Park Row - Trofea Batmana (24-36) | Zagadki w Batman Arkham City Batman: Arkham City poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019
TROFEUM 24
Wykorzystywane gadżety: wybuchowy żel
![]() | ![]() |
Nie próbuj tu korzystać z batarangów, a zamiast tego podejdź do każdego z trzech interaktywnych pytajników i rozpyl wybuchowy żel #1. Po wykonaniu tej akcji zdetonuj jednocześnie wszystkie trzy ładunki #2, a następnie zabierz trofeum z otwartej klatki.
TROFEUM 25
Wykorzystywane gadżety: batarang

Po dotarciu na miejsce zwróć uwagę na pięć znajdujących się na ścianie interaktywnych pytajników. Zapalają się one w ściśle ustalonej kolejności, a mianowicie: pierwszy, czwarty, trzeci, piąty, drugi. Nie jest ważne w to w jakiej kolejności będziesz w nie trafiał z użyciem batarangu, ale za każdym razem musisz dobrze wyczuć moment rzutu. Uwaga! To, że dany pytajnik został wyłączony, nie oznacza, że kolejny w sekwencji zapali się szybciej. Utrudnia to oczywiście sprawę, bo więcej uwagi trzeba poświęcić ustaleniu właściwego momentu do wykonania rzutu. W nagrodę za wyłączenie wszystkich pięciu pytajników będziesz mógł zabrać trofeum.
TROFEUM 26
Wykorzystywane gadżety: wybuchowy żel
![]() | ![]() |
Rozejrzyj się w pobliżu miejsca pobytu Jacka Rydera za nadającą się do zniszczenia drewnianą ścianą #1. Rozpyl i zdetonuj wybuchowy żel, dzięki czemu będziesz mógł zabrać trofeum #2.
TROFEUM 27
Wykorzystywane gadżety: pazur
![]() | ![]() |
Odszukaj płytę naciskową w pobliżu klatki z trofeum i ustaw się na niej #1. Obróć się teraz w stronę trofeum i złap je z odległości z użyciem pazura (nie możesz schodzić z płyty, bo doprowadzi to do ponownego zamknięcia się klatki) #2.
TROFEUM 28
Wykorzystywane gadżety: zakłócacz - detonator miny
![]() | ![]() |
Po dotarciu do miejsca ukrycia trofeum powinieneś zauważyć, iż drogę do sekretu blokują dwie miny zbliżeniowe. Użyj na każdej z min zakłócacza, doprowadzając do jej detonacji #1. Możesz już podnieść trofeum #2.
TROFEUM 29
Wykorzystywane gadżety: pazur
![]() | ![]() |
Po dotarciu do miejsca ukrycia trofeum powinieneś zauważyć, że dostęp do niego blokowany jest przez wielką poziomą bramę #1. Przejścia tego nie można odblokować w żaden tradycyjny sposób, tak więc popatrz do góry i rozejrzyj się za oznaczonym zielonym kolorem punktem obserwacyjnym #2. Musisz oczywiście przedostać się na ten punkt, używając do tego celu pazura.
![]() | ![]() |
Widoczna pod Tobą brama powinna się otworzyć, ale zamknie się ona po kilku chwilach od momentu opuszczenia punktu obserwacyjnego. Ważne jest w rezultacie to żeby po odbiciu się od punktu obserwacyjnego idealnie pofrunąć na dół #1, nie zderzając się po drodze z żadnymi elementami otoczenia. Po znalezieniu się w nowej lokacji rozejrzyj się za trofeum #2. Na szczęście jego zebranie doprowadzi do odblokowania wyjścia.
TROFEUM 30
Wykorzystywane gadżety: pazur
![]() | ![]() |
Zlokalizuj w północnej części budynku sądu schody prowadzące do piwnicy #1. Skorzystaj z nich, ale zatrzymaj się mniej więcej w połowie. Obróć się, popatrz do góry i złap z pomocą pazura przyczepione do ściany trofeum #2.
TROFEUM 31
Wykorzystywane umiejętności: bomba pikująca
![]() | ![]() |
Po dotarciu do miejsca ukrycia trofeum powinieneś zauważyć, że dostęp do niego blokowany jest przez wielką poziomą bramę #1. Przejścia tego nie można odblokować w żaden tradycyjny sposób, tak więc rozejrzyj się na dachu wschodniego budynku za płytą naciskową #2. Musisz się oczywiście na niej ustawić.
![]() | ![]() |
Widoczna pod Tobą brama powinna się otworzyć #1, ale zamknie się ona po kilku chwilach od momentu opuszczenia płyty naciskowej. Ważne jest w rezultacie to żeby po odbiciu się od krawędzi jedynie przez chwilę poszybować i następnie skorzystać z umiejętności bomba pikująca, a więc przytrzymać dodatkowo lewy klawisz CTRL (lub prawy trigger na padzie) #2.
![]() | ![]() |
Batman powinien nie tylko przelecieć przez bramę zanim się ona zamknie, ale także przebić się przez fragment podłoża #1. Możesz już rozejrzeć się za trofeum #2. Na szczęście jego zebranie doprowadzi do odblokowania wyjścia.
TROFEUM 32
Wykorzystywane gadżety: impuls elektryczny
![]() | ![]() |
Po dotarciu do celu poświęć kilka chwil na zapoznanie się z założeniami tej zagadki. Jej celem jest mianowicie przepchnięcie kuli z trofeum od punktu startu #1 do punktu docelowego, czyli otworu #2. Do zrealizowania tego planu posłużą Ci aż trzy elektromagnesy przemysłowe.
![]() | ![]() |
Wybierz z inwentarza impuls elektryczny i zacznij od wycelowania w dolny elektromagnes #1, czyli ten, przy którym znajduje się kula. Spraw by kula została odepchnięta od magnesu, przemieszczając się ku górze #2.
![]() | ![]() |
Ważne jest teraz to żeby szybko wysłać impuls w stronę drugiego elektromagnesu, znajdującego się powyżej pierwszego #1. Docelowo ma to doprowadzić do sytuacji przepchnięcia kuli z pomocą obu aktywnych elektromagnesów do poziomego tunelu #2, a więc tego prowadzącego w stronę wyjścia z "labiryntu".
![]() | ![]() |
Pozostało Ci już tylko wejść w interakcję z ignorowanym do tej pory trzecim elektromagnesem #1, znajdującym się tuż przy otworze. Przyciągnij kulę do tego magnesu i udaj się w to miejsce, wyciągając trofeum z kuli #2.
TROFEUM 33
Wykorzystywane gadżety: wyrzutnia lin, pazur
![]() | ![]() |
Zlokalizuj przylegającą do budynku kościoła metalową konstrukcję, wejdź do niej i ustaw się na zielonej płycie naciskowej #1. Wybierz teraz z inwentarza wyrzutnię lin i wyceluj w widoczną w oddali siatkę #2, co pozwoli Ci ominąć trzy czerwone płyty naciskowe.
![]() | ![]() |
Zaczekaj aż Batman wyląduje, odwróć się i użyj pazura w celu złapania się górnej półki #1. Tu skieruj się prosto i zabierz trofeum z otwartej klatki #2.
TROFEUM 34
Wykorzystywane gadżety: zdalnie sterowany batarang
![]() | ![]() |
Ustaw się na dachu budynku zlokalizowanego na wschód od miejsca ukrycia trofeum, a konkretnie na wprost od szybu wentylacyjnego #1 #2.
![]() | ![]() |
Wybierz z inwentarza zdalnie sterowany batarang i wyceluj nim w otwór szybu #1. Już po rozpoczęciu lotu bądź gotowy do wykonania skrętu w prawo #2.
![]() | ![]() |
Spraw by batarang przeleciał przez cały szyb i trafił w interaktywny pytajnik #1. Możesz już przeskoczyć na sąsiedni dach i zabrać trofeum #2.
TROFEUM 35
Wykorzystywane gadżety: impuls elektryczny
![]() | ![]() |
Przeskocz przez płot, przygotuj sobie impuls elektryczny i namierz silnik przemysłowy #1 celem podniesienia tutejszej bramy. Możesz już wejść do środka i zabrać trofeum #2.
TROFEUM 36
Wykorzystywane gadżety: batarang
![]() | ![]() |
Zwróć uwagę na znajdujące się za klatką z trofeum interaktywne pytajniki. Przygotuj sobie batarang i w odpowiednim momencie rzuć tym gadżetem w pierwszy pytajnik od prawej strony #1. Jeżeli dobrze zgrałeś tę czynność w czasie (pytajnik musiał być aktywny w momencie trafienia), to klatka się otworzy i będziesz mógł zabrać trofeum #2.