Kruchy sojusz (1) | Misje poboczne w Batman Arkham City Batman: Arkham City poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
Kruchy sojusz
Spotkanie się z Bane'em
O tym, że możesz przystąpić do tej pobocznej misji poinformowany zostaniesz pojawieniem się na mapie Arkham City nowego znacznika flary alarmowej #1. Miejsce to znajduje się we wschodniej części miasta, a konkretnie w dzielnicy Mila Rozrywki. Z racji tego, że cały obszar wokół celu podróży jest zatopiony #2 wymagane jest umiejętne korzystanie z haka oraz opcji szybowania. Wpadając do wody nie zginiesz, ale stracisz kilka sekund czekając aż gra przeniesie Cię z powrotem w jakieś bezpieczne miejsce.
Lokacja, do której musisz dotrzeć do budynek Krank Co. Zabawki. Po znalezieniu się niedaleko celu swojej podróży powinieneś zauważyć, iż wejście do budynku pilnowane jest przez grupkę bandytów #1. Zaatakuj ich z zaskoczenia, a następnie rozpraw się z nimi w bezpośredniej walce. Po wygranej bitwie wejdź do budynku #2.
Podążaj jedynym możliwym korytarzem, a wkrótce powinieneś dotrzeć do nieco większego pomieszczenia #1. Batman spotka tu Bane'a, z którym stoczył już w przeszłości bój #2. Tym razem nie musisz się obawiać konieczności odbycia pojedynku z tą postacią, albowiem w trakcie rozmowy dowiesz się o konieczności zlokalizowania i zniszczenia pojemników z TYTANEM. Tobie w udziale przypadnie pozbycie się sześciu z nich.
Zniszczenie pierwszego pojemnika
Zauważ, że miejsca ukrycia pojemników dodane zostały do Twojej mapy, przy czym nie do wszystkich możesz od razu dotrzeć (zakładając, że do tego zadania przystąpiłeś przy pierwszej możliwej okazji). Dwa z nich są w ogólnodostępnych miejscach i to nimi proponuję się najpierw zająć. Pierwszy pojemnik znajduje się w południowo-zachodniej części Arkham City, a konkretnie na stacji metra w dzielnicy zaułków #1. Po dotarciu na miejsce zeskocz na najniższy poziom i rozejrzyj się za pojemnikiem #2.
Pojemnik ten będzie zapewne broniony przez wrogów wyposażonych w broń palną, tak więc musisz się bardzo pilnować w trakcie walki #1. W miarę możliwości zaatakuj przeciwników z zaskoczenia i na bieżąco staraj się wytrącać im pukawki z rąk. Po wygranej bitwie wybierz z inwentarza wybuchowy żel #2.
Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie