Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Batman: Arkham City - poradnik do gry

Batman: Arkham City - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City Batman: Arkham City poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019

TROFEUM 13

Wykorzystywane gadżety: deszyfrator sekwencyjny + wzmacniacz zasięgu deszyfratora

1 - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry
Wyląduj na dachu budynku na zachód od miejsca ukrycia trofeum #1 #2 - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry

Wyląduj na dachu budynku na zachód od miejsca ukrycia trofeum #1 #2.

2 - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry
Wyjmij z inwentarza deszyfrator sekwencyjny i zlokalizuj widoczny za siatką panel sterowania #1 - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry

Wyjmij z inwentarza deszyfrator sekwencyjny i zlokalizuj widoczny za siatką panel sterowania #1. Przystąp do jego hakowania, układając hasło PARKING #2.

3 - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry
Możesz już przedostać się na główną część parkingu siedziby policji i skorzystać z nowo odblokowanego przejścia #1 - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry

Możesz już przedostać się na główną część parkingu siedziby policji i skorzystać z nowo odblokowanego przejścia #1. Wewnątrz niewielkiej stróżówki ukryto trofeum #2.

TROFEUM 14

Wykorzystywane gadżety: impuls elektryczny, pazur, deszyfrator sekwencyjny + wzmacniacz zasięgu deszyfratora

4 - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry
Trofeum ukryte jest pod budynkiem Krank Co - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry

Trofeum ukryte jest pod budynkiem Krank Co. Zabawki. Ustaw się więc przy dowolnej krawędzi, wybierz z inwentarza mroźny wybuch i utwórz z jego pomocą krę lodową #1. Zeskocz następnie na krę #2.

5 - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry
Obróć się w stronę trofeum #1 i zacznij przyciągać się w te okolice z pomocą pazura, wykorzystując kolejne punkty zakotwiczenia #2 - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry

Obróć się w stronę trofeum #1 i zacznij przyciągać się w te okolice z pomocą pazura, wykorzystując kolejne punkty zakotwiczenia #2.

6 - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry
Docelowo powinieneś dotrzeć do kraty, za którą będzie widać trofeum #1 - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry

Docelowo powinieneś dotrzeć do kraty, za którą będzie widać trofeum #1. Wyjmij z inwentarza deszyfrator sekwencyjny i z odległości przystąp do hakowania prawego terminalu sterowania #2.

7 - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry
Po rozpoczęciu mini-gry hakerskiej doprowadź do ułożenia hasła INTELIGENCJA #1 - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry

Po rozpoczęciu mini-gry hakerskiej doprowadź do ułożenia hasła INTELIGENCJA #1. Zaczekaj aż krata się podniesie. Ponownie użyj pazura w połączeniu z lokalnymi punktami zakotwiczenia w celu dopłynięcia do trofeum #2.

TROFEUM 15

Wykorzystywane gadżety: impuls elektryczny, pazur

8 - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry
Poszukiwane trofeum znajduje się pod wodą #1, a konkretnie w miejscu, w którym widać zielony znak - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry

Poszukiwane trofeum znajduje się pod wodą #1, a konkretnie w miejscu, w którym widać zielony znak. Sekretu tego nie możesz niestety wyłowić z pomocą mroźnego wybuchu, tak więc przedostań się na szczyt znajdującego się w tym miejscu dźwigu #2.

9 - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry
Zlokalizuj z silnik przemysłowy dźwigu #1 i użyj na nim impulsu elektrycznego - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry

Zlokalizuj z silnik przemysłowy dźwigu #1 i użyj na nim impulsu elektrycznego. Musisz w ten sposób doprowadzić do zanurzenia się haka dźwigu w wodzie #2.

10 - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry
Ponownie wyceluj w silnik przemysłowy, tym razem jednak wybierając przeciwny ładunek i tym samym przyczyniając się do wynurzenia haka dźwigu #1 - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry

Ponownie wyceluj w silnik przemysłowy, tym razem jednak wybierając przeciwny ładunek i tym samym przyczyniając się do wynurzenia haka dźwigu #1. Możesz już użyć pazura do złapania wyciągniętego z wody trofeum #2.

TROFEUM 16

Wykorzystywane gadżety: deszyfrator sekwencyjny, wybuchowy żel

11 - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry
Odszukaj wejście do celi sąsiadującej z tą, w której ukryto trofeum - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry

Odszukaj wejście do celi sąsiadującej z tą, w której ukryto trofeum. Wyjmij z inwentarza deszyfrator sekwencyjny i użyj go na tutejszym panelu sterowania #1. Przystąp do mini-gry hakerskiej, doprowadzając do ułożenia hasła UWIĘZIENIE #2.

12 - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry
Wejdź do celi i zauważ, że jedna ze ścian jest mniej wytrzymała #1 - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry

Wejdź do celi i zauważ, że jedna ze ścian jest mniej wytrzymała #1. Rozpyl na niej wybuchowy żel, a po detonacji wejdź do celi skrywającej trofeum #2.

TROFEUM 17

Wykorzystywane gadżety: wybuchowy żel

13 - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry
Załącz tryb detektywa, dzięki czemu zauważysz, że drewnianą przeszkodę można zniszczyć z pomocą wybuchowego żelu #1 - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry

Załącz tryb detektywa, dzięki czemu zauważysz, że drewnianą przeszkodę można zniszczyć z pomocą wybuchowego żelu #1. Po udanej detonacji podnieś trofeum #2.

TROFEUM 18

Wykorzystywane gadżety: mroźny wybuch, pazur, wybuchowy żel

14 - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry
Odszukaj na jednej z niższych partii dachu klatkę z trofeum #1, a następnie rozejrzyj się za zlokalizowanymi tuż przy wodzie trzema interaktywnymi pytajnikami #2 - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry

Odszukaj na jednej z niższych partii dachu klatkę z trofeum #1, a następnie rozejrzyj się za zlokalizowanymi tuż przy wodzie trzema interaktywnymi pytajnikami #2.

15 - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry
Skorzystaj z mroźnego wybuchu w celu wytworzenia w pobliżu pytajników kry lodowej #1, po czym poszybuj w to miejsce #2 - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry

Skorzystaj z mroźnego wybuchu w celu wytworzenia w pobliżu pytajników kry lodowej #1, po czym poszybuj w to miejsce #2.

16 - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry
Podpływaj teraz z pomocą okolicznych punktów zakotwiczenia (pazur) do każdego z pytajników i rozpylaj wybuchowy żel #1 - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry

Podpływaj teraz z pomocą okolicznych punktów zakotwiczenia (pazur) do każdego z pytajników i rozpylaj wybuchowy żel #1. Doprowadź w ten sposób do uzbrojenia trzech ładunków #2, ALE ich jeszcze nie detonuj.

17 - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry
Powróć w okolice trofeum i ustaw się na płycie naciskowej #1, dzięki czemu uaktywnisz pytajniki - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry

Powróć w okolice trofeum i ustaw się na płycie naciskowej #1, dzięki czemu uaktywnisz pytajniki. Dopiero teraz zdetonuj trzy podłożone wcześniej ładunki. Możesz już zabrać trofeum #2.

TROFEUM 19

Wykorzystywane gadżety: zakłócacz - detonator miny

18 - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry
Cały ogrodzony obszar wokół trofeum to swoiste pole minowe, przez które należy przejść - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry

Cały ogrodzony obszar wokół trofeum to swoiste pole minowe, przez które należy przejść. W celu zapewnienia sobie bezpiecznej przeprawy zacznij od zdetonowania pokazanych na powyższych screenach dwóch min zbliżeniowych. W obu przypadkach należy oczywiście użyć zakłócacza.

19 - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry
Możesz już wejść do labiryntu, skręcając na początek w prawo (znajdowała się tu pierwsza zniszczona mina) #1 - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry

Możesz już wejść do labiryntu, skręcając na początek w prawo (znajdowała się tu pierwsza zniszczona mina) #1. Po dotarciu w miejsce pokazane na screenie #2 skręć nieznacznie w lewo i następnie w prawo.

20 - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry
Po dotarciu do narożnika labiryntu skręć oczywiście w prawo - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry

Po dotarciu do narożnika labiryntu skręć oczywiście w prawo. Przejdź obok zniszczonej niedawno miny i ponownie skręć w prawo #1. Powinieneś zauważyć już w oddali trofeum i można się do niego bezproblemowo zbliżyć #2. Po całej akcji ostrożnie opuść pole minowe tą samą drogą. Na szczęście nawet jeżeli się pomylisz, to eksplozja miny jedynie zrani Batmana, a nie zabije go.

TROFEUM 20

Wykorzystywane gadżety: impuls elektryczny

21 - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry
Po dotarciu do celu poświęć kilka chwil na zapoznanie się z założeniami tej zagadki - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry

Po dotarciu do celu poświęć kilka chwil na zapoznanie się z założeniami tej zagadki. Jej celem jest mianowicie przepchnięcie kuli z trofeum od punktu startu #1 do punktu docelowego, czyli otworu #2. Do zrealizowania tego planu posłużą Ci elektromagnes przemysłowy oraz płyta naciskowa.

22 - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry
Ustaw się na płycie naciskowej #1, dzięki czemu przesuniesz kratkę znajdującą się tuż przed kulą - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry

Ustaw się na płycie naciskowej #1, dzięki czemu przesuniesz kratkę znajdującą się tuż przed kulą. Wyjmij teraz z inwentarza impuls elektryczny i wyceluj w elektromagnes przemysłowy #2.

23 - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry
Wysłanie ładunku powinno zaowocować rozpoczęciem przyciągania kuli do elektromagnesu #1 - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry

Wysłanie ładunku powinno zaowocować rozpoczęciem przyciągania kuli do elektromagnesu #1. Zaczekaj aż kula przetoczy się maksymalnie w prawo i szybko zejdź z płyty naciskowej, dzięki czemu po odbiciu się od nowej zapory nie powróci ona do miejsca startu, tylko zatrzyma się mniej więcej w połowie drogi. Ponownie wyślij impuls w stronę elektromagnesu #2.

24 - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry
Po tym jak kula znajdzie się tuż przy elektromagnesie wejdź na płytę naciskową #1, co sprawi wysunięcie blokady i zatrzymanie jej w tym miejscu - Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City - Batman: Arkham City - poradnik do gry

Po tym jak kula znajdzie się tuż przy elektromagnesie wejdź na płytę naciskową #1, co sprawi wysunięcie blokady i zatrzymanie jej w tym miejscu. Po raz ostatni wystrzel w elektromagnes przemysłowy. Szybko podbiegnij teraz do kuli zanim elektromagnes przestanie działać i wyciągnij z niej trofeum #2.