Mila Rozrywki - Trofea Batmana (13-20) | Zagadki w Batman Arkham City Batman: Arkham City poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
TROFEUM 13
Wykorzystywane gadżety: deszyfrator sekwencyjny + wzmacniacz zasięgu deszyfratora
Wyląduj na dachu budynku na zachód od miejsca ukrycia trofeum #1 #2.
Wyjmij z inwentarza deszyfrator sekwencyjny i zlokalizuj widoczny za siatką panel sterowania #1. Przystąp do jego hakowania, układając hasło PARKING #2.
Możesz już przedostać się na główną część parkingu siedziby policji i skorzystać z nowo odblokowanego przejścia #1. Wewnątrz niewielkiej stróżówki ukryto trofeum #2.
TROFEUM 14
Wykorzystywane gadżety: impuls elektryczny, pazur, deszyfrator sekwencyjny + wzmacniacz zasięgu deszyfratora
Trofeum ukryte jest pod budynkiem Krank Co. Zabawki. Ustaw się więc przy dowolnej krawędzi, wybierz z inwentarza mroźny wybuch i utwórz z jego pomocą krę lodową #1. Zeskocz następnie na krę #2.
Obróć się w stronę trofeum #1 i zacznij przyciągać się w te okolice z pomocą pazura, wykorzystując kolejne punkty zakotwiczenia #2.
Docelowo powinieneś dotrzeć do kraty, za którą będzie widać trofeum #1. Wyjmij z inwentarza deszyfrator sekwencyjny i z odległości przystąp do hakowania prawego terminalu sterowania #2.
Po rozpoczęciu mini-gry hakerskiej doprowadź do ułożenia hasła INTELIGENCJA #1. Zaczekaj aż krata się podniesie. Ponownie użyj pazura w połączeniu z lokalnymi punktami zakotwiczenia w celu dopłynięcia do trofeum #2.
TROFEUM 15
Wykorzystywane gadżety: impuls elektryczny, pazur
Poszukiwane trofeum znajduje się pod wodą #1, a konkretnie w miejscu, w którym widać zielony znak. Sekretu tego nie możesz niestety wyłowić z pomocą mroźnego wybuchu, tak więc przedostań się na szczyt znajdującego się w tym miejscu dźwigu #2.
Zlokalizuj z silnik przemysłowy dźwigu #1 i użyj na nim impulsu elektrycznego. Musisz w ten sposób doprowadzić do zanurzenia się haka dźwigu w wodzie #2.
Ponownie wyceluj w silnik przemysłowy, tym razem jednak wybierając przeciwny ładunek i tym samym przyczyniając się do wynurzenia haka dźwigu #1. Możesz już użyć pazura do złapania wyciągniętego z wody trofeum #2.
TROFEUM 16
Wykorzystywane gadżety: deszyfrator sekwencyjny, wybuchowy żel
Odszukaj wejście do celi sąsiadującej z tą, w której ukryto trofeum. Wyjmij z inwentarza deszyfrator sekwencyjny i użyj go na tutejszym panelu sterowania #1. Przystąp do mini-gry hakerskiej, doprowadzając do ułożenia hasła UWIĘZIENIE #2.
Wejdź do celi i zauważ, że jedna ze ścian jest mniej wytrzymała #1. Rozpyl na niej wybuchowy żel, a po detonacji wejdź do celi skrywającej trofeum #2.
TROFEUM 17
Wykorzystywane gadżety: wybuchowy żel
Załącz tryb detektywa, dzięki czemu zauważysz, że drewnianą przeszkodę można zniszczyć z pomocą wybuchowego żelu #1. Po udanej detonacji podnieś trofeum #2.
TROFEUM 18
Wykorzystywane gadżety: mroźny wybuch, pazur, wybuchowy żel
Odszukaj na jednej z niższych partii dachu klatkę z trofeum #1, a następnie rozejrzyj się za zlokalizowanymi tuż przy wodzie trzema interaktywnymi pytajnikami #2.
Skorzystaj z mroźnego wybuchu w celu wytworzenia w pobliżu pytajników kry lodowej #1, po czym poszybuj w to miejsce #2.
Podpływaj teraz z pomocą okolicznych punktów zakotwiczenia (pazur) do każdego z pytajników i rozpylaj wybuchowy żel #1. Doprowadź w ten sposób do uzbrojenia trzech ładunków #2, ALE ich jeszcze nie detonuj.
Powróć w okolice trofeum i ustaw się na płycie naciskowej #1, dzięki czemu uaktywnisz pytajniki. Dopiero teraz zdetonuj trzy podłożone wcześniej ładunki. Możesz już zabrać trofeum #2.
TROFEUM 19
Wykorzystywane gadżety: zakłócacz - detonator miny
Cały ogrodzony obszar wokół trofeum to swoiste pole minowe, przez które należy przejść. W celu zapewnienia sobie bezpiecznej przeprawy zacznij od zdetonowania pokazanych na powyższych screenach dwóch min zbliżeniowych. W obu przypadkach należy oczywiście użyć zakłócacza.
Możesz już wejść do labiryntu, skręcając na początek w prawo (znajdowała się tu pierwsza zniszczona mina) #1. Po dotarciu w miejsce pokazane na screenie #2 skręć nieznacznie w lewo i następnie w prawo.
Po dotarciu do narożnika labiryntu skręć oczywiście w prawo. Przejdź obok zniszczonej niedawno miny i ponownie skręć w prawo #1. Powinieneś zauważyć już w oddali trofeum i można się do niego bezproblemowo zbliżyć #2. Po całej akcji ostrożnie opuść pole minowe tą samą drogą. Na szczęście nawet jeżeli się pomylisz, to eksplozja miny jedynie zrani Batmana, a nie zabije go.
TROFEUM 20
Wykorzystywane gadżety: impuls elektryczny
Po dotarciu do celu poświęć kilka chwil na zapoznanie się z założeniami tej zagadki. Jej celem jest mianowicie przepchnięcie kuli z trofeum od punktu startu #1 do punktu docelowego, czyli otworu #2. Do zrealizowania tego planu posłużą Ci elektromagnes przemysłowy oraz płyta naciskowa.
Ustaw się na płycie naciskowej #1, dzięki czemu przesuniesz kratkę znajdującą się tuż przed kulą. Wyjmij teraz z inwentarza impuls elektryczny i wyceluj w elektromagnes przemysłowy #2.
Wysłanie ładunku powinno zaowocować rozpoczęciem przyciągania kuli do elektromagnesu #1. Zaczekaj aż kula przetoczy się maksymalnie w prawo i szybko zejdź z płyty naciskowej, dzięki czemu po odbiciu się od nowej zapory nie powróci ona do miejsca startu, tylko zatrzyma się mniej więcej w połowie drogi. Ponownie wyślij impuls w stronę elektromagnesu #2.
Po tym jak kula znajdzie się tuż przy elektromagnesie wejdź na płytę naciskową #1, co sprawi wysunięcie blokady i zatrzymanie jej w tym miejscu. Po raz ostatni wystrzel w elektromagnes przemysłowy. Szybko podbiegnij teraz do kuli zanim elektromagnes przestanie działać i wyciągnij z niej trofeum #2.