Cudowne Miasto - Trofea Batmana (08-17) | Zagadki w Batman Arkham City Batman: Arkham City poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
TROFEUM 8
Wykorzystywane gadżety: mroźny wybuch, pazur
![]() | ![]() |
Ustaw się przy krawędzi na północ od miejsca ukrycia trofeum #1. Wybierz z inwentarza mroźny wybuch i utwórz z jego pomocą krę lodową, przy czym zadbaj o to żeby powstała ona możliwie jak najbliżej południowej ściany #2.
![]() | ![]() |
Musisz teraz oczywiście poszybować w stronę utworzonej przed chwilą kry #1. Po wylądowaniu na krze popatrz do góry i złap na odległość przyczepione do balkoniku trofeum #2, wykorzystując do tego celu pazur.
TROFEUM 9
Wykorzystywane gadżety: pazur, wyrzutnia lin
![]() | ![]() |
Rozejrzyj się na północ od miejsca ukrycia trofeum za górną półką, której można się złapać z pomocą pazura #1. Po dotarciu na górę #2 okaże się, że w celu otwarcia klatki z trofeum konieczne będzie uaktywnienie trzech płyt naciskowych. Będzie się to jednak musiało odbyć bez dotykania innych elementów otoczenia oraz podłoża.
![]() | ![]() |
Na początek ustaw się oczywiście na płycie naciskowej zlokalizowanej tuż przy klatce #1. Wybierz z inwentarza wyrzutnię lin i wyceluj w widoczną w oddali północną ścianę #2, a to dlatego, że to właśnie tam znajduje się druga płyta naciskowa.
![]() | ![]() |
Przystąp do przejażdżki, ale bądź gotowy do tego żeby puścić się liny w takim momencie żeby Batman idealnie wylądował na drugiej płycie #1. Nie możesz się ani pośpieszyć ani spóźnić, bo w przeciwnym wypadku całą procedurę trzeba będzie rozpoczynać od początku. Obróć się teraz na zachód i wyceluj w ścianę zlokalizowaną za trzecią płytą naciskową #2.
![]() | ![]() |
Podobnie jak wcześniej, musisz idealnie dobrać moment puszczenia się liny i wylądowania #1. Jeżeli Ci się to udało, to wszystkie płyty naciskowe powinny się wyłączyć. Możesz już powrócić do punktu startu celem odebrania nagrody #2.
TROFEUM 10
Wykorzystywane gadżety: zakłócacz - detonator miny
![]() | ![]() |
Rozpocznij na południowy-wschód od miejsca ukrycia trofeum, a konkretnie przy wejściu do sekretnego tunelu #1. Gwoli przypomnienia, korytarz ten po raz pierwszy odblokowuje się w trakcie wykonywania głównego zadania Znajdź ukryte wejście z pomocą nagrania wideo. Udaj się na zachód i następnie na północ, zatrzymując się po dotarciu do zablokowanego przejścia #2.
![]() | ![]() |
Wyjmij z inwentarza zakłócacz i użyj go do zdetonowania rozstawionej na ziemi miny zbliżeniowej #1. Dopiero teraz wykonaj w tym miejscu wślizg z rozbiegu #2, dzięki czemu dotrzesz do miejsca, w którym znajduje się trofeum.
TROFEUM 11
Wykorzystywane gadżety: wyrzutnia lin
![]() | ![]() |
Ustaw się przy krawędzi na północny-wschód od miejsca ukrycia trofeum #1 #2. Wybierz z inwentarza wyrzutnię lin.
![]() | ![]() |
Wyceluj z użyciem wyrzutni w widoczną w oddali zachodnią ścianę #1. Tuż po rozpoczęciu przejażdżki na linie przytrzymaj prawy przycisk myszy (lub lewy trigger na padzie) celem spowolnienia całego procesu. Obróć kamerę w lewo i bądź gotowy do zmiany kierunku przemieszczania się, celując w niewielką południową półkę, na której znajduje się trofeum #2. Po wylądowaniu na wspomnianej półce podnieś sekret.
TROFEUM 12
Wykorzystywane gadżety: deszyfrator sekwencyjny + wzmacniacz mocy deszyfratora, pazur
![]() | ![]() |
Zbliż się do miejsca ukrycia trofeum od północnej strony, wykorzystując jeden z wąskich balkoników i docierając do zamkniętych drzwi. Wyjmij z inwentarza deszyfrator sekwencyjny i użyj go na lewym panelu sterowania #1. Przystąp teraz do mini-gry hakerskiej, doprowadzając do ułożenia hasła UMOCNIENIE #2.
![]() | ![]() |
Możesz już otworzyć drzwi i zejść po schodach na dół #1. Popatrz tu do góry, łapiąc przyczepione do sufitu trofeum z użyciem pazura #2.
TROFEUM 13
Wykorzystywane gadżety: deszyfrator sekwencyjny + wzmacniacz zasięgu deszyfratora, pazur
![]() | ![]() |
Ustaw się na półce na północ od miejsca ukrycia trofeum. Jeżeli skorzystasz z opcji przybliżenia obrazu, to zauważysz, że trofeum znajduje się w klatce #1 i że w celu jej otwarcia wymagane będzie włamanie się do tutejszego systemu bezpieczeństwa. Wybierz w rezultacie z inwentarza deszyfrator sekwencyjny i użyj go do zhakowania na odległość widocznego za siatką panelu sterowania #2.
![]() | ![]() |
Rozpocznij mini-grę hakerską, doprowadzając do ułożenia hasła MÓZGOWY #1. Możesz już złapać przyczepione do ściany trofeum poprzez skorzystanie z pazura #2.
TROFEUM 14
![]() | ![]() |
Zbliż się do miejsca ukrycia trofeum od zachodniej strony, a powinieneś zauważyć, iż jest ono schowane pod budynkiem #1. Ustaw się na wprost niewielkiego otworu, nabierz rozpędu i następnie wykonaj wślizg #2, dzięki czemu będziesz je mógł zebrać.
TROFEUM 15
Wykorzystywane gadżety: impuls elektryczny
![]() | ![]() |
Rozpocznij na wschód od miejsca ukrycia trofeum. Wybierz z inwentarza impuls elektryczny, podejdź do dużej bramy i wyślij ładunek w stronę wbudowanego w posadzkę silnika przemysłowego #1. Możesz już wybrać się na zachód i zabrać trofeum #2. Uwaga! Zachowaj ostrożność, bo w trakcie opuszczania tej lokacji możesz zostać niespodziewanie zaatakowany przez zabójczynie.
TROFEUM 16
Wykorzystywane gadżety: mroźny wybuch, wzmacniacz wyrzutni haków
![]() | ![]() |
Udaj się w okolice miejsca ukrycia trofeum i ustaw się przy zachodniej krawędzi #1. Wybierz z inwentarza mroźny wybuch i użyj go do utworzenia w dowolnym miejscu kry lodowej, na którą należy oczywiście przeskoczyć #2.
![]() | ![]() |
Po wylądowaniu na krze lodowej obróć się i upewnij się, że znajdujesz się na zachód od sekretu #1. Przygotuj sobie pazur i wyceluj w widoczną w oddali czerwoną krawędź półki (użyj przybliżenia obrazu jeżeli masz problemy z jej zlokalizowaniem) #2.
![]() | ![]() |
Tuż po rozpoczęciu przejażdżki z pomocą pazura skorzystaj ze wzmacniacza wyrzutni haków, a więc dwukrotnie wciśnij SPACJĘ (lub przycisk A na padzie). Istotne jest to żeby drugie wciśnięcie SPACJI (lub przycisku A) zakończyło się jej przytrzymaniem. Celem tej akcji jest zwiększenie prędkości przemieszczania się Batmana, dzięki czemu zostanie katapultowany i zburzy fragment sufitu #1, który skrywał trofeum. Zaczekaj aż główny bohater wyląduje i ponownie użyj pazura, tym razem w celu odczepienia trofeum od sufitu #2.
TROFEUM 17
Wykorzystywane gadżety: deszyfrator sekwencyjny + wzmacniacz mocy deszyfratora
![]() | ![]() |
Odszukaj w pobliżu miejsca ukrycia trofeum panel sterowania, do którego można włamać się z pomocą deszyfratora sekwencyjnego #1. Po rozpoczęciu mini-gry hakerskiej doprowadź do ułożenia hasła UZBROJENIE #2. Możesz już zabrać trofeum.