Mila Rozrywki - Trofea Batmana (31-37) | Zagadki w Batman Arkham City Batman: Arkham City poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
TROFEUM 31
Założeniem tej zagadki jest dotknięcie trzech różnych płyt naciskowych bez wchodzenia w kontakt z innymi elementami otoczenia oraz podłożem. Zacznij od ustawienia się na płycie naciskowej zlokalizowanej na dachu najwyższego budynku, a konkretnie na południowy-zachód od klatki z trofeum #1 #2.
Poszybuj na północny-wschód #1, lądując na płycie naciskowej znajdującej się na północ od trofeum #2.
Teraz obróć się na południe i w analogiczny sposób doleć do widocznej w oddali ostatniej trzeciej płyty naciskowej #1. Możesz już powrócić do klatki i wziąć z niej trofeum #2.
TROFEUM 32
Wykorzystywane gadżety: pazur
Po dotarciu do celu okaże się, że trofeum znajduje się w klatce #1. Jedynym sposobem na jej otwarcie jest dotknięcie widocznej poniżej płyty naciskowej, ale nie można tego dokonać w tradycyjny sposób, bo tutejsze przejście blokowane jest przez poziomą bramę #2. Wymagane będzie w rezultacie dolecenie do bramy z innego miejsca.
W celu zapewnienia sobie poprawnego rozwiązania tej zagadki przedostań się na dach budynku policji, zlokalizowanego na południowy-wschód stąd (powyższy screen).
Odbij się od krawędzi i zacznij szybować w stronę wspomnianej wcześniej płyty naciskowej #1. Pamiętaj o tym żeby nie lecieć ani zbyt wysoko, ani zbyt nisko. Nakieruj Batmana na płytę #2.
Nie możesz tak po prostu rozbić się o płytę, tak więc w ostatniej możliwej chwili puść SPACJĘ (lub przycisk na padzie) i wciśnij lewy przycisk myszy (lub przycisk X na padzie) #1. Nie odbijaj się jednak od płyty, a zauważ, że otworzyła się nad Tobą pozioma brama. Szybko użyj więc pazura żeby przedostać się na górę #2. Możesz już zabrać trofeum z klatki.
TROFEUM 33
Wykorzystywane gadżety: deszyfrator sekwencyjny
Po dotarciu do miejsca ukrycia trofeum rozejrzyj się za nadającym się do zhakowania panelem sterowania i użyj na nim deszyfratora sekwencyjnego #1. Przystąp do mini-gry i ułóż hasło ROZMYŚLNY #2, dzięki czemu odblokujesz sobie dostęp do trofeum.
TROFEUM 34
Wykorzystywane gadżety: impuls elektryczny, wybuchowy żel
Ustaw się na południe od miejsca ukrycia trofeum, a konkretnie na wprost od bramy używanej do przedostawania się do wnętrza siedziby policji #1. W dobrze poznany sposób użyj impulsu elektrycznego na silniku przemysłowym znajdującym się nad bramą, a następnie wykonaj wślizg #2.
Udaj się teraz na północ, wybierając rampę prowadzącą na dół. Zniszcz odnalezioną ścianę z pomocą wybuchowego żelu #1, a będziesz mógł podnieść trofeum #2.
TROFEUM 35
Wykorzystywane gadżety: mroźny wybuch, pazur
Trofeum znajduje się pod mostem zwodzonym. Użyj w rezultacie mroźnego wybuchu, celując w te okolice #1. Poszybuj następnie w stronę utworzonej przez siebie kry lodowej. Po wylądowaniu na krze popatrz do góry i złap trofeum z pomocą pazura #2.
TROFEUM 36
Wykorzystywane gadżety: batarang
Po dotarciu do miejsca ukrycia trofeum ustaw się na płycie naciskowej i zauważ, że doprowadziło to do rozpoczęcia procesu podświetlania widocznych w oddali pytajników. Założeniem tej zagadki jest trafianie w pytajniki w dokładnie takiej samej kolejności w jakiej się one zapalały, wykorzystując do tego celu batarang. Do zaliczenia są w sumie trzy sekwencje.
Pierwsza sekwencja: pierwszy pytajnik, trzeci pytajnik, piąty pytajnik, drugi pytajnik, czwarty pytajnik.
Druga sekwencja: czwarty pytajnik, trzeci pytajnik, pierwszy pytajnik, piąty pytajnik, drugi pytajnik.
Trzecia sekwencja: trzeci pytajnik, piąty pytajnik, drugi pytajnik, pierwszy pytajnik, czwarty pytajnik.
Możesz już zabrać trofeum z otwartej klatki.
TROFEUM 37
Wykorzystywane gadżety: zdalnie sterowany batarang
Poszukiwane trofeum znajduje się w celi, do której nie można się normalnie przedostać. Wybierz się w rezultacie do wschodniej części posterunku, czyli w okolice kostnicy (jeżeli jeszcze tu nie byłeś, to warto wiedzieć o tym, że dostęp do kostnicy odblokowuje się z pomocą mroźnego wybuchu). Zatrzymaj się w miejscu, w którym nad Tobą widoczne są wyładowania #1 #2.
Wybierz z inwentarza zdalny batarang i rzuć nim w stronę wyładowań, tak by został naelektryzowany #1. Kieruj teraz batarang na zachód, przelatując pod bramą #2 i lecąc głównym korytarzem.
Po dotarciu do rozwidlenia skręć batarang na północ #1. Podleć nim do celi z trofeum, wybierając niewielki otwór znajdujący się nad drzwiami #2.
Pozostało Ci już tylko nakierować batarang na skrzynkę z bezpiecznikami #1. Obejrzyj krótką cut-scenkę i wybierz się osobiście w to samo miejsce. Zauważ, że możesz już podnieść trofeum #2.