Trening rzeczywistości rozszerzonej | Misje poboczne w Batman Arkham City Batman: Arkham City poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Trening rzeczywistości rozszerzonej
Trening rzeczywistości rozszerzonej (1 z 4)
![]() | ![]() |
O tym, że możesz przystąpić do tej pobocznej misji poinformowany zostaniesz pojawieniem się na mapie Arkham City nowego znacznika z literą W #1. Ruszaj do punktu oznaczonego jako Trening rzeczywistości rozszerzonej (1 z 4). Miejsce to znajduje się w południowo-wschodniej części miasta, a konkretnie niedaleko wejścia do dzielnicy przemysłowej. Rozejrzyj się za czerwonym logiem Batmana na jednej z wież #2. Podejdź do znacznika celem uaktywnienia wyzwania.
![]() | ![]() |
Założenie tego wyzwania jest dość oczywiste, albowiem musisz przelecieć przez pięć zielonych bramek #1, wykorzystując opcję szybowania (przytrzymanie SPACJI lub przycisku A na padzie). W trakcie lotu zmuszony zostaniesz jedynie do wykonywania niewielkich korekt i nie powinieneś mieć żadnych problemów z dotarciem do ostatniej piątej bramki #2. Pamiętaj o tym żeby o nic nie zahaczyć, przedwcześnie nie wylądować ani nie ominąć żadnej bramki, bo jest to równoznaczne z zawaleniem wyzwania (tyczy się to też kolejnych wyzwań wchodzących w skład tej misji). Jeżeli Ci się nie udało, to na szczęście wystarczy powrócić na dach wieży, bo możesz próbować dowolną ilość razy.
Trening rzeczywistości rozszerzonej (2 z 4)
![]() | ![]() |
Możesz już ruszać do punktu oznaczonego jako Trening rzeczywistości rozszerzonej (2 z 4) #1. Miejsce to znajduje się na samym szczycie wielkiego żurawia #2 w dzielnicy przemysłowej, czyli w tym samym obszarze, w którym zaliczałeś poprzednie wyzwanie. W celu dotarcia do miejsca rozpoczęcia próby warto sobie pomóc hakiem.
![]() | ![]() |
Pomimo tego, że wyzwanie to wymusza by przelecieć jedynie przez cztery bramki, to jest ono trudniejsze od poprzedniego. Zacznij od przelecenia przez pierwszą bramkę #1, a następnie w odpowiednim momencie dodatkowo wciśnij i przytrzymaj lewy CTRL (lub prawy trigger na padzie). Spowoduje to uaktywnienie umiejętności bomba pikująca polegającej na locie prosto w dół #2. Przeleć w taki sposób przez pozostałe bramki, zaliczając jednocześnie wyzwanie.
Trening rzeczywistości rozszerzonej (3 z 4)
![]() | ![]() |
Odszukaj na mapie punkt oznaczony jako Trening rzeczywistości rozszerzonej (3 z 4) #1. Także i w tym przypadku musisz przedostać się na sam szczyt jednego z żurawi zlokalizowanych w dzielnicy przemysłowej Arkham City #2.
![]() | ![]() |
Tym razem będzie jeszcze trudniej niż poprzednio. Tuż po przeleceniu przez pierwszą bramkę zacznij pikować ostro w dół (lewy CTRL lub prawy trigger na padzie), dolatując w ten sposób do dwóch kolejnych bramek #1. Triggera nie możesz mieć jednak wciśniętego zbyt długo, bo błyskawicznie po przeleceniu przez trzecią bramkę musisz wyrównać lot. Doleć do czwartej bramki zlokalizowanej pod wieżyczką #2 i następnie do ostatniej piątej.
Trening rzeczywistości rozszerzonej (4 z 4)
![]() | ![]() |
Ruszaj do punktu oznaczonego jako Trening rzeczywistości rozszerzonej (4 z 4) #1. Po raz kolejny wyzwanie będziesz wykonywał na terenie dzielnicy przemysłowej, przy czym w tym przypadku musisz przedostać się na szczyt jednej z wież #2. Pomocny okaże się tu naturalnie hak.
![]() | ![]() |
Doleć do pierwszej bramki i następnie obierz lot pikujący. Tuż po przeleceniu przez drugą bramkę wyrównaj lot i doleć do trzeciej, koniecznie unikając kontaktu z mijanym po drodze obiektem #1. Przygotuj się do ponownego wciśnięcia lewego klawisza CTRL (lub prawego triggera na padzie), przelatując przez trzecią i czwartą bramkę. Po raz drugi wyrównaj lot i doleć do dość łatwo dostępnej piątej bramki. Znajduje się ona na niewielkiej platformie #2.
![]() | ![]() |
Zauważ, że zaliczając to wyzwanie przyznałeś sobie dostęp do bardzo przydatnego prototypowego wzmacniacza wyrzutni haków. Upgrade'u tego nie otrzymasz niestety automatycznie, a będziesz musiał dotrzeć do miejsca zrzutu, który dodane zostanie do Twojej mapy #1. Jest to dach mostu zwodzonego w dzielnicy przemysłowej #2. Polecam przy okazji przetestować nową zabawkę (opis jej działania znajduje się w Bat-komputerze), gdyż w znaczący sposób potrafi ona usprawnić szybkie przemieszczanie się po mieście.
Zaawansowany trening rzeczywistości rozszerzonej 1
![]() | ![]() |
To nie koniec naszej przygody z rzeczywistością rozszerzoną, bo czekają na Ciebie cztery kolejne wyzwania. Możesz je zaliczać w dowolnej kolejności, ale dla zachowania porządku zacznijmy od wyzwania zatytułowanego Zaawansowany trening rzeczywistości rozszerzonej 1 #1. Miejsce to znajduje się w samym środku dzielnicy przemysłowej, a konkretnie na szczycie jednej z wież z neonem #2.
![]() | ![]() |
Umiejętnie wybij się żeby bezpiecznie dolecieć do pierwszej bramki. Po przeleceniu przez nią odczekaj krótką chwilę i przytrzymaj lewy CTRL (lub prawy trigger na padzie) w celu obrania lotu pikującego #1. Przeleć w ten sposób przez bramki 2 i 3. Musisz teraz błyskawicznie puścić klawisz CTRL (lub prawy trigger), wyrównać lot i wlecieć do niewielkiego tunelu #2. Istotne jest to żeby początkowo znajdować się jak najbliżej sufitu, bo ostatnia piąta bramka jest wyraźnie oddalona.
Zaawansowany trening rzeczywistości rozszerzonej 2
![]() | ![]() |
Możesz już odszukać punkt oznaczony jako Zaawansowany trening rzeczywistości rozszerzonej 2 #1. Miejsce to znajduje się w dzielnicy zaułków w południowo-zachodniej części Arkham City. Po dotarciu do celu rozejrzyj się za budynkiem banku Gotham #2. Musisz przedostać się do jednego z gargulców.
![]() | ![]() |
Wyzwanie to jest trudne, tak więc radzę się skupić. Poszybuj w stronę pierwszej bramki i tuż po przeleceniu przez nią zacznij ostro pikować #1. Musisz wyrównać lot w idealnym momencie, dzięki czemu wlecisz do zadaszonego obszaru i przelecisz przez drugą bramkę #2, nie dotykając przy tym ziemi ani innych obiektów.
![]() | ![]() |
Leć prosto, ale bądź gotowy do wykonania skrętu w lewo przy pierwszej możliwej okazji #1. Odpowiedni klawisz wciśnij jedynie na chwilę, dzięki czemu skręt nie będzie zbyt ostry. Pozostało Ci już tylko bezpiecznie dolecieć do ostatniej bramki #2.
Zaawansowany trening rzeczywistości rozszerzonej 3
![]() | ![]() |
Otwórz mapę i wybierz się do punktu oznaczonego jako Zaawansowany trening rzeczywistości rozszerzonej 3 #1. Miejsce to znajduje się w dobrze znanym Ci miejscu, a mianowicie na szczycie jednego z żurawi w dzielnicy przemysłowej #2.
![]() | ![]() |
Tym razem musisz przelecieć przez tylko trzy bramki, ale nie oznacza to, że będzie łatwo. Doleć do pierwszej bramki i obierz lot pikujący, obracając się jednocześnie trochę w prawo #1. Musisz teraz błyskawicznie wyrównać lot i przelecieć przez wąski przesmyk #2. Ważne jest to żeby w momencie wyrównywania lotu nie być zbyt nisko, bo w takiej sytuacji nie zdołasz dolecieć do ostatniej bramki.
Zaawansowany trening rzeczywistości rozszerzonej 4
![]() | ![]() |
Odszukaj ostatni punkt, oznaczony jako Zaawansowany trening rzeczywistości rozszerzonej 4 #1. Miejsce to znajduje się w parku Row, czyli w dzielnicy, w której rozpoczynałeś eksplorację miasta. Rozejrzyj się za jednym z najwyższych budynków #2 i przedostań się na interaktywny gzyms.
![]() | ![]() |
Wyzwanie to nie jest szczególnie trudne, ale wymaga wykazania się pewnym sprytem. Doleć do pierwszej bramki i następnie obierz pikujący lot w celu przelecenia przez drugą #1. Wyrównaj lot i poleć prosto, zawracając po przeleceniu kilkunastu metrów #2. Zadbaj o to żeby w trakcie wykonywania tego manewru nie rozbić się o żaden z okolicznych budynków.
![]() | ![]() |
Zauważ, że znajdujesz się teraz na wprost od trzeciej bramki #1. Przeleć przez nią, ale postaraj się w momencie wykonywania tej czynności znajdować się możliwie jak najwyżej #2.
![]() | ![]() |
Nawierzchnia w tym miejscu dość paskudnie nachylona jest pod górę. Dotarcie do czwartej bramki #1 w normalnych warunkach byłoby więc niemożliwe, bo Batman prędzej czy później dotknąłby asfaltu. Musisz w rezultacie posłużyć się hakiem i złapać się za jeden z obiektów znajdujących się ZA bramką (nie po bokach!) #2. Nie przejmuj się jeżeli zmusi Cię to do wykonania kolejnego nawrotu, bo liczy się jedynie to żeby przelecieć przez ostatnią czwartą bramkę. Wykonanie tej czynności doprowadzi do zaliczenia całej misji.