Przekonaj Trujący Bluszcz żeby pozwoliła ci za pomocą swoich roślin dostać się do skarbca skonfiskowanych dóbr TYGERA | Misje Kobiety-Kota Batman: Arkham City poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Przekonaj Trujący Bluszcz żeby pozwoliła ci za pomocą swoich roślin dostać się do skarbca skonfiskowanych dóbr TYGERA
Jak można się było domyślić, zanim będziesz mógł przemówić Trującemu Bluszczowi do rozsądku, czeka Cię kilka bitew z udziałem kontrolowanych przez nią bandytów #1. W trakcie każdej z nich możesz w dalszym ciągu polegać jedynie na standardowych uderzeniach i kontratakach #2, choć dobrze byłoby też regularnie wykorzystywać pozyskane niedawno gadżety, czyli kolce i kulki.
Doprowadź do wyeliminowania pierwszej grupy przeciwników. Trujący Bluszcz będzie się teraz chciała Ciebie pozbyć wypuszczając trujące opary #1, tak więc szybko wciśnij klawisz F (lub przycisk RB na padzie) żeby przyczepić się do sufitu. Przemieść się następnie w pobliże krawędzi sufitu #2 i zgodnie z otrzymaną wskazówką wciśnij SPACJĘ (lub przycisk A na padzie). Zaowocuje to wspięciem się na wyższy poziom posiadłości.
Tu do wyeliminowania będzie kolejna grupa bandziorów #1 i ogólna taktyka działania nie ulegnie żadnym zmianom. Po zakończonych walkach bądź gotowy do tego żeby ponownie szybko "przykleić się" do sufitu #2.
Tak jak wcześniej, musisz zbliżyć się do krawędzi sufitu i wspiąć się na najwyższy poziom poprzez wciśnięcie SPACJI (lub przycisku A na padzie) #1. Po kilku chwilach zaatakuje Cię ostatnia już grupa bandytów #2.
Ta ostatnia bitwa będzie się cechowała jednym dodatkowym utrudnieniem, gdyż z odległości będziesz również atakowany przez Trujący Bluszcz. Zwróć mianowicie uwagę na znajdujące się przy Bluszczu czerwone kwiaty. Gdy tylko zauważysz, że jeden z nich zaczyna się "ładować" #1 bądź gotowy do wykonaniu uskoku na bok, albowiem w Twoją stronę wysłany zostanie pocisk #2.
Na szczęście nawet jeżeli zostaniesz trafiony pociskiem, nie stracisz zbyt dużo energii. Walcz do momentu zlikwidowania wszystkich zwykłych bandytów #1, bo Trującego Bluszczu nie będziesz musiał w żaden sposób atakować. Gra powinna wyświetlić w tym miejscu cut-scenkę #2, w trakcie której Kobieta-Kot i Trujący Bluszcz zgodzą się na współpracę w temacie włamania się do skarbca Hugo Strange'a.