Wyłącz ostatnie, podziemne urządzenie zakłócające Pingwina | Główny wątek Batman: Arkham City poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Wyłącz ostatnie, podziemne urządzenie zakłócające Pingwina
![]() | ![]() |
Jako że ostatnie urządzenie zakłócające znajduje się na stacji metra musisz się tam teraz wybrać. Cel podróży zlokalizowany jest na wschód od budynku muzeum. Proponuję tam dolecieć #1, dzięki czemu będziesz mógł wylądować na częściowo zniszczonej szklanej kopule #2, nie alarmując jednocześnie obecnych na dole przeciwników.
![]() | ![]() |
Okolica wejścia do tuneli metra jest patrolowana przez kilku bandytów z bronią palną, aczkolwiek nie musisz ich eliminować. Wystarczy odczekać aż dwóch wartowników stojących przy schodach #1 zakończy rozmowę i odejdzie z tego miejsca. Zeskocz na dół i skieruj się do wejścia na stację metra #2.
![]() | ![]() |
Po dotarciu na stację ostrożnie zbliż się do stojących po lewej stronie dwóch wartowników i jednocześnie się ich pozbądź #1. Wybierz teraz schody, które pilnowane były przez tych bandytów. Wkrótce powinieneś znaleźć się na peronie i tu musisz skręcić w lewo #2, a więc kierować się na wschód.
![]() | ![]() |
Użyj haka by przedostać się na górną platformę #1 i kontynuuj przemarsz na wschód, wybierając po drodze zniszczone przejście #2. Po kilku chwilach zmuszony zostaniesz do rozpędzenia Batmana i wykonania wślizgu.
![]() | ![]() |
Zatrzymaj się po dotarciu do zabarykadowanego przejścia. Załącz tryb detektywa, a powinieneś zauważyć, że tutejsza ściana nadaje się do zniszczenia #1. Wybierz z inwentarza wybuchowy żel, nałóż go na ścianę i następnie zdetonuj #2. Akcja ta nie zaalarmuje na szczęście obecnych w okolicy przeciwników.
![]() | ![]() |
Możesz iść dalej na wschód, wykonując po drodze skok i docierając do nowej grupy bandytów #1. Stojących tu wrogów możesz zaatakować z wysokości lub zeskoczyć po cichu na dół i jednocześnie unieszkodliwić dwie osoby. Po zakończonych walkach skieruj się na wschód. Wybierz z inwentarza impuls elektryczny i użyj go do uaktywnienia silnika przemysłowego znajdującego się nad tutejszą bramą #2. Kucnij i szybko przejdź na drugą stronę.
![]() | ![]() |
Musisz teraz zachować ostrożność, gdyż zbliżasz się do głównego pomieszczenia stacji, które pilnowane jest przez pięciu uzbrojonych bandytów. Proponuję skorzystać ze znajdującego się na wprost od Ciebie szybu wentylacyjnego #1. Po dotarciu do wyjścia z szybu odczekaj na dobry moment i szybko użyj haka w celu dotarcia do jednego z górnych punktów obserwacyjnych #2.
![]() | ![]() |
Ogólny schemat działania jest bardzo zbliżony do wcześniejszych bitew z udziałem ludzi Pingwina. Musisz w rezultacie uwzględnić w swoich planach to, że każdorazowe znokautowanie przeciwnika doprowadzi do zaalarmowania jego kolegów. Podobnie jak w przypadku sceny na posterunku policji, dobrym pomysłem jest korzystanie z akcji nazywanej odwróconym nokautem #1 #2. Niestety, wiele punktów obserwacyjnych nie znajduje się nad balkonikami, tak więc w ten sposób pozbędziesz się zapewne nie więcej niż dwóch wartowników.
![]() | ![]() |
Używanie odwróconego nokautu nie jest jedynym sposobem neutralizacji wrogów. Jeżeli chcesz wykazać się kreatywnością, to możesz równie dobrze chować się w szybach w podłodze #1 czy nakładać wybuchowy żel na nadające się do zniszczenia ściany #2 i fragmenty sufitów.
![]() | ![]() |
Zaskakiwanie przeciwników atakami z wysokości #1 obarczone jest z kolei dużym ryzykiem, bo z racji niewielkich rozmiarów pomieszczenia możesz zostać łatwiej zauważony już po znokautowaniu danego bandyty. Częściowym rozwiązaniem tego problemu jest wspomaganie się kulkami dymnymi. Upewnij się, że zabezpieczyłeś stację i w poznany już wcześniej sposób przebij się przez wszystkie trzy ekrany urządzenia zakłócającego #2.