Metro - Trofea Batmana (01-07) | Zagadki w Batman Arkham City Batman: Arkham City poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Trofea Batmana
TROFEUM 1
Skorzystaj z północnych schodów prowadzących na peron i po dotarciu na miejsce rozejrzyj się za kratką szybu wentylacyjnego #1. Wyrwij kratkę i wejdź do szybu, odnajdując trofeum w niewielkim pomieszczeniu pod schodami #2.
TROFEUM 2
Zacznij dokładnie na wschód od miejsca ukrycia trofeum, stojąc na dachu jednego z wagonów #1. Wybierz się na zachód i następnie zeskocz na dół #2, odnajdując trofeum.
TROFEUM 3
Wykorzystywane gadżety: pazur
Zbliż się do miejsca ukrycia trofeum od wschodniej strony. Załącz tryb detektywa i zbadaj obszar nad schodami (główne pomieszczenie stacji), a zauważysz, że tutejsza ściana nadaje się do zniszczenia #1. Przemieść się w rezultacie z pomocą pazura na jeden z punktów obserwacyjnych zlokalizowanych na wschód stąd #2.
Rozwiązanie tej zagadki jest bardzo proste, bo musisz jedynie poszybować w stronę mniej wytrzymałej ściany #1. Powinna ona zostać zburzona w momencie gdy Batman się z nią zderzy, dzięki czemu będziesz mógł pozyskać trofeum #2.
TROFEUM 4
Wykorzystywane gadżety: impuls elektryczny
Poświęć kilka chwil na zapoznanie się z sytuacją. Trofeum znajduje się w zamkniętym pomieszczeniu przylegającym do schodów #1 i w celu odblokowania sobie do niego dostępu konieczne będzie zniszczenie puszki z bezpiecznikami #2.
Zejdź na dół i zbliż się do miejsca ukrycia trofeum ze wschodu. Wybierz z inwentarza impuls elektryczny i ustaw się w takiej pozycji by móc trafić w puszkę wysyłając impuls przez niewielki otwór (powyższy screen). Po wykonaniu tej akcji powróć na górę i zabierz trofeum.
TROFEUM 5
Wykorzystywane gadżety: wyrzutnia lin
Zacznij na południowy-zachód od miejsca ukrycia trofeum. Zatrzymaj się przy częściowo zalanej części tunelu #1 i wybierz z inwentarza wyrzutnię lin. Wyceluj z wyrzutni w północną ścianę #2 i przystąp do przejażdżki.
Zdecydowanie radzę przytrzymać prawy przycisk myszy (lub lewy trigger na padzie) celem spowolnienia przejażdżki, albowiem po chwili zmuszony zostaniesz do zmiany kierunku przemieszczania się. Bądź mianowicie gotowy do wycelowania we wschodnią ścianę #1. Zaczekaj aż Batman dotrze do nowej półki i podnieś trofeum #2.
TROFEUM 6
Wykorzystywane gadżety: zdalnie sterowany batarang
Po dotarciu do miejsca ukrycia trofeum powinieneś zauważyć, iż znajduje się ono za zamkniętą bramką #1. Jedynym sposobem na rozwiązanie tego problemu będzie zniszczenie widocznej w oddali skrzynki z bezpiecznikami #2.
Wybierz się na południe, zatrzymując się w miejscu, w którym znajduje się wschodnie wyjście z tuneli metra #1. Obróć się tu na zachód, a powinieneś zauważyć w oddali wyładowania #2. Wybierz z inwentarza zdalnie sterowany batarang.
Rzuć batarangiem w stronę wyładowań #1, ale gdy tylko zostanie on naelektryzowany zawróć go w stronę Batmana #2. Najprościej możesz to osiągnąć wciskając jednocześnie lewy i prawy przycisk myszy (lub lewy i prawy trigger na padzie).
Wyślij teraz naelektryzowany batarang na północ, czyli w stronę trofeum #1. Po dotarciu do wspomnianej wcześniej bramki spraw by batarang przeleciał przez niewielki otwór #2.
Pozostało Ci już tylko nakierować batarang na puszkę z bezpiecznikami #1. Po jej zniszczeniu sam udaj się na północ, skorzystaj z nowo odblokowanego przejścia i zabierz trofeum #2.
TROFEUM 7
Wykorzystywane gadżety: deszyfrator sekwencyjny
Zbadaj górny poziom stacji metra, odnajdując w południowo-wschodnim narożniku pomieszczenie, do którego można się włamać #1. Wybierz z inwentarza deszyfrator sekwencyjny i użyj go na prawym panelu sterowania #2.
Przystąp do mini-gry hakerskiej i doprowadź do ułożenia hasła BILETY #1. Możesz już wejść do pomieszczenia i zabrać trofeum #2.