Zabierz Dwóm Twarzom łup Kobiety-Kota w muzeum | Misje Kobiety-Kota Batman: Arkham City poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Zabierz Dwóm Twarzom łup Kobiety-Kota w muzeum
Na początek musisz się oczywiście złapać sufitu (klawisz F lub przycisk RB na padzie) i w dobrze poznany sposób wydostać z klatki #1. Otwórz mapę Arkham City, która potwierdzi zdobytą od więźnia informację na temat konieczności wybrania się do budynku muzeum #2.
Po dotarciu w okolice wejścia do muzeum dobrze byłoby zaatakować z zaskoczenia obecnych tu wrogów #1. Już po rozpoczęciu właściwych walk uważaj na przeciwników z nożami (należy mieć wciśnięty prawy myszy i klawisz S lub wciśnięty przycisk Y pada i wychyloną gałkę pada do dołu) oraz na osobników z tarczami #2. Nie zapomnij oczywiście o możliwości korzystania z dodatkowych gadżetów celem spowalniania lub ogłuszania więźniów.
Rozpraw się ze wszystkimi przeciwnikami i skorzystaj z głównego wejścia do budynku #1, przenosząc się do sali trofeów. Skieruj się tu na zachód. Kolejni wrogowie znajdują się w sali z modelem tyranozaura #2, tak więc dobrze byłoby poświęcić kilka chwil na zaplanowanie ataku.
Przeciwników dobrze byłoby oczywiście zaatakować z wysokości #1, choć nie jest to absolutnie wymagane. Już po rozpoczęciu właściwej bitwy najwięcej uwagi przywiązuj do unikania ataków przeciwników z nożami #2. Jak już wcześniej wspomniałem, warto mieć przytrzymany klawisz S w połączeniu z prawym przyciskiem myszy (pad: przycisk Y w połączeniu z wychyleniem gałki analogowej do dołu), choć możesz równie dobrze nad nimi przeskakiwać.
Po wygranej bitwie wybierz korytarz prowadzący na zachód #1, korzystając po drodze z drzwi. Po dotarciu do rozwidlenia skręć na północ i następnie na zachód. Wykonaj wślizg pod bramą (lewy CTRL lub prawy trigger w trakcie biegu) #2 celem przeniesienia się do Jamy Gladiatorów.
W sali tej czeka Cię najtrudniejsza jak dotąd bitwa, której podstawowym utrudnieniem będzie oczywiście konieczność poradzenia sobie z kilkudziesięcioma przeciwnikami. W początkowej fazie bitwy warto skupić się na atakowaniu najsłabszych więźniów #1. Nie radziłbym jednak zostawiać sobie elitarnych wrogów na koniec, a zwłaszcza więźniów z tarczami #2, którzy mogą sporo namieszać. Dobrze byłoby w rezultacie co pewien czas się nimi zajmować.
Z racji dużej liczebności sił wroga polecam również często korzystać z kulek i kolców, co pozwoli Ci spowolnić lub tymczasowo unieszkodliwić niektórych wrogów #1. O tak oczywistych kwestiach jak konieczność wyprowadzania częstych uników i kontrataków nie muszę chyba wspominać. Po wygranej bitwie skieruj się w stronę południowo-zachodniej bramy #2, pod którą należy wykonać wślizg.
Skręć w lewo, wybierając się w stronę nieczynnej windy #1. Użyj bicza w połączeniu z akrobatycznymi zdolnościami Kobiety-Kota żeby przedostać się na górny poziom Jamy Gladiatorów #2.
Skręć w lewo, docierając po kilku chwilach do drzwi prowadzących do izby tortur #1. Nadal kieruj się na zachód, ale zatrzymaj się po dotarciu do zalanej części sali. Podejdź do krawędzi #2 i przytrzymaj jednocześnie lewy CTRL i SPACJĘ (lub prawy trigger i przycisk A na padzie), dzięki czemu Kobieta-Kot złapie się dolnej części metalowego balkoniku.
Ruszaj na północ #1, docierając docelowo do włazu technicznego, z którego należy oczywiście skorzystać #2. Powinieneś się w rezultacie znaleźć wewnątrz dużej klatki zlokalizowanej w północno-wschodnim narożniku izby tortur.
Popatrz teraz do góry i wciśnij klawisz F (lub przycisk RB na padzie) żeby złapać się znajdującej się nad Tobą metalowej konstrukcji #1. Ruszaj na zachód #2, skręcając po kilku chwilach na północ.
Docelowo musisz dotrzeć do platform znajdujących się w północnej części izby tortur #1. Opuść się i skorzystaj z północnego przejścia #2.
Zachowaj ostrożność, bo okoliczny korytarz pilnowany jest przez trzech uzbrojonych przeciwników. Postaraj się zaatakować ich z zaskoczenia #1, a już po rozpoczęciu właściwej bitwy wyrwij każdemu z nich broń z rąk, korzystając z kombinacji środkowy + prawy przycisk myszy (lub lewy trigger + Y na padzie) #2. Wyeliminowanie nieuzbrojonych wartowników powinno się już okazać znacznie prostsze.
Wybierz się na północ, docierając docelowo do drzwi prowadzących do zbrojowni #1. Po dotarciu na miejsce powinieneś zauważyć, iż Dwie Twarze okupuje główny mostek łączący górne balkoniki #2. Jego wyeliminowanie stanie się naturalnie rzecz biorąc sprawą o charakterze priorytetowym.