). Nakieruj batarang na jeden z bocznych pytajników #2.
![]() | ![]() |
Błyskawicznie wyrzuć ostatni już zdalnie sterowany batarang i doprowadź do trafienia w trzeci pytajnik #1. Wyłączenie wszystkich pytajników nagrodzone zostanie otwarciem klatki z trofeum #2.
TROFEUM 4
Wykorzystywane gadżety: pazur, wybuchowy żel
![]() | ![]() |
Na początek ustaw się na zachód od budynku Gotham City Olympus #1 #2.
![]() | ![]() |
Wyceluj w balkonik zlokalizowany pod neonem i przemieść się tam z pomocą pazura #1. Po dotarciu na balkonik wybierz z inwentarza wybuchowy żel i zburz z jego pomocą drewnianą ścianę #2. Możesz już podnieść trofeum.